بازی معدنچی آیفون

بازی معدنچی آیفون Dig Out برای آیفون و سیستم عامل ios منتشر شده است،این بازی توسط کمپانی ZiMAD برای تمامی پلتفرم ها ساخته و عرضه شده است، این بازی نسخه به روز شده بازی می باشد که در گوشی های قدیمی شاهد آن بودیم اما این بار سبک و تنوع بازی بسیار تغییر کرده و یک بازی ویژه را پیش رو خواهید داشت.

 

معرفی بازی معدنچی آیفون
معرفی بازی معدنچی آیفون

بازی معدنچی زیبا و دوست داشتنی بوده و با دارا بودن سبکی پازل مانند خود هیچگاه خسته کننده نخواهد بود و می توانید ساعت ها با آن سرگرم شوید. در بازی معدنچی شما در نقش یکی از کاراکترهای انتخابی از میان چندین کاراکتر خواهد بود که در این بازی حضور دارند. با انتخاب کاراکتر دلخواه وارد بازی می شوید و به دنیای معادن الماس قدم خواهید گذاشت.با ابزار و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید حفاری را شروع کنید و دنیای زیر زمین را کشف کنید البته شما در این را تنها نیستید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

در بازی دیگر شخصیت های بسیاری وجود دارند،شخصیت هایی که به شما کمک می کند و شخصیت هایی که دشمن شما هستند و با گذاشتن تله های متعدد می خواهند تا شما را شکست بدهند.پس باید بسیار دقت و تمرکز به خرج می دهید تا از این موانع به سلامتی عبور کنید و با جمع آوری بیشتر ذخایر معدن برنده بازی باشید. تمامی تجهیزات و حتی کاراکتر های انتخابی شما در بازی معدنچی قابل ارتقا هستند و شما می‌توانید به راحتی و با پرداخت مبلغی اندک این کار را انجام داده و موفق به کسب امتیاز ویژه شوید.

 

گیم آیفون معدنچی
گیم آیفون معدنچی

 

یکی از ویژگی های جالب توجه بازی معدنچی آیفون Dig Out بی نهایت بودن نقشه ها می باشد،هنگامی که شما بازی را شروع می‌کنید در واقع یک نقشه بی نهایت پیش روی شماست. البته اگر در میان راه بازنده شده و دوباره به بازی برگشت اید یک نقشه جدید برای شما باز می شود که این مسئله باعث تکراری و یکنواخت نشدن بازی ایجاد شده است. محیط دو بعدی بازی با طراحی زیبا و گرافیک رنگارنگ خود حس خوبی را به کاربر انتقال می‌دهد و باعث می‌شود تا به راحتی این بازی را کنار نگذارید. بازی معدنچی با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ موفق شده است تا به یکی از بازی های ساده اما پرطرفدار مبدل شود. همچنین از زمان عرضه تاکنون ۵ میلیون بار دانلود از گوگل پلی و اپ استور را شاهد بوده است.

می توانید بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرده و امتیازات خود را در سطح جهانی مشاهده نمایید.

ویژگی های بازی معدنچی آیفون Dig Out

محیط دو بعدی با گرافیک عالی

پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا

امکان بازی آنلاین با دوستان

وجود نقشه های بینهایت

وجود شخصیت های جذاب

صداگذاری خارق العاده و مهیج

استفاده از اشکال مختلف در بازی برای مفهوم گرایی

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 9 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store