سامسونگ S9 پلاس هم زمان با عرضه S9 معرفی شد. محصولی که سامسونگ سعی کرده در آن با حفظ ویژگی های مثبت نسل قبلی و بهبود ایرادات آن، یک گوشی کامل تولید کند. سامسونگ تا حدودی موفق بوده و S9 پلاس یک محصول محبوب و خوش فروش است.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

سامسونگ S9 پلاس همانند محصولات دیگر خانواده S از یک صفحه نمایش با کیفیت فوق العاده Super AMOLED بهره می برد. صفحه نمایش آن 6.2 اینچ است که با توجه به استاندارد جدید و نسبت ابعاد جدید به کار رفته استفاده از یک دست امکان پذیر است. البته باید توجه داشت وزن سامسونگ S9 پلاس کمی زیاد است و ممکن است در استفاده طولانی مدت شما را خسته کند.

نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از 84 درصد است که رقم فوق العاده ای به نظر می رسد. از طرف دیگر تراکم پیکسلی به کار گرفته شده 529 ppi می باشد که رقم فوق العاده ای است.

سامسونگ S9 پلاس

حافظه داخلی

حافظه داخلی S9 پلاس همانند S9 بوده و ظرفیت های 64، 128 و 256 برای آن در نظر گرفته شده است. همین تنوع در ظرفیت ها، در قیمت های این محصول نیز تنوع ایجاد کرده تا بتواند گوی رقابت را بدزدد.

برای کارت حافظه نیز امکان افزودن دو کارت حافظه تا 400 گیگابایت وجود دارد. البته یکی از اسلات های کارت حافظه با سیم کارت دوم مشترک است. با توجه به ظرفیت بالای داخلی و یک کارت حافظه دیگر، اسلات مشترک نه تنها ایجاد مشکل نمی کند، بلکه باعث شده تا سامسونگ بتواند گوشی جمع و جور تری عرضه کند.

دوربین ها

جذاب ترین ویژگی S9 پلاس دوربین های دوگانه آن است. شاید تنها وجود همین عامل بتواند به فروش خوب این محصول کمک کند. دو لنز 12 مگاپیکسلی با توانایی تشخیص عمق و عکاسی پرتره می تواند لذت شما را از عکاسی با این محصول تکمیل کند.

دوربین جلوی این محصول نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی است که از نظر امکانات و کیفیت تفاوتی با S9 ندارد. در شرایط نوری مناسب احتمالا جزو بهترین های موجود در بازار خواهد بود.

قدرت پردازش

سامسونگ سیاست جدید خود مبنی بر دو نوع چیپست را در این محصول حفظ کرده است. ظاهرا این کمپانی برای بازار های متنوع دست به این اقدام برده است. به هر حال هر دوی آن ها بهترین عملکرد ممکن را دارند. CPU این محصول از هشت هسته قدرتمند با سرعت های متفاوت کمک می گیرد تا از پس سنگین ترین بازی ها و برنامه ها بر آید. قدرت پردازش S9 پلاس جزو بهترین های موجود در بازار است و در کنار فضای رم 4 گیگابایتی هیچ نقطه ضعفی را باقی نمی گذارد.

سامسونگ S9 پلاس

باتری

یکی دیگر از نقاط قوت این محصول در باتری آن است. ظرفیت باتری S9 پلاس 3500 میلی آمپر می باشد و با توجه به بازدهی بسیار بالای سخت افزار ها می توان به سادگی انتظار شارژدهی یک روز کامل را داشت.

دیگر امکانات

  • USB: تایپ سی
  • سنجش ضربان قلب
  • سنسور اثر انگشت
  • سیستم عامل: اندروید 8
  • قابلیت فست شارژ
  • رنگ بندی: مشکی، خاکستری، صورتی مایل به آبی، طلایی