آهنگ سازی در آیفون با GarageBand

نرم افزار آهنگ سازی GarageBand یک برنامه کامل برای آیفون است. نرم افزار های ساخت آهنگ به تعداد بسیار زیاد وجود دارد که می توانید به صورت دلخواه از آن ها استفاده کنید. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به طور حرفه ای به این کار بپردازید نرم افزار GarageBand را به هیچ وجه از دست ندهید. یک برنامه کاربردی و متنوع با انواع ابزارهای لازم برای آهنگ سازی است که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

آهنگ سازی در آیفون با GarageBand
آهنگ سازی در آیفون با GarageBand

اپلیکیشن GarageBand به شما این امکان را می دهد تا مانند یک DJ واقعی آهنگ های مورد علاقه و جدید خود را بسازید. حتی اگر هیچ شناختی از آلات موسیقی ندارید توسط این برنامه می توانید به راحتی آهنگ بسازید و از آن لذت ببرید. ابزارهای پیشرفته و کامل این نرم افزار با انواع سازهای مختلف به شما در ساخت یک موسیقی کامل را خواهد داد. مانند یک حرفه ای موسیقی بسازید و آن ها را ویرایش و ذخیره کنید.

آهنگ سازی در آیفون با GarageBand
آهنگ سازی در آیفون با GarageBand

با استفاده از نرم افزار GarageBand می توانید از قابلیت Remix FX بهره مند شوید. با این ویژگی می توانید موسیقی هایی که قبلا ساخته اید را تغییر دهید. پخش و ضبط با استفاده از Sync Alchemy کار شما را برای ضبط انواع آهنگ ها آسان می نماید. با این برنامه شما همیشه و همه جا می توانید موسیقی بسازید و لذت ببرید. با گاراژبند می توانید با استفاده از Touch Instruments تلفن همراه خود را به یک استودیوی ضبط کامل مجهز کنید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده iphone که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید

از قسمت Sound Library نرم افزار GarageBand خواهید توانست انواع ابزارهای جدید موسیقی، حلقه ها و بسته های صوتی رایگان که هر بار نسخه جدیدی از آن ها منتشر می شوند را دریافت کنید. از چند ضربه برای ساخت حلقه های موسیقی استفاده کنید و با اضافه کردن چندین ساز مختلف موزیک های جدید و باب سلیقه خود را بسازید. با این نرم افزار می توانید آهنگ های ساخته شده توسط خودتان را با دوستان و یا خانواده به اشتراک بگذارید. حتی می توانید از آهنگ های ساخته شده برای زنگ تلفن همراه خود استفاده نمایید.

آهنگ سازی در آیفون با GarageBand
آهنگ سازی در آیفون با GarageBand

تنها با یک کلیک ریتم ها را بچینید و آهنگ های خود را زمان بندی کنید. نرم افزار GarageBand بسیار هوشمند و کاربردی طراحی شده است اما از پیچیدگی خاصی خبری نیست. بدین صورت که محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و مدرن و با تمامی امکانات لازم ساخته شده است. با این نرم افزار می توانید با انواع ساز های مختلف مانند گیتار آهنگ های سنتی و یا مدرن را به ساده ترین روش ممکن ایجاد کنید. نرم افزار GarageBand با کسب امتیاز 4.3 از 5.0 به یکی از برنامه های ساخت موسیقی محبوب در میان کاربران شناخته شده است.

ویژگی های نرم افزار آهنگ سازی در آیفون با GarageBand :

وجود انواع سازهای متنوع

محیط کاربری ساده اما هوشمند

لمس 3D برای ایجاد صدای صفحه کلید

اشتراک گذاری موزیک های ساخته شده

امکان ساخت انواع موسیقی های مختلف

وجود کتابخانه کاربردی برای دانلود حلقه های جدید موسیقی

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 12  می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store