جعبه موسیقی Pandora برای آیفون

نرم افزار Pandora یک جعبه موسیقی هیجان انگیز می باشد با دانلود این اپلیکیشن از موسیقی های جذاب سیر نخواهید شد. هنگامی که وارد این نرم افزار می شوید در واقع به یک دنیای موسیقی و پادکست های صوتی قدم می گذارید. تنوع زیاد موزیک های موجود در این نرم افزار باعث محبوبیت آن شده است. از ویژگی های منحصربفرد آن می توان به دسته بندی های متنوع آن اشاره کرد که شامل برترین موزیک ها، امکان مدیریت موزیک ها، جستجوی پیشرفته، دسترسی به برترین موزیک های دنیا، به روزرسانی نرم افزار با موزیک های روز دنیا و هوشمندی آن اشاره کرد.

جعبه موسیقی Pandora برای آیفون
جعبه موسیقی Pandora برای آیفون

اپلیکیشن پاندورا یک ابزار بسیار جذاب برای پیدا کردن موزیک های ایرانی و خارجی می باشد. امکان جستجوی ویژه در این برنامه باعث شده است تا مشکلاتی از قبیل نیافتن موسیقی مورد نظرتان توسط پاندورا حل گردد. هنگامی که یک دسته بندی را در این نرم افزار انتخاب می کنیم به صورت خودکار آهنگ های موردنظر پخش می شوند و اگر از آهنگی خوشتان نیامد، می توانید به سراغ Track بعدی بروید. ویژگی دیگر این نرم افزار امکان جداسازی موزیک های مورد علاقه شما است به این صورت که در هنگام پخش موزیک شما می توانید با انتخاب آیکون “مورد پسند بودن” آن را به لیست علاقمندی های خود اضافه نمایید.

Pandora یک اپلیکیشن هوشمند می باشد، به این صورت که هنگامی که کاربر لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود تهیه می کند در دفعات بعدی نرم افزار سعی می کند موزیک های مرتبط و با توجه به علایق کاربر را حدس زده و برای شما پخش کند.

جعبه موسیقی Pandora برای آیفون
جعبه موسیقی Pandora برای آیفون

برای خرید گوشی های آیفون کارکرده و دارای گارانتی کلیک کنید.

ویژگی خاصی که برای این نرم افزار می توان در نظر گرفت امکان دسترسی به متن موزیک های باکلام و سایر اطلاعات موزیک و همچنین امکان دسترسی به بیوگرافی خواننده موردنظر می باشد. از دیگر امکانات این نرم افزا ر Follow کردن دوستان و افراد دیگر برای مشاهده موزیک های مورد علاقه آن هاست، در واقع پاندورا یک شبکه اجتماعی بر پایه موزیک ها و برای افراد علاقمند به موسیقی است. نرم افزار کاربردی پاندورا را می توان یکی از اپلیکیشن های محبوب و در حال توسعه نامید زیرا از زمان این جعبه موسیقی تا به امروز نزدیک به 470.000 رأی به این برنامه داده شده است و برای چندین سال متمادی جزو نرم افزارهای موردپسند کاربران در آمریکا بوده است.

برای دسترسی به این نرم افزار باید به اینترنت متصل شده و در پاندورا ثبت نام نمایید، این مراحل و امکانات این اپلیکیشن رایگان و بدون هزینه است ولی باید توجه داشت که اکانت های رایگان محدودیت هایی در انتخاب و استفاده از موزیک دارند. لذا با پرداخت هزینه ای ناچیز به راحتی می توانید از آرشیو موزیک های روز دنیا در پاندورا بهره مند شوید.

ویژگی های جعبه موسیقی Pandora برای آیفون :

دسترس به متن موزیک ها و اطلاعات آن ها نظیر بیوگرافی و زندگی نامه

شناسایی و پیشنهاد موسیقی های مورد علاقه کاربر

دسترسی به برترین موزیک های روز دنیا

امکان تهیه لیست علاقه مندی ها

قابلیت جستجوی پیشرفته

App Store Download Button
دانلود اپلیکیشن از App Store