بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends

بازی های ماشین سواری جزو محبوب ترین دسته بندی ها در بین گیم های آیفون بوده اند و این بار Gameloft نسخه جدیدی با نام افسانه ها و در قالب ورژن شماره 9 آسفالت را برای آیفون نیز روانه App Store کرده است. این نسخه از بازی بسیار بهبودیافته تر از نسخه Airborne در ورژن 8 آسفالت می باشد. در ادامه و در بخش بازی وبلاگ ایمن خرید بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends را معرفی خواهیم کرد.

Asphalt نام سری بازی های ویدئویی است که در قالب مسابقات اتومبیل رانی جز یبازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legendsکی از جذاب ترین ها در نوع خود می باشد که در بیست و هشت July سال 2018 ارائه شده است و در کنار سایر سیستم عامل ها برای iOS نیز منتشر گردید. طراحی واقع بینانه و گیم پلی قدرتمند در کنار گرافیک مثال زدنی این بازی باعث گسترش و محبوبیت سریع آن در بین گیمرها شده است.

بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends2
بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends2

تنوع ماشین ها در این بازی و وجود بیش از 50 مدل متفاوت از ماشین های ارائه شده توسط برندهای مطرح دنیا نظیر W Motors , Lamborghini , Porsche و  Ferrari باعث شده است تا کاربران برای رانندگی با همه این ماشین ها تجربه جدیدی را برای خود رقم بزنند. در کنار این مدل ها، امکان سفارشی سازی تمامی خودروها با طی مراحل بازی وجود دارد.

برای خرید گوشی های استوک گرید A+ و تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

تغییرات عمده در نسخه جدید Asphalt 9 Legends افزوده شدن سیستم ناوبری اتوماتیک یا Touch Drive است که در آن گیمر نیترو، ترمز دستی و مسیر را کنترل می کند و می توان با خروج از این حالت کنترل تمامی ماشین را دست گرفت، قابلیت نیترو شوک موج یا Nitro Shockwave که با دوبار ضربه روی نیترو، سرعت و شتاب بالایی نسبت به حالت عادی نیترو در اختیار بازی کننده قرار می گیرد که برای انجام بایستی نیترو در حداکثرین حالت خود باشد.

بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends3
بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends3

خرید انواع لوازم جانبی موبایل و گیمینگ از ایمن خرید

همچنین Club آسفالت 9 با ظرفیت حداکثر 20 نفری است که در آن کاربران با جمع آوری امتیازهای بیشتر می توانند به صورت دسته جمعهی جوایزی را دریافت نمایند و در کنار آن با یکدیگر رقابت بپردازند. قابلیت چرخ 360 درجه که با دو ضربه متوالی به ترمز دستی اتفاق می افتد برای چرخش یک دور کامل اتومبیل می باشد که در صورت برخورد با سایر ماشین ها، خودروی حریف از دور مسابقه حذف و نابود می گردد.

حالت Escape یا فرار همچون نسخه های قبلی سری بازی های Asphalt وجود دارد، به این معنی که گذر از خطوط پایان در زمان های تعیین شده خود را باید از دست پلیس نجات دهید.این بازی را می توانید در 70 مکان از بهترین های جهان و در 60 آب و هوای متفاوت تجربه کنید.

برخی از دیگر ویژگی های بازی ماشین سواری آیفون Asphalt 9 Legends :

گیم پلی عالی و محیط کاربر پسند

گرافیک HD بازی و صداگذاری واقعی

امکان برگزاری مسابقات 8 نفره آنلاین

بازی به صورت دونفره و تک نفره آنلاین

بیش از 800 مسابقه و 60 نوع آب و هوا

وجود 70 آهنگ متنوع برای پخش در بازی

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 10 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store