اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

با گسترش روز افزون استفاده از تکنولوژی، بر تعداد اپلکیشن هایی که منتشر می شود نیز افزوده می شود. می دانیم که همه ی این برنامه ها ایده آل نیستند و تنها برخی از آن ها قابلیت های مفید و جامعی دارند و همین امر سبب می شود تا انتخاب نرم افزار کاملی که استفاده از آن نیز برای شما ساده باشد، برای شما دشوار باشد و یا برای رسیدن به نرم افزار مرود نظرتان مجبور به نصب و پاک کردن چندین برنامه بشوید. در این نوشتار به معرفی بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون در 2019 پرداخته ایم.

بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون در 2019

در زیر لیست 5 تا از بهترین نرم افزار های ادیت عکس و فیلم برای آیفون را مشاهده خواهید کرد :

1 . Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

 

Adobe Photoshop Express یکی از نرم افزار های رایگان است که 3.5 ستاره را کسب کرده است. شرکت Adobe به ساختن نرم افزار های تصویربرداری با کیفیت بالا شناخته شده است و این اپ نیز در گروه بهترین ها قرار گرفته است. از طریق رابط کاربری ساده و راحتی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید به اصلاح رنگ و نور تصاویر بپردازید. در بخش فیلتر ها نه تنها فیلتر هایی از پیش آماده تهیه شدند بلکه شما می توانید فیلتر ها را به سلیقه ی خود سفارشی سازی کنید. تنها نکته ای که وجود دارد این است که برای دسترسی به تمام قابلیت های آن باید اشتراک بخرید.

 

2 . Apple iMovie

اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

 

نرم افزار اپل برای گرفتن عکس های زیبا و فیلمبرداری در تعطیلات بسیار مناسب است. با استفاده از این اپ می توانید برای ادیت فیلم های خود نیز کمک بگیرید. iMovie ب شما در برش دادن، گذاشتن موسیقی پس زمینه، اضافه کردن عناوین و اعمال فیلترها کمک خواهد کرد و در حل حاضر به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

 

3 . Aviary

اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

 

این نرم افزار کاملا رایگان است و با 4 ستاره در لیست بهترین ها قرار گرفته است. تمام ابزار های ویرایش و ابزار های پیشرفته در نسخه ی ios برای شما قابل دسترسی است. علاوه بر تغییر نورپردازی، اصلاح رنگ و برطرف کردن قرمزی چشم می توانید از قاب، برچسب، متن و … برای عکس خود استفاده کنید.

 

4 . Facetune

اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

 

اگر نیاز دارید که تغییراتی را در چهره ایجاد کنید و اعضای صورت را زیبا تر کنید بهتر است به سراغ Facetune بروید. با استفاده از این اپ کارهایی مانند سفید کردن دندان ها، برداشتن خال، از بین بردن جوش و کک و مک، رفع گودی و سیاهی چشم به سادگی قابل انجام می شوند. به طور کلی با داشتن این اپ بر روی ایفون خود می توانید در عکس ها پوستی صاف، موهایی زیبا و لبخندی دلنشین تر داشته باشید. برای استفاده از تمامی امکانات آن باید اشتراک تهیه کنید ولی برخی ازقابلیت های آن به صورت رایگان در دسترس است.

 

5 . PicsArt

اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون

شاید بتوان گفت PicsArt کامل ترین نرم افزار ادیت عکس است که ابزار های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران گذاشته است. قابلیت هایی مانند پرسپکتیو، تغییر اندازه، تنظیم نور، ایجاد منحنی، کشیدن تصاویر و … تنها بخش کوچکی از قابلیت های این اپلیکیشن است. با وجود این همه ابزار انتظار می رود که کار کردن با آن سخت باشد. اما PicsArt رابط کاربری ساده ای را طراحی کرده است که هر شخص به سادگی می تواند از آن استفاده کند. حتی در آپدیت جدید رابط کاربری آن ساده تر نیز شده است.

 

در این نوشتار 5 تا از بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس و فیلم برای آیفون را به شما معرفی کردیم. در صورت وجود سوال و یا پیشنهاد، نظر خود را برای ما بنویسید تا در پست های بعدی به حل آن ها بپردازیم.