اپلیکیشن TED

TED یک سازمان غیر انتفاعی است که هدف آن صبحت کردن در مورد ایده های روز دنیا در یک فرم کوتاه و قدرتمند است. معمولا زمان کلیپ ها کم تر از 18 دقیقه است. شروع فعالیت TED از سال 1984 با محوریت تکنولوژی، سرگرمی، طراحی و همچنین موضوعات داغ روز دنیا است. حال قصد داریم در این مقاله بگوییم که چرا باید اپلیکیشن TED را نصب کنید.

اپلیکیشن TED

اپلیکیشن TED تمام موضوعات جهان از علمی تا کسب و کار را در بر می گیرد.

  • جالب این که زیرنویس تمام ویدئو های آن برای 100 زبان زنده دنیا موجود است. در واقع TEDx یک جامعه ی مستقل جهانی است که کمک می کند تا بتوان اطلاعات مختلفی را به اشتراک گذاشت.
  • تد یک جامعه ی جهانی است که به مردم با فرهنگ های مختلف این امکان را می دهد تا در اعماق علم جهان بتوانند کاوش کنند. آن ها مشتاقانه اعتقاد دارند که قدرت این ایده ها می تواند طرز تفکر، سبک زندگی و در نهایت کل جهان را تحت تاثیر قرار دهد. اپلیکیشن تد یک جامعه ی رایگان است که توسط متخصصین در موضوعات مختلف و کنفرانس هایشان در سراسر دنیا دائما به روز می شود. تد برای افرادی که در موضوعات مختلفی کنجکاو علاقه مند هستند طراحی شده است.

حال این که تمام کنفرانس ها در قالب ویدئو های کوتاه با زیرنویس در 100 زبان زنده دنیا در اپلیکیشن آن موجود است. این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای iOS موجود است. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت آن از طریق هر سیستم عاملی از تماشای ویدئو های آن لذت ببرید.البته این ها تنها دلایلی نیست که شما را مجاب به نصب این اپلیکیشن می کند.

اپلیکیشن TED

اکنون اپلیکیشن TED به عنوان یک روش یادگیری زبان انگلیسی در دنیا مطرح است.

  • افراد مختلف از سرتاسر دنیا با لهجه های مختلف گرد هم آمده اند تا در موضوعات مختلف صحبت کنند. زبان آموزان می توانند به سادگی موضوعات مورد علاقه خود را جست و جو کنند تا به سادگی هم مهارت شنیداری خود را قوی کنند و هم با لهجه ها و اصطلاحات جدید آشنا شوند.
  • این روش به شما کمک می کند تا در بخش شنیداری آزمون های مهمی همچون IELTS و یا TOEFL آمادگی کامل داشته باشید. همچنین تد منبع مناسبی برای یادگیری لغات مهم و آکادمیک است. که می تواند در مهارت های مکالمه و ریدینگ شما نیز تاثیر بگذارد. خوبی تد این است که شما هم زمان با شنیدن این کلیپ ها می توانید متن آن ها را در قالب زیرنویس ببینید.

اپلیکیشن تد نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی بلکه برای یادگیری هر زبان دیگری مناسب است. کافی است زیرنویس زبان مد نظر خود از فارسی را انتخاب کنید. به همین سادگی!

همچنین در این اپلیکیشن می توانید سخنرانی های مورد علاقه خود را دسته بندی کنید تا در مواقع لزوم به آن ها مراجعه کنید.

البته قرار نیست دیدگاه شما به همه ی ویدئو ها یادگیری زبان باشد. کافی است در موضوعی علاقه داشته باشید تا بخواهید دائما در مورد آن بیشتر بدانید و بیشتر یاد بگیرید