بازی معمایی Limbo برای آیفون

بازی معمایی Limbo برای آیفون عرضه و منتشر شده است. این بازی هیجان انگیز برای انواع کنسول ها ، پلتفرم ها و سیستم عامل ها نیز منتشر شده است. بازی های معمایی همیشه از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارند. بیشتر بازی های پازلی و معمایی درون خود ترس هایی دارند که باعث جذب مخاطب و به پایان بردن بازی می شود. بازی Limbo داستان یک پسر بچه است که خواهر کوچک خود را در یک جنگل خوفناک گم کرده است. این پسر بچه سفری را برای یافتن خواهر خود آغاز می کند که بسیار ترسناک و پر از فراز و نشیب می باشد.

بازی معمایی Limbo برای آیفون
بازی معمایی Limbo برای آیفون

در بازی Limbo شما در نقش شخصیت اصلی یعنی پسر بچه هستید و باید تمام تلاش خود را برای یافتن خواهر کوچک خود بکنید و یادتان نرود که خودتان هم زنده بمانید. در این بازی معمایی زیبا شما در یک محیط 2 بعدی سیاه و سفید قرار می گیرید که خطرات بسیاری منتظر شما هستند. بدون استفاده از هیچ ابزاری و فقط با هوش و ذکاوت خود باید بازی را به اتمام برسانید. شما باید هر لحظه منتظر حیوانات مختلف و ترسناکی که قصد حمله و آسیب رساندن به شما را دارند باشید. برای کشتن و یا فراری دادن آن ها می توانید از وسایلی که در خود بازی وجود دارند کمک بگیرید.

بازی معمایی Limbo برای آیفون
بازی معمایی Limbo برای آیفون

برای خرید گوشی های استوک آیفون کلیک کنید.

همراهی هوش و ترس در بازی Limbo می تواند به شما کمک کند تا موانع را به سلامت پشت سر بگذارید. فقط کافیست خوب به اطرافتان دقت کنید زیرا ممکن است در تله ای گرفتار شوید و نتوانید از آن رهایی پیدا کنید ولی اگر خونسرد بوده و از هوش خود استفاده کنید خواهید فهمید که راه حل بسیار ساده ای برای حل مسائل وجود دارد. صداگذاری این بازی بسیار زیبا و بی نظیر است و همین امر موجب هیجان کاربر خواهد شد. در بازی Limbo شما باید با انواع حیوانات مقابله کنید، صحنه های وحشتناک را نگاه کنید. از طناب ها برای پریدن از موانع آویزان می شوید، در آب های رودخانه های ترسناک قایق سواری کنید و یا حتی وسایل و موانع سر راه خود را جابجا کنید تا زودتر زندگی خواهر خود را نجات دهید.

بازی معمایی Limbo برای آیفون
بازی معمایی Limbo برای آیفون

گرافیک بازی Limbo بسیار ساده است و چهره پسر بچه و هیچ کدام از حیوانات مشخص نیست. شما فقط می توانید چشم های درخشان پسر بچه و نور حاصل از ماه را ببنینید که راه را برای شما روشن می کند.

بازی معمایی Limbo با دریافت 100 جایزه برتر تحت عنوان بهترین معماها، بیشترین دانلود، داستان ترسناک و جذاب و … توانسته است به یکی از بازی های محبوب انواع پلتفرم ها و کنسول های بازی مبدل شود.

ویژگی های بازی معمایی Limbo برای آیفون :

گیم پلی ساده و در عین حال جذاب

برخورداری از داستانی هیجان انگیز

معماهای جالب و چالش برانگیز

گرافیک 2 بعدی

توجه : این بازی نیازمند iOS 9 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store