بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone

بازی ماجراجویی Fallout Shelter برای اکثر پلتفرم ها و به ویژه آیفون ساخته و عرضه شده است. این بازی بسیار هیجان انگیز و جالب است و ماجراهای درون آن چالش برانگیز می باشد. Fallout Shelter به اتاقک هایی گفته می شد که در زمان جنگ سرد برای در امان ماندن از پرتوهای رادیواکتیوی استفاده می شد. این اتاقک ها ایزوله بودند و برای پناه گرفتن مردم به آن جا مراجعه می کردند. در این بازی نیز از همین اتاقک ها برای در امان ماندن استفاده می شود.

بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone
بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone

داستان بازی از جایی شروع می شود که در کشوری به نام Vault-Tec جنگ های بسیاری انجام شده و مردم برای محافظت از جان خود به پناهگاه ها سرازیر شده اند. این پناهگاه ها در عمق 2000 فوتی زمین ساخته شده اند و ادامه زندگی در آن ها میسر است. جمعیت بسیاری وجود دارد و این جمعیت برای زندگی راحت به یک راهنما و رهبر نیاز دارند. در بازی Fallout Shelter شما در نقش یک رهبر وارد بازی می شوید تا از جان همشهری های خود محافظت کنید. یک زندگی جدید برای تمام افراد موجود در پناهگاه فراهم آورید.

بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone
بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone

در این بازی شما باید یه رهبر مقتدر و قدرتمند باشید تا بتوانید کنترل این پناهگاه زیرزمینی با هزاران آدم را به دست بگیرید. برای این کار باید افرادی را تحت آموزش قرار دهید تا بعدا از آن ها برای مدیریت مردم استفاده کنید. از کسانی که توانایی خاصی دارند استفاده کنید. آن ها را در اتاقک های مخصوص جمع کنید و آموزش دهید تا بتوانند توانایی های خود را به دیگران انتقال دهند. حتی شما می توانید دستیارهایی برای خود داشته باشید تا در این امر یاری رسان شما باشند. آموزش ها نباید زیاد طولانی باشند چون ممکن است خسته کننده باشند.

برای خرید گوشی های استوک گرید A+ و تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

در بازی Fallout Shelter شما باید تمام سعی خود را بکنید تا محیطی شاد و امن برای مردم پناه گرفته فراهم کنید. ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید اما شما باید با ذکاوت و دقت این مشکلات را حل نمایید. اتاق رادیویی موجود در بازی برای مردمی است که به تازگی وارد پناهگاه می شوند. می توانید برای کاهش استرس و ایجاد فضایی با نشاط این کار را انجام دهید. برای مردم شغل و لباس های ایده آل بدهید و شاهد شکوفایی آن ها باشید. با این کار یک آینده مدرن و جدید را برای خود و دیگران فراهم می کنید.

بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone
بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone

در این بازی شما می توانید در زندگی خصوصی دیگران قرار بگیرید و رابطه هایی را شکل دهید که در آینده منجر به ازدواج و به وجود آمدن نسل های جدیدتر و جوان تر خواهد شد. شما باید افراد مختلفی را برای کند و کاو و جمع آوری اطلاعات به سطح زمین بفرستید. این افراد باید برای محافظت از جان مردم به روی زمین بروند و از وجود بمب ها و خطرات احتمالی جلوگیری کنند. برای این کار لازم است تا به آن ها آموزش های ویژه بدهید. بازی Fallout Shelter با کسب امتیاز 4.7 از 5.0 در اپ استور از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است.

ویژگی های بازی ماجراجویی Fallout Shelter iPhone :

محیط گرافیکی زیبا و جالب

بازی مدیدریتی  هیجان انگیز

دارای چالش های متعدد و بسیار

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 7 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store