احتمال تولید آیفون SE 2

گوشی موبایل آیفون SE یکی از محبوب ترین آیفون ها به لحاظ ساختار و قیمت در بسیاری از کشور های دنیا می باشد. این تلفن همراه از زمان عرضه خود تا کنون هیچ جایگزینی نداشته و هم چنان در جایگاه خود باقی مانده است. شرکت اپل آیفون SE را مانند یک نسخه اقتصادی به بازار عرضه نموده است زیرا این گوشی مدل های قدیمی خود را به ارث برده اما از لحاظ تکنولوژی و پردازنده های قدرتمند یک تلفن عالی و مقرون به صرفه باشد.

احتمال تولید آیفون SE 2
احتمال تولید آیفون SE 2

شرکت اپل در ماه های اخیر دچار افت و کاهش فروش بوده و این مسئله کاملا مشخص است که دلیل این افت عرضه بی وقفه مدل های جدیدتر و قیمت بسیار بالای گوشی های عرضه شده می باشد. این شرکت برای رفع این کاهش دست به ساخت مدل های قدیمی خود با تکنولوژی های جدید شده است. در چند ماه اخیر اخباری مبنی بر انتشار نسخه جدیدتر آیفون SE با نام SE 2 و یا XE در حال گسترش می باشد. داشتن جایگزین برای آیفون SE به درازا کشیده و احتمال می رود شرکت اپل پس از کاهش فروش قصد دارد با به روز رسانی نسخه های اقتصادی خود این حالت را به قبل برگرداند.

احتمال تولید آیفون SE 2
احتمال تولید آیفون SE 2

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای گارانتی نیز هستند کلیک کنید.

تغییرات احتمالی که در آیفون SE می توان انتظار داشت دوربین 12 مگاپیکسلی، استفاده از شیشه برای قاب پشتی، نبود دکمه Home به صورت فیزیکی، مجهز به Face ID و دیگر تغییرات که همگی از مدل های جدید آیفون سرچشمه می گیرند. اخبار منتشر شده خبر از عرضه آیفون SE با نمایشگر 4.2 اینچی می دهند و این حالت باعث می شود تا از باتری بزرگتر و صفحه نمایش با وضوح بالاتر نیز استفاده شود. هم چنین احتمال استفاده از پردازنده A11 Bionic در این گوشی بسیار است که این حالت افزایش قیمت را در پیش خواهد داشت. احتمالا اپل از گواهی IP 67 در این گوشی نیز استفاده کند تا در برابر گرد و خاک و آب مصون باشد. با توجه به تصاویر منتشر شده در گوشی آیفون SE جدید خبری از دوربین های دوگانه نیست و کاربران باید به جای زوم اپتیکال از همان زوم دیجیتال استفاده کنند.

احتمال تولید آیفون SE 2
احتمال تولید آیفون SE 2

آیفون SE در سال 2016 همزمان با آیفون 7 عرضه شد و مورد استقبال بی نظیر کاربران قرار گرفت. این گوشی با داشتن ظاهر آیفون 5 و صفحه نمایش 4 اینچی و داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر مدل های آیفون مورد توجه همگان بود. این گوشی محبوب با فروش بسیار بالا در سال 2016 توانست کارنامه ضعیف کمپانی اپل در فروش آیفون را جبران بنماید. عرضه مدل جدید آیفون SE در هاله ای ار ابهام قرار دارد و اخبار صد درصدی از عرضه آن به بازار فعلا منتشر نشده است اما کاربران امیدوارند اپل با تولید مجدد این گوشی اقتصادی بتواند نوسانات بازار را کنترل نماید.

وجود اخبار این چنینی حاکی از تحولاتی در گوشی های آیفون است که تمایل به جذب مخاطبان جدید و حفظ مشتریان قبلی خود را دارد. باید در انتظار اخبار بعدی این غول تکنولوژی ماند.