نحوه مشاهده، نصب و حذف برنامه از اپل واچ

نحوه حذف و نصب برنامه های اپل واچ

در این مقاله قرار است به موضوع نحوه مشاهده، نصب و حذف برنامه از اپل واچ بپردازیم،اپل واچ محصول شرکت اپل است که می‌تواند با گوشی موبایل اپل شما جفت شود و از طریق آن بتوانید انواع برنامه‌ها را مشاهده، نصب و پاک کنید. پیام دهید و برنامه‌های مربوط به داشتن سبک زندگی سالم را مشاهده کرده و مدیریت کنید.

نحوه نمایش برنامه اپل واچ

صفحه اصلی به شما امکان می‌دهد هر برنامه ای را در اپل واچ خود باز کنید.  Dock به شما امکان دسترسی سریع به برنامه‌هایی را می‌دهد که بیشتر از همه استفاده می‌کنید. می‌توانید حداکثر 10 برنامه را به Dock اضافه کنید تا موارد دلخواه خود را در دسترس داشته باشید.

نحوه نمایش برنامه اپل واچ

برنامه‌های خود را در یک حالت گرید یا لیست نمایش دهید.

صفحه اصلی اپل واچ می‌تواند برنامه‌ها را در یک حالت گرید یا لیست نمایش دهد. برای انتخاب یکی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • صفحه اصلی را لمس کرده و نگه دارید.
  • Grid View یا List View را انتخاب کنید.

نحوه نصب برنامه اپل واچ

دانلود و نصب برنامه اپل واچ هم می‌تواند مستقیما از طریق ساعت هوشمند انجام ‌شود هم می‌توانید از گوشی آیفون خود که با ساعت جفت شده است، برنامه‌های اپل واچ را دانلود و نصب کنید.

برنامه ها را از اپ استور در اپل واچ خود دریافت کنید.

  • در ساعت هوشمند خود، Digital Crown را فشار دهید تا صفحه اصلی را ببینید.
  • سپس روی App Store ضربه بزنید. برای یافتن برنامه‌ها با استفاده از Scribble یا Dictation روی «جستجو» ضربه بزنید، یا برای پیدا کردن برنامه‌های ویژه و مجموعه‌های برنامه‌های انتخاب‌شده به پایین بروید.
  • برای مشاهده توضیحات، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها، اسکرین‌شات‌ها، یادداشت‌های انتشار و موارد دیگر، روی یک برنامه ضربه بزنید.
  • روی قیمت ضربه بزنید یا روی دریافت ضربه بزنید.
  • وقتی از شما خواسته شد، روی دکمه کناری دوبار کلیک کنید تا برنامه دانلود و نصب شود.

نحوه نصب برنامه اپل واچ

در اپ استور، اگر برنامه‌ای به جای قیمت، دکمه دریافت داشته باشد، برنامه رایگان است. برای دانلود یک برنامه رایگان هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. برخی از برنامه‌های رایگان خریدهای درون برنامه‌ای و اشتراک‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانید خریداری کنید. اشتراک‌ها و خریدهای درون برنامه ای به شما امکان دسترسی به ویژگی‌ها، محتوا و موارد دیگر را می‌دهد.

از گوشی آیفون که با اپل واچ جفت شده است، برنامه را دریافت کنید.

  • درگوشی آیفون خود، برنامه Watch را باز کنید.
  • روی تب My Watch ضربه بزنید.
  • برنامه‌ای را که می‌خواهید به اپل واچ اضافه کنید، ببینید.برنامه‌هایی را که می‌توانید نصب کنید، در بخش برنامه‌های موجود ظاهر می‌شوند.

نحوه غیرفعال کردن نصب خودکار برنامه اپل واچ

به‌طور پیش‌فرض، وقتی برنامه جدیدی را روی آیفون خود نصب می‌کنید که دارای برنامه اپل واچ است، آن برنامه به‌طور خودکار روی ساعت هوشمند شما نصب می‌شود.

اینگونه است که ساعت هوشمند شما ممکن است با برنامه‌ها شلوغ شود و حافظه آن کم شود. می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید تا برنامه های جدید به طور خودکار نصب نشوند.

