مراحل راه اندازی حالت stand by ایفون با Ios 17

درود بر دنبال کنندگان فروشگاه لوازم جانبی آیفون ایمن خرید، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه آموزش ترفندهای گوشی آیفون. تعداد کمی از کسانی که گوشی آیفون دارند، با تمام قابلیت های گوشی خود آشنایی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش به یک قابلیت بسیار جذاب و کاربردی آیفون در ios 17 اشاره کنیم. در مقاله « نقد و بررسی آیفون 15 » به صورت کامل و جامع در مورد آخرین تغییرات سیستم عامل جدید کمپانی اپل صحبت کردیم. بعد از انتشار پست آموزشی مذکور، افراد بسیار زیادی در مورد راه اندازی حالت standby آیفون از ما سوال کردند.

به همین دلیل با کمک مشاورین این مجموعه تصمیم گرفتیم به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم. اما قبل از هر چیزی لازم است به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم. با توجه به این که قابلیت استند بای آیفون ویژه سیستم عامل جدید است و زمانی فعال می‌شود که گوشی آیفون شما در شارژ است. بهتر است که از یک شارژر 20 وات آیفون اورجینال برای این منظور استفاده کنید. در این صورت علاوه بر سلامت باتری مدت زمان شارژ گوشی شما  نیز به صورت بهینه خواهد بود.

نحوه راه اندازی حالت standby ایفون

قابلیت stand by آیفون چیست؟

زمانی که بخش تنظیمات Ios 17  را بررسی می کنید با تغییرات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. یکی از این تغییرات اضافه شدن قابلیت استند بای خواهد بود. در این حالت زمانی که گوشی آیفون شما در شارژ قرار دارد و از طرفی روی حالت Landscape نیز قرار دارد، امکان دسترسی شما به تمامی بخش ها افزایش پیدا خواهد کرد. در این حالت قابلیت نمایش ساعت، مرور برخی از عکس ها، مطالعه خبر و … خواهید داشت. البته کمپانی اپل اعلام کرده است که این بخش تغییرات بسیار زیادی خواهد کرد و گزینه بسیار زیادی نیز به آن اضافه خواهد شد. به همین دلیل نباید آن را با توجه به نسخه اولیه قضاوت کنید.

البته در این بخش تنظیمات جانبی جالبی قرار دارد که هر یک از آن ها امکان استفاده شما از گوشی آیفون را بهبود خواهد بخشید. در بخش های بعدی این موضوع را از جهات مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. اما به یاد داشته باشید که کمپانی اپل در هر آپدیت خود قسمت های جدیدی به آن اضافه خواهد کرد. البته ویجت های جدید نیز برای این بخش در نظر گرفته است که پیشنهاد ما به شما بررسی هر یک خواهد بود.

قابلیت stand by آیفون چیست؟

مراحل راه اندازی حالت stand by ایفون با Ios 17

برای راه اندازی حالت stand by ایفون تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا به هدف و خواسته خود دست پیدا کنید. البته دقت کنید که در گوشی های قدیمی که سلامت باتری کمی دارند، استفاده مداوم از این روش می تواند روی سلامت باتری تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل گوشی ایفون 12 به بالا بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. بهتر است که بیش از این شما را معطل نکنیم و به سراغ اصل مطلب برویم.  😄💪🏻

  • سیستم عامل گوشی خود را چک کنید. در صورتی که سیستم عامل گوشی شما قدیمی است. از بخش « About » گوشی خود این موضوع را بررسی کنید. در غیر این صورت باید اپ توسعه دهنده گوشی یا همان Developer را روی گوشی خود نصب کنید. سپس وارد بخش تنظیمات شوید و در قسمت آپدیت، نسخه بتا آن را نصب و استفاده نمایید.
  • بعد از بررسی این موضوع وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید.
  • حال به دنبال گزینه « Standby » بگردید و آن را لمس نمایید.
  • در این بخش تنظیمات مربوط به حالت استند بای نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را از این بخش پیدا و استفاده کنید.
  • اولین گزینه که همان قابلیت اصلی Stand by گوشی است را فعال کنید تا به تنظیمات گوشی خود دست پیدا کنید.مراحل راه اندازی حالت stand by ایفون با Ios 17

