چرا ایمن خرید؟

ایمن خرید در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه محصولات و لوازم دیجیتال استوک (کارکرده یا دست دوم) و نو با عالی ترین کیفیت بنا نهاده شده است. ولیکن با توجه به نیاز بازار کشور ایمن خرید تغییر رویه داد و پا  به بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل گذاشت. ایمن خرید با بکار گیری کارشناسان جوان و زبده سعی در ارائه خدمات بی نظیر دارد.  در ادامه بیشتر خواهید خواند.

ایمن خرید در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه محصولات و لوازم دیجیتال استوک (کارکرده یا دست دوم) و نو
با عالی ترین کیفیت بنا نهاده شده است. ولیکن با توجه به نیاز بازار کشور ایمن خرید تغییر رویه داد
 و پا  به بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل گذاشت. ایمن خرید با بکار گیری کارشناسان جوان و زبده سعی در ارائه
خدمات بی نظیر دارد.  در ادامه بیشتر خواهید خواند.

مهم ترین مسئله در یک فروشگاه، ایجاد حس امنیت و آرامش در خرید است.
ایمن خرید نظربه اینکه از نامی با حس خوب ایمنی در خرید استفاده کرده است قصد دارد
همین موضوع را به مشتریان خود منتقل کند.
فروشگاه اینترنتی علاوه بر داشتن مجوزات لازم و سابقه فعالیت دراز مدت، باید توانایی حفظ و بایگانی نمودن
اطلاعات کاربران خود را داشته باشد، ایمن خرید با استفاده از برترین کارشناسان حوزه وب و آیتی این تضمین را
به مشتریان خود بابت محفوظ ماندن اطلاعات آنها با کمال خاطر می دهد.

مجوز های ایمن خرید

از اصلی ترین عواملی که یک کاربر هنگام مراجعه به وب سایت با آن مواجه می گردد، اعتبار، اعتماد و اطمینان از خرید به روش آنلاین است. به زبان ساده تر زمانی خرید آنلاین محقق می شود که کاربر متوجه معتبر بودن مرکز خرید و وب سایت مذکور باشد.
در این خصوص مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اقدام به صدور نماد اعتماد الکترونیک با نام E-Namad یا ای-نماد نموده است که مزایای داشتن این نماد برای یک وب سایت، کاربر را به شرح زیر آگاه می نماید :
– گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش – محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.
– واضح بودن روند برگرداندن كالا و بازپس گیری پول – تایید امنیت سایت توسط یك موسسه و مركز ملی اعتماد.
– كامل و صحیح بودن اطلاعات كالا یا خدمات ارائه شده – شناسایی مالك کسب و کار و امكان مراجعه در صورت بروز اشكال.
محفوظ ماندن اطلاعات موجب افزایش احساس امنیت خریدار شده و در صورتی که اطمینان کسب نماید در صورت بروز هرگونه مشکل می تواند از طریق مراجع قانونی پیگیری های لازم را به عمل آورد، با خیالی آسوده اقدام به سفارش و خرید خواهد نمود. از طرفی تأیید یک مرجع ذیصلاح و یک مرکز ثالث می تواند تأثیر بسزایی در مراجعه و اعتماد خریدار در کسب و کار اینترنتی را به همراه داشته باشد. در کشورمان ایران مسئولیت ایجاد زیرساخت های امنیتی این چنینی و اعطای نماد الکترونیکی به عهده مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در یک وب سایت نشان از احراز هویت شدن فروشگاه اینترنتی و مالک یا مالکان آن می باشد. در فرآیند اعطای نماد اعتماد، کسب و کار موارد زیر مبنای بررسی می باشد.
۱) احراز آدرس و شماره تماس محل فعالیت کسب و کار اینترنتی ۲) ارزیابی چک لیست الزامات نماد ۳) تعهد الکترونیکی
۴) استعلام صلاحیت فردی از پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به عبارتی سایتی که نماد اعتماد الکترونیک دارد بایستی ضامن رعایت حقوق مصرف کننده بوده و به خوبی آگاه است که در صورت تخطی از این موضوع خریدار امکان پیگیری از مراجع ذیصلاح را دارد.

logo-samandehi

نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال ، دیگر مجوزی است که وابسته به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برای ساماندهی و سازماندهی وب سایت ها وجود دارد. این مرکز با احراز هویت مالک یا مالکان وب سایت، ضمن شناسایی و رصد کامل ، نسبت به کنترل محتوای وب سایت نظارت کامل دارد.
ایمن خرید نیز ضمن داشتن این نماد در طول مدت فعالیت خود قوانین و مقررات اعلام شده را رعایت و نسبت به حفظ آن اهتمام ورزیده است.

دو درگاه اینترنتی پرداخت الکترونیکی رسمی و معتبر از بانک ملت و زرین پال

بانک-ملت
زرین-پال