بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون

بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون منتشر شده است. همه ما تقریبا داستان شازده کوچولو را شنیده باشیم. داستانی بسیار پر محتوا و ارزشمند که دیدگاهی متفاوت از عشق و زندگی به همه می بخشد. شازده کوچولو به همراه روباه سخنگو قصه ما به دنیایی متفاوت سفر می کند و سعی دارد تا مسائلی حیاتی را که نابودگر زندگی انسان هستند را از راه ساده به مخاطب ارائه نماید. شازده کوچولو با عبور از 7 سیاره عجیب و غریب که هر یک تمثیلی از یک تیپ و گروه از انسان ها هستند. این بار روباه داستان ما در یک بازی زیبا ظاهر شده است و ماجراجویی های زیادی را رقم خواهد زد.

بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون
بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون

در بازی The Little Fox شما باید به روباه زیرک و باهوش داستان کمک کنید تا موانع سر راه خود را بردارد و در مسیر درست حرکت کند. در این بازی شما باید با تپ کردن صفحه نمایش در جهت راست و چپ به روباه کمک کنید تا به مسیر درست بپیچد. شاید در ابتدا این بازی بسیار آسان و کودکانه به نظر برسد اما با پیشروی مراحل مشخص کردن مسیر در صدم ثانیه بسیار مشکل خواهد بود. سرعت عمل و استفاده از دو نیم کره مغز به صورت همزمان می تواند موفقیت شما را در پیش داشته باشد.

بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون
بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

بازی The Little Fox یک محیط شش ضلعی دارد و شما بر روی کاشی های شش ضلعی و محیط سه بعدی با درخت ها ، سنگ ها و تمام وسایل که دارای حجم هستند بازی خواهید کرد. در این بازی شما باید از 13 سیاره مختلف عبور کنید و از میان صخره های یخی، گدازه های آتش فشان داغ، باتلاق های ترسناک و غار های تاریک مسیر خود را پیدا کنید. در داستان اصلی، شازده کوچولو از یک گل رز زیبا مراقبت می کرد و به آن علاقه داشت. شما نیز در طول مسیر بازی با جمع آوری قطره های اشکی نباید اجازه دهید که گل رز شازده کوچولو خشک شده و از بین نرود.

بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون
بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون

محیط شاداب و رنگارنگ بازی روباه کوچک مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. موسیقی متن بسیار خارق العاده این بازی شما را وادار می کند تا حتما این بازی را به دور از هیاهو و با هدفون انجام دهید. این بازی با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و با بیش از 500 هزار کاربر فعال توانسته است به یکی از بازی های محبوب در ژانر دونده مبدل شود.

ویژگی های بازی ماجراجویی The Little Fox برای آیفون :

محیط شاد و رنگی
داستانی هیجان انگیز
وجود 13 سیاره مختلف
محیطی سه بعدی با گرافیک عالی
گیم پلی ساده و در عین حال جذاب
موسیقی متن بسیار زیبا و خارق العاده

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 8 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store