بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

اپلیکیشن های بسیاری به منظور عکاسی  عرضه شده اند. بسیاری از آن ها نیز محبوبیت بسیاری را بدست آورده اند. اما قصد داریم در این مقاله به بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس بپردازیم که به سادگی می توانید از گوگول پلی دانلود کنید.

Adobe Photoshop

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

بله درست شنیده اید. فتوشاپ از بازار بزرگ موبایل های پیشرفته امروزی جا نمانده و سعی کرده تا کامل ترین اپلیکیشن ادیت عکس را برای موبایل عرضه کند. این اپلیکیشن از گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است.

فتوشاپ موبایل بیشتر ویژگی های نسخه کامل تر و ویندوز خود را به ارث برده است. شما می توانید تصاویر خود را با خلاقیت خود، ادیت کنید، ببرید و یا از واترمارک های مختلف استفاده کنید و لذت ببرید. و در نهایت محصول نهایی را ذخیره کنید و با دوستان خود به اشتراک گذارید.

همچنین می توانید نویز ها و ایرادات عکس خود را به سادگی رفع کنید. و یا به بکگراند پشت خود ویژگی بلور دهید تا عکستان پرتره شود.

Adobe Lightroom

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

کمپانی Adobe برای موبایلتان تدارکات زیادی دیده است. لایتروم یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب ادیت عکس برای شما است. تعداد دانلود آن از گوگل پلی بیش از 50 میلیون بار است.

رابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده و جذاب است. می توانید از فیلتر های بسیار متنوعی استفاده کنید. همچنین می توانید ایرادات تصاویر خود را رفع کنید. رنگ تصاویرتان را زنده تر کنید و یا روی عکس خود، متن دلخواهتان را بنویسید. به نظر اپلیکیشن کاملی برای موبایلتان به نظر می رسد.

Photo Editor Pro

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

این اپلیکیشن از محبوبیت کم تری نسبت به رقبای خود برخوردار است. البته دانلود بیش از 10 میلیون بار از گووگل پلی ثابت می کند که این اپلیکیشن توانایی های بسیاری دارد.

انواع فیلتر ها، فونت های بسیار جذاب برای نوشته هایتان یک طرف، قالب هایی که می توانید عکستان را در آن قرار دهید طرف دیگر. همچنین می توانید از استیکر های پیشنهادی آن کمک بگیرید تا پوستر های مناسبتی درست کنید!

Enlight Pixaloop

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

اسم این اپلیکیشن را احتمالا کم تر شنیده اید. اما تعداد دانلود آن از گوگل پلی بیش از یک میلیون است که همچنان رقم قابل توجهی است.

Enlight تقریبا مشابه Photo Editor است، با این تفاوت که گرافیک این اپلیکیشن کمی جذاب تر است. فیلتر های آن متنوع تر بوده و به شما امکان ایجاد تصاویر بیشتری را می دهد. اما در آن خبری از استیکر ها و یا ادیت اندام های بدن وجود ندارد.

Instastory

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

اپلیکیشن ادیت عکس متناسب با روحیات انسان های هنری! همه چیز اینجا جور دیگری است. قالب های متفاوت، فیلتر های متفاوت اما با هدف خاص. بنابر این این اپلیکیشن برای ادیت تصاویرتان در شرایط خاص می تواند بهترین انتخاب باشد.

بعلاوه این که این اپلیکیشن بیش از 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است که نشان می دهد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.