برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020

با برخورداری آیفون از نمایشگر OLED تا سال 2020 می توان گفت که با پیشرفت تکنولوژی نیاز و انتظار انسان ها تغییر میکند. در همین راستا تمام شرکت های تولید کننده وسایل دیجیتالی توان خود را برای تولید محصولات درجه یک و با کیفیت می گذارند. شرکت اپل که به عنوان یکی از بهترین های دنیا شناخته شده است هر سال از رقبای خود پیشی گرفته و موفق به تولید محصولاتی با برترین تکنولوژی های روز دنیا می شود.

برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020
برخورداری آیفون از نمایشگر OLED تا سال 2020

نمایشگرهای OLED در سال های اخیر به شدت مورد توجه کاربران تمام دنیا قرار گرفته است. این نمایشگر های پیشرفته و در عین حال کاربردی با برخورداری از کیفیت بی نظیر خود در پخش تصاویر موفق شده است تا توجه همگان را به خود جلب کند. امروزه بیشتر محصولات مانند تلویزیون، تلفن همراه و انواع نمایشگرها با تکنولوژی OLED به بازار ارايه می شوند. بررسی های اخیر نشان می دهد از هر 10 تلفن همراه موجود در بازار 7 تای آنها مجهز به صفحه نمایشگر اولد می باشند.

برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020
برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020

OLED مخفف کلمه Organic Light Emitting Diode می باشد و به دسته ای از LED ها گفته می شود که نیاز به نور پس زمینه نداشته و خود تشکیل صفحه نمایش را می دهند. از ویژگی منحصر به فرد نمایشگر های OLED می توان به صفحه نمایش خمیده و استفاده از پلاستیک برای مقاومت بیشتر اشاره نمود. هم چنین قرار دادن هول پانچ (حفره درون نمایشگر ) در نمایشگرهای OLED بسیار آسان تر از نمایشگر های LED می باشد.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای گارانتی نیز هستند کلیک کنید.

برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020
برخورداری تمامی آیفون ها از نمایشگر OLED تا سال 2020

در نمایشگر های OLED از لامپ های ریز بجای پیکسل ها استفاده شده است که این امر باعث می شود رنگ ها بسیار جذاب و رنگ مشکی خالص دیده شود اما در دیگر نمایشگرها به خاطر استفاده از پیکسل ها رنگ مشکی کم رنگ تر بوده و دیگر رنگ ها از شفافیت کافی برخوردار نمی باشند. هم چنین در گوشی هایی که نمایشگر OLED به کار رفته باشد زاویه دید گسترده بوده و به لمس انگشت سریع پاسخ می دهد. در این نمایشگرها نیاز به نور پس زمینه نیست از این رو میزان باطری کمتری استفاده می شود.

با وجود نقص هایی که در نمایشگرهای OLED دیده می شود و قیمت بالای نمایشگر، اما در حال حاضر این نمایشگر ها یکی از بهترین ها در دنیا به شمار می آید و کاربران امید دارند تا در آینده ای نه چندان دور تمامی این نواقصات برطرف خواهند شد. هرچند بنابر خیلی از پیش بینی ها سال 2020 با عنوان “سال ابر بحران جهان” یاد می شود و اقتصاد دچار چالش های بسیاری خواهد بود، ولیکن تکنولوژی نیز جزو این چالش هاست و کمپانی اپل به خوبی به این موضوع واقف شده و سیاست های خاص خود را در پی گرفته است، باید منتظر دیگر اخبار از این کمپانی ماند.

 

ویژگی هایی که با برخورداری آیفون از نمایشگر OLED تا سال 2020 به آن اضافه می گردد:

سبک وزن بودن

زاویه دید وسیع

نمایش رنگ ها بصورت طبیعی

نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت

استفاده از پلاستیک برای انعطاف بیشتر

مصرف کم باتری در گوشی های همراه با نمایشگرهای OLED