سامسونگ S8 شروع محصولات کم حاشیه با ظاهری بسیار جذاب است. گوشی که توانست سر و صدای زیادی ایجاد کند و بخش زیادی از بازار را برای خود کند. البته S8 یک وگوشی انقلابی نیست، بلکه سامسونگ سعی کرده با بهبود ایرادات موجود و همچنین ظاهری جذاب تر در کورس رقابت بماند.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

سامسونگ S8

سامسونگ دست به اقدام جدیدی در محصولات خود زد. برای اولین بار از ابعاد 1440X2960 استفاده کرده است. نسبتی که کمی تمامی محصولات بازار را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد تا استاندارد جدیدی در ابعاد گوشی شکل بگیرد. صفحه نمایش S8 5.8 اینچ است که با داشتن حاشیه های بسیار کم، فرم قرار گیری آن در دست بسیار ساده است و شما را خسته نخواهد کرد.

کیفیت صفحه نمایش نیز مثال زدنی است. سامسونگ از فناوری Super AMOLED خود بهره برده تا حجت را بر کاربران تمام کند. همه ی این ها در کنار تراکم پیکسلی 570 نشان می دهد تا سامسونگ برای طراحی ظاهری S8 همه کار کرده است.

حافظه داخلی

سامسونگ تنها یک ظرفیت 64 گیگابایتی برای S8 در نظر گرفته است و افزایش آن را به عهده خودتان گذاشته است. زیرا شما می توانید تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه اضافه کنید. البته یکی از اسلات های کارت حافظه با سیم کارت دوم یکی است.

همچنین حافظه رم 4 گیگابایتی قابلیت اجرای چندین برنامه هم زمان را دارد. بنابر این از این نظر هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

سامسونگ S8

دوربین ها

هر چند سامسونگ S8 از دوربین دوگانه بهره نمی برد، اما همچنان حرف های بسیاری در زمینه عکاسی دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 توانایی ایجاد عمق مناسب را دارد. همچنین شما می توانید در ظرایط نوری مختلفی عکاسی کنید. البته سامسونگ S8 امکانات بسیاری را برای تغییرات دستی در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید عکس دلخواهتان را ثبت کنید.

دوربین جلوی آن نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت است که تمام نیاز های شما را برطرف خواهد کرد.

قدرت پردازش

سامسونگ بسته به بازار های مختلف برای S8 دو نوع چیپست در نظر گرفته است. هر چند هر دوی آن ها بسیار فوق العاده عمل می کنند. یکی اسنپ دراگون 835 و دیگری Exynos. برای بخش CPU نیز سامسونگ سنگ تمام گذاشته. هشت هسته که چهار تای آن با سرعت 1.7 GHz کار می کنند و چهار تای دیگر با سرعت 2.3 GHz. سامسونگ S8 از پس اجرای هر برنامه و یا بازی که فکرش را بکنید بر می آید.

باتری

سامسونگ یک ظرفیت 3000 میلی آمپری را برای S8 در نظر گرفته است. اگر چه عالی به نظر نمی رسد، اما از پس یک روز کامل بر می آید. همچنین وجود فناوری های شارژ سریع و USB تایپ سی می تواند شما را در سرعت شارژ کردن کمک کند.

سایر امکانات

  • سنجش ضربان قلب
  • اثر انگشت
  • رنگ بندی: مشکی، خاکستری، نقره ای، صورتی مایل به آبی، طلایی
  • سیستم عامل: اندروید 7

سامسونگ S8

نتیجه گیری

سامسونگ سعی کرده با به حداقل رساندن حاشیه صفحه نمایش و همچنین استفاده از نسبت ابعاد جدید کمی خلاقیت را به محصول خود اضافه کند. اما این همه ی نکات مثبت در مورد S8 نیست. قدرت پردازش بسیار بالا در کنار دوربین با کیفیت به سادگی این گوشی را جزوه بهترین ها قرار می دهد.