احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020

طبق آخرین اخبار شرکت اپل قصد دارد تا سال 2020 نسخه جدیدی از آیفون 8 روانه بازار کند. این گوشی جدید قرار است ظاهری کاملا شبیه به آیفون 8 داشته باشد که یکی از گوشی های قدرتمند تولید شده توسط شرکت اپل می باشد. اپل به عنوان یک کمپانی قدرتمند در حوزه تکنولوژی هر ساله چالش های جدیدی را مطرح کرده و سعی در کسب سهم بیشتری از بازار در میان رقبای خود دارد. این بار خبر از عرضه آیفون 8 در سال 2020 یکی از همین چالش هاست که در ادامه آن را تشریح خواهیم کرد.

احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020
احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020

گوشی موبایل آیفون 8 یکی از کامل ترین نسخه ها از نوع خود و ارائه شده توسط شرکت اپل می باشد که تمامی نواقصات قبلی مدل های قبلی، به کلی در آن رفع شده است. استفاده از شیشه برای قاب پشتی به منظور بهره مندی از شارژر بی سیم، دوربین فوق العاده قدرتمند، مجهز به صفحه نمایشگر با کیفیت، استفاده از نسخه ی جدید سیستم عامل iOS و دیگر مزایای موجود در این گوشی همگی نشان دهنده ی کامل بودن این گوشی از هر لحاظ می باشد. البته استفاده از شیشه برای قاب پشتی باعث سنگین شدن این گوشی شده که در صورت علاقه مندی این گونه مسائل کاملا فراموش می شوند. بر همین اساس آیفون 8 در زمره گوشی های محبوب آیفون توسط کاربران قرار گرفته است که می تواند عاملی باشد بر درستی خبر عرضه آیفون 8 توسط اپل در سال 2020.

احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020
احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020

برای خرید گوشی های استوک iPhone 8 و مدل های بالاتر کلیک کنید.

گوشی جدیدی که قرار است در قالب جدیدی از آیفون 8 عرضه شود دارای صفحه نمایش بزرگتر، حافظه 128 گیگابایتی، تراشه A13، دوربین تکی و قیمت 650 دلار خواهد بود. براساس گزارش وب‌سایت اکونومیک دیلی‌نیوز این گوشی جدید قرار است بار دیگر به کلید خانه فیزیکی و به‌تبع آن تاچ ID مجهز شود. البته باید خاطر نشان کرد که شرکت اپل تاچ ID را به طور کامل کنار نگذاشته و در بسیاری از آیپد مینی و آیپد ایر شاهد آن هستیم.

احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020
احتمال عرضه آیفون 8 جدید در سال 2020

آیا می دانید ایمن خرید کلیه گوشی های آیفون استوک را از کشورهای امارات و ترکیه وارد می کند؟ بیشتر بخوانید.

 

شاید بتوان گفت عرضه  گوشی های میان رده که از لحاظ قیمت مناسب می باشند و دارای کیفیت و قدرت متوسط رو به بالا هستند همیشه نظر کاربران را به خود جلب می کند و کاهش فروش آیفون های جدید با قیمت های بسیار بالا شرکت اپل را بر آن داشته تا با طراحی جدیدتر گوشی های مدل قدیمی خود بار دیگر قدرت فروش خود را به رخ رقبا بکشد. البته این شرکت قبل از عرضه مدل های جدید درباره آنها اطلاعات زیادی منتشر نمی کند و همین امر باعث می شود بیشتر منتظر اخبار جدید باشیم.

صحت این شایعات هنوز کاملا مشخص نیست و نمی توان درباره آن نظری داد، ولی آنچه که روشن است توسعه بازار توسط این غول کمپانی تکنولوژی برای دستیابی به حداکثر فروش روز به روز افزایش می یابد. باید در انتظار اخبار بعدی از شرکت Apple و تیم تحقیق و توسعه این شرکت بود.