بازی ترسناک White Night برای آیفون

بازی ترسناک White Night یک بازی زیبا و جدید است که برای آیفون و سیستم عامل iOS منتشر شده است. این بازی در ژانر ترسناک و بقا است که جلوه های خاصی در خود دارد. مانند تمامی بازی های ترسناک و ماجراجویانه با اتفاقات عجیب و غریب عجین شده است. در این بازی شما وحشت و گاهی اوقات کلافگی را تجربه خواهید کرد اما نگران نباشید زیرا این بازی از ظرافت خاصی برخوردار است که می تواند کاربر را تا ساعت ها مشغول نماید. بازی شب سفید توسط کمپانی Playdigious برای اکثر پلتفرم ها ساخته و عرضه شده است.

بازی ترسناک White Night برای آیفون
بازی ترسناک White Night برای آیفون

داستان بازی White Night از جایی آغاز می شود که شما در نقش شخصیت اصلی بازی وارد می شوید. ماشین شما به طرز اسرار آمیز و عجیبی به سمت جنگل منحرف می شود و شما سقوط می کنید سپس خودتان را در یک عمارت قدیمی و خوفناک خواهید یافت که تمامی اتفاقات از همان جا شزوع می شوند. عمارتی غم انگیز که با ورود شما اتفاقات ناخوشایند می افتند. شما باید از این اتفاقات جلوگیری کنید و نگذارید آن عمارت شوم باعث مرگ دیگران و شما شود. نور شمعی که در دست دارید روشن گر راه شماست.

بازی ترسناک White Night برای آیفون
بازی ترسناک White Night برای آیفون

محیط بازی شب سفید با الهام از نام خود به رنگ سیاه و سفید است که می تواند شما را کمی غم زده کند. اما نگران نباشید سبک بازی و روند مراحل شما را تشویق به ادامه خواهد کرد. پازل ها و معماهایی در سر راه شما قرار خواهند گرفت که باید با دقت و تمرکز آن ها را حل کنید. برای این کار شما می توانید از محیط اطراف خود و وسایل موجود در محیط بازی کمک بگیرید. با حل معماها شما می توانید از این محیط ترسناک و غم انگیز خلاص شوید و به زندگی عادی خود برگردید.

برای خرید گوشی های استوک گرید A+ و تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

بازی White Night دارای محیط سرد و گرافیک سبک جدید می باشد. صداگذاری این بازی ترسناک بسیار خارق العاده انجام شده است که این خود باعث به هیجان آمدن کاربر می شود. در این بازی شما باید زنده بمانید و از اتفاقات شوم جلوگیری کنید. شاید در اوایل بازی کمی گیج شوید و متوجه اتفاقات اطرافتان نباشید اما با کمی دقت در خواهید یافت که این اتفاقات تصادفی نیستند و از جایی نشئات می گیرند. با پیدا کردن راه خود بازی بسیار آسان و دلچسب خواهد شد. البته ممکن است در این راه با موجودات عجیب و ارواح سرگردان مواجه شوید ، در این گونه موارد خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید با حل پازل ها این موجودات خبیث را از خود دور کنید.

بازی ترسناک White Night برای آیفون
بازی ترسناک White Night برای آیفون

بازی شب سفید با کسب امتیاز 3.9 از 5.0 یکی از بازی های محبوب در ژانر ترسناک می باشد.

ویژگی های بازی ترسناک White Night برای آیفون :

داستانی ترسناک و چالش برانگیز

گرافیک قوی و سبک جدید

محیطی سیاه و سفید

وجود پازل های مختلف

صداگذاری بی نظیر

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 10 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store