قاب ۳۶۰ درجه مزایا و معایب کاور ۳۶۰ درجه

یکی از محبوب ترین قاب های گوشی تلفن همراه، قاب ۳۶۰ درجه به شمار می رود. بررسی ساختاری این قاب نشان می دهد علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که برای شما خواهد داشت و ظاهری فوق العاده گوشی تلفن همراه شما می بخشد، از نظر امنیت نیز دارای سطح بالایی خواهد بود. طراحی و ساخت قاب ۳۶۰ درجه به گونه‌ ای است که با ظاهری خوش ساخت و بسیار حرفه ای می تواند هر چشمی را به خود خیره کند. با توجه به ویژگی ها و مزایایی که در این قاب برای شما به کار رفته است، می توانید با خرید آن از مزایای گسترده ای بهره مند شوید.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که گوشی ‌های هوشمند خود را علاوه بر زیباسازی، با استفاده از قاب یا کاور باکیفیت، مورد محافظت قرار دهند. چنانچه قاب خریداری شده توسط شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به هنگام افتادن از دست و همچنین برخورد اشیا، مقاومت مناسبی از خود نشان خواهد داد. علاوه بر اینکه شما از قاب و کاور به عنوان یک محافظ در گوشی خود استفاده می کنید، امروزه قاب ها با طرح های شیک و زرق و برق داری که به بازار ارائه می شوند، امکان را به شما می ‌دهند که متناسب با ویژگی شخصیت خود و سلیقه ای که دارید، اقدام به خرید قاب ۳۶۰ درجه و کاور نمایید.

قاب ۳۶۰ درجه چیست؟

قاب ۳۶۰ درجه با نام قاب سه تکه نیز شناخته می شوند به گونه ای طراحی شده اند که دارای ۳ تکه مجزا بوده و می توانند بر روی هم سوار شوند. نوع طراحی قاب ۳۶۰ درجه به شکلی است که بهترین گونه می تواند تمام زوایای گوشی تلفن همراه شما را پوشش دهد. به همین علت به این نوع قاب ها، 360 درجه گفته می شود. ساختار این قاب به شکلی است که علاوه بر بدنه پشتی و لبه ها، این قابلیت را دارد که بتواند از کناره های دوربین جلویی و همچنین قسمت های کناری دکمه ها نیز محافظت مناسبی داشته باشد. در حالت کلی می‌ توان بیان کرد قاب ۳۶۰ درجه تمام نقاط گوشی تلفن همراه شما، به جز صفحه نمایش را پوشش خواهد داد.

قاب 360 درجه چیست؟

با توجه به اینکه لبه ‌های گوشی تلفن همراه نسبت به سایر بخش ‌های آن بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند، این قاب به گونه ای طراحی شده که در آن به هنگام برخورد اشیا با گوشی تلفن همراه، کمترین میزان آسیب پذیری به لبه ها را مشاهده خواهید کرد.

ساختار قاب ۳۶۰ درجه

همانگونه که می ‌دانید Carbon Fiber در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. با توجه به اینکه قاب ۳۶۰ درجه از جنس فیبرکربن یا پلی کربنات ساخته می شود، می تواند شما را از این مزایا بهره ‌مند کند. ساختار کلی این قاب به عنوان قاب سخت یا Hard Cover شناخته می شود. سه تکه به صورت جدا از هم در این قاب تعبیه شده اند و به راحتی می توانند بر روی هم سوار شوند. شرایطی که به شما این امکان را می دهد که به ساده ترین شکل بتوانید آن ها را با هم جفت و جور کرده و گوشی تلفن همراه خود را درون آن ها قرار دهید. با توجه به ساخت منحصر به فرد این قاب گوشی، شما به هیچ عنوان داخل کاور تکان نخواهد خورد.

