بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون

بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون یک بازی هیجان انگیز و جذاب در سبک RPG می باشد که توسط کمپانی معروف و پر آوازه Gameloft طراحی و ارائه شده است. این بازی را می توان یک بازی نام آشنا و بی همتا نامید که کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون3
بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون

جزئیات تصویری و سبک های مختلف بازی بسیار با دقت و ظرافت طراحی شده است، از همین رو گرافیک زیبا و فوق العاده قدرتمند این بازی در میان بازی های هم سبک خود می تواند حرف اول را بزند.بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends در قرون وسطی اتفاق می افتد.در این بازی شما به عنوان یک قهرمان ظاهر می شوید و سعی دارید شیاطینی را که پا به قلمرو پادشاهی گذاشته اند را به عقب رانده و شکست بدهید. این ماموریت از طرف پادشاه به شما داده شده و باید با تمام توان ماموریت  خود را به اتمام رسانده و با شیاطین مبارزه کنید.

بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون2
بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون

سلاح های قدرتمند و کشنده در اختیار شما قرار میگیرد تا جنگیدن برای شما راحت تر شود، قلعه های فتح شده خود را حفظ کرده و برای به دست آوردن قلعه های بیشتر جنگ کنید. بازی از گیم پلی خوبی برخوردار است و بعد از هر مبارزه کارت هایی برای خرید زره، تجهیزات و سپرهای دفاعی در اختیار شما قرار می گیرد تا به اصطلاح بعد از یک Upgrade در مبارزات خود از آنها استفاده نمایید. پس از انتخاب کاراکتر و تجهیزات مورد نیاز خود برای بازی کافی است که از ضربه های کلیکی و ضربه های کوتاه استفاده کنید.

بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون3
بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون

 

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

 

مأموریت های متنوعی در بازی خواهید داشت از مبارزه با شوالیه های نوتردام گرفته تا اخراج خون آشام های ترانسیلوانیا و هر یکی از این مأموریت ها داستان خاص خود را دارد. بازی شمشیر آهنی دارای فصل های مختلفی است که در هر فصل مراحل مختلف و یک Boss مخوف و ترسناک حضور دارد که برای از بین بردن آن باید تمرکز، سرعت عمل و قدرت تصمیم گیری خود را به کار بگیرید. بازی دارای جادو و سحر است و در نبردهای با هیولاها می توانید از جادوهای ویژه نیز استفاده کنید. صداگذاری خوبی در بازی رقم خورده است و با صدای باز این گیم جذابیت بیشتری را برایتان رقم خواهد زد.

گیم پلی بازی به این ترتیب است که کاراکتر اصلی دائم در حال حرکت است و شما کنترلی روی آن نخواهید داشت، و با استفاده از دکمه های تعبیه شده در دو سمت گوشی خود می توانید با دشمنان خود بجنگید. دکمه سمت راست برای ضربه با شمشیر و دکمه سمت چپ برای دفاع کاربرد دارد. لازم به توضیح است که این بازی با حجم بیشتر از 3 گیگ رتبه 4.7 را در اپ استور به خود اختصاص داده است. و علاوه بر iOS برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه شده است.

بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون4
بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون

ویژگی های بازی شمشیر آهنی Iron Blade Medieval Legends آیفون :

گیم پلی عالی و گرافیک کاربرپسند

مناطق جنگی متفاوت و Location های متنوع

سبک اکشن و وجود تجهیزات و جادوهای مختلف

وجود سیستم Loot و ترکیبی برای ارتقای کاراکتر

 

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 9 و بالاتر می باشد.

 

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store