  1. درگوشی آیفون خود، برنامه Watch را اجرا کنید.
  2. مطمئن شوید که در برگه «ساعت من» هستید و سپس روی «عمومی» ضربه بزنید.
  3. با کشیدن دکمه به سمت چپ، نصب خودکار برنامه اپل واچ را غیرفعال کنید.

اگر نمی‌توانید برنامه‌ای را پیدا کنید.

  • در اپل واچ شما، برنامه‌ها در صفحه اصلی شما ظاهر می‌شوند. Digital Crown را فشار دهید تا صفحه اصلی را ببینید.
  • اگر نمی‌توانید برنامه‌ای را در صفحه اصلی ببینید، می‌توانید فهرستی از برنامه‌هایی را که خریداری کرده‌اید ببینید و دوباره آن‌ها را دانلود کنید. وقتی یک برنامه را دوباره دانلود می‌کنید، دیگر مجبور نیستید برای آن هزینه بپردازید.
  • برخی از برنامه‌های اپل واچ در حال حاضر در هر منطقه یا زبانی در دسترس نیستند. اگر نمی‌توانید برنامه را در App Store یا در صفحه اصلی خود پیدا کنید، ببینید آیا برنامه در منطقه شما پشتیبانی می‌شود یا خیر.

نحوه غیرفعال کردن نصب خودکار برنامه apple watch

اگر هنگام دانلود برنامه ها مشکل دارید برای خرید برنامه ها از اپ استور، به Apple ID و روش پرداخت نیاز دارید. اگر فقط موارد رایگان را دانلود می‌کنید، ممکن است همچنان نیاز باشد که یک روش پرداخت را انتخاب کنید.

  • اگر نمی‌توانید برنامه‌ها را دانلود کنید زیرا روش پرداخت تان رد شده است، روش پرداخت خود را به‌روزرسانی کنید یا تغییر دهید.
  • نمی توانید وارد اپ استور شوید؟ ببینید اگر Apple ID یا رمز عبورخود را فراموش کرده‌اید چه کاری باید انجام دهید. یا اگر Apple ID ندارید، نحوه تنظیم Apple ID را یاد بگیرید.

اگر یک برنامه کار نمی‌کند.

اگر برنامه‌ای مطابق انتظار کار نمی‌کند، می توانید با توسعه دهنده برنامه تماس بگیرید. یا مشکل را به اپل گزارش دهید.

نحوه حذف کردن برنامه از اپل واچ

می‌توانید برنامه‌های اپل واچ خود را مستقیماً از روی ساعت هوشمند خود یا با استفاده از برنامه Watch در آیفون خودتان مدیریت و پاک کنید.

  • در ساعت اپل واچ خود، Digital Crown را فشار دهید تا همه برنامه های خود را در صفحه اصلی ببینید.
  • اگر صفحه اصلی شما در حالت گرید است، یک برنامه را به آرامی لمس کنید و نگه دارید تا نمادهای برنامه تکان بخورند.اگر برنامه‌ها تکان نمی‌خورند، حتما خیلی محکم فشار نمی‌دهید. روی دکمه حذف در برنامه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، ضربه بزنید، سپس روی حذف برنامه ضربه بزنید.
  • اگر آرایش صفحه اصلی شما در حالت لیست است، روی برنامه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید، سپس روی دکمه قرمز حذف ضربه بزنید.
  • در نهایتDigital Crown را فشار دهید تا کار حذف برنامه‌های اپل واچ  تمام شود.

اگر یک برنامه اپل را از آیفون خود حذف کنید، آن برنامه از اپل واچ  شما نیز حذف خواهد شد. اگر می‌خواهید یک برنامه اپل را بازیابی کنید، می‌توانید آن را از اپ استور در آیفون یا اپل واچ  خود دانلود کنید.

نحوه حذف کردن برنامه از اپل واچ

چگونه از گوشی آیفون برای مدیریت برنامه‌های ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

  • برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید، سپس روی تب My Watch ضربه بزنید.
  • به بخش Installed on Apple Watch بروید و برنامه‌ای را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید. روی برنامه ضربه بزنید
  • سپس Show App را در Apple Watch خاموش کنید.