ساختار قاب 360 درجه

مزایا و معایب کاور ۳۶۰ درجه

به مانند سایر لوازم جانبی ارائه شده برای گوشی های تلفن همراه هوشمند، بررسی کاور ۳۶۰ درجه نشان می ‌دهد که این محصول نیز دارای مزایا و معایب مخصوص به خود خواهد بود. با این حال می توان بیان کرد که مزایای قاب ۳۶۰ درجه بسیار گسترده‌ تر از معایب آن بوده و شما با خرید آن می توانید طیف گسترده ای از ویژگی ها را در اختیار داشته باشید. با این وجود توصیه ما در فروشگاه ایمن خرید این است که چنانچه قصد خرید قاب و کاور ۳۶۰ درجه را دارید، تمام جوانب را سنجیده و بررسی کنید که آیا قاب خریداری شده می تواند سازگاری با خواسته های شما داشته باشد یا خیر؟

مزایا و معایب کاور 360 درجه

مزایای کاور گوشی ۳۶۰ درجه

بدون شک یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید قاب و کاور برای گوشی در نظر گرفته می شود، نوع طراحی و ظاهر آن به شمار می رود. این قاب ها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار ظریف و زیبا بوده و می توانند نگاه هر فردی را به خود جذب کند. توجه داشته باشید که نوع ساخت کاور ۳۶۰ درجه به شکلی است که بسیار سبک و خوش دست بوده و هنگام کار کردن با آن ها شما شرایط راحتی را تجربه خواهید کرد.

از دیگر مزایایی این قاب می ‌توان به پوشش ایده‌ آل لبه ها و سطح کناری گوشی تلفن همراه اشاره نمود. حتی اگر گوشی شما از بالاترین ارتفاع بیفتد و در بدترین حالت، صفحه نمایش آن بر روی زمین قرار گیرد با توجه به پوشش ایده‌ آل لبه‌ ها توسط این قاب، هیچگونه آسیبی به صفحه نمایش گوشی شما وارد نخواهد شد.

از دیگر مزایای این قاب می توان به ساخته شدن از پلی‌کربنات اشاره کرد. مقاومت بسیار بالایی که پلی کربنات در برابر فشار ضربه و خط و خش دارد، به شما این امکان را می دهد که در شرایط مختلف بتوانید از این قاب بهره برده و هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

مزایای کاور 360 درجه

بد نیست بدانید که تنوع این قاب ها به گونه ای است که شما می توانید در مدل های تک رنگ و دو رنگ آن ها را خریداری کرده و از رنگ بندی متنوعی که در اختیار شما قرار داده می شود، بتوانید متناسب با سلیقه خود، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

یکی از شرایطی که معمولاً افراد هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه با آن مواجه می ‌شوند، نفوذ گرد و غبار به لبه های گوشی خواهد بود. با این وجود باید بدانید ساختار قاب و کاور 360 درجه به بهترین شکل می‌تواند لبه ها را پوشش داده و به هیچ عنوان گرد و غبار به این بخش از گوشی شما نفوذ نخواهد کرد.

مزیت بعدی کاور ۳۶۰ درجه، ضخامت مناسب آن بوده که می تواند ظاهری زیبا برای گوشی شما ایجاد کند. با توجه به ضخامت نسبت کم قاب 360 درجه، گوشی شما دارای فرم ایده ‌آل بوده و به هیچ عنوان گوشی را بدفرم و بدشکل نخواهد کرد.

از قابلیت های دیگر قاب ۳۶۰ درجه می توان به نصب آسان آن بر روی گوشی اشاره کرد. شما به راحتی می ‌توانید قاب خریداری شده را بر روی بدنه گوشی خود نصب نمایید.

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، یکی از منحصر به فردترین ویژگی ها و مزایای قاب ۳۶۰ درجه، بهره ‌مندی از خاصیت ضد لک و ضد چربی خواهد بود. ساختار کاور ۳۶۰ درجه به شکلی است که گوشی شما همواره درخشان و تمیز باقی مانده و هیچگونه