    چه مدل هایی از آیفون توانایی دسترسی به حالت Stand by دارند؟

    تمامی گوشی هایی که به آخرین سیستم عامل جدید کمپانی اپل که همان 17 است، دسترسی دارند، به این فیچر بسیار جذاب دسترسی خواهند داشت. در ادامه تمامی مدل های که قابلیت نصب و استفاده از ios 17 دارند، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

    • آیفون SE 2020
    • تمامی نسخه های آیفون 11
    • تمامی نسخه های آیفون 12
    • تمامی نسخه های آیفون 13
    • تمامی نسخه های آیفون 14
    • تمامی نسخه های آیفون 15

    دقت کنید که این گوشی ها چون قابلیت دسترسی به گوشی آپدیت جدید Ios 17 دارند، 🤔 می توانند از ویژگی های ثانویه گوشی آیفون نیز استفاده کنند.

    چه مدل هایی از آیفون توانایی دسترسی به حالت Stand by دارند؟

     نحوه خاموش کردن حالت stand by ایفون

    مراحل خاموش کردن حالت stand by ایفون بسیار ساده است و می‌توانید از فرمان صوتی اپل در خواست کنید که این کار را انجام دهید. « Hello Siri, please turn off the standby mode of my phone » بعد از بیان کلمات به سادگی می‌توانید از دست این حالت خلاص شوید. البته با تکرار مراحل قبل نیز می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. تنها کافیست که حالت standby را روی حالت خاموش قرار دهید تا تمامی تنظیمات شما خاموش شود.

    چگونه ویجت های موجود در حالت standby  ایفون را شخصی سازی کنید

    برای این منظور تنها کافیست که قابلیت standby را در گوشی آیفون فعال کنید. سپس بعد از شارژ کردن گوشی آیفون خود این حالت را فعال نمایید و اجازه دهید که ویجت های مختلف به شما نمایش داده شود. با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ می‌توانید از ویجت مورد نیاز خود استفاده نمایید. البته اگر برای مدت زمان 3 ثانیه یک ویجت را نگهداری نمایید. امکان دسترسی شما به دیگر بخش ها بهبود پیدا خواهد کرد. این بخش در آینده نزدیک آپدیت خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه توسعه دهنده را در گوشی خود فعال نگه دارید و هر چند وقت یک بار نیز آن را مورد بررسی و آپدیت قرار دهید.

    سخن پایانی

    در این بخش به صورت ویژه در مورد نحوه راه اندازی حالت Stand by ایفون به صورت کامل و جامع صحبت کردیم. در صورتی که هر بخش از این پست آموزشی جذاب برای شما گنگ و یا چالش برانگیز بود، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما عزیزان ثبت خواهد کرد. در پایان لازم است که یک جمع بندی از نکات مطرح شده در این مقاله خدمت شما عرض کنیم. قابلیت استند بای تنها ویژه سیستم عامل نسخه 17 کمپانی اپل خواهد بود. در صورتی که از نسخه های قدیمی آیفون استفاده می کنید این بخش در تنظیمات شما وجود ندارد. به همین دلیل نیز نمی توانید از انواع ویجت ها و امکانات آن استفاده نمایید.

    در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید فروشگاه لوازم جانبی آیفون ایمن خرید را در شبکه های مجازی خود به دیگران نیز معرفی کنید. ❤ فروشگاه ایمن خرید به دلیل میزان خرید بسیار بالا و همکاری با توزیع کننده های عمده سراسر کشور توانسته است که قیمت و شرایط بسیار مناسبی را به دنبال کنندگان خود ارائه دهد. در صورتی که به دنبال لوازم جانبی اورجینال آیفون با قیمت و شرایط مناسب می‌باشید، قطعا کمپانی ایمن خرید یک مرکز بسیار جذاب و مناسب برای شما خواهد بود. 😎🖐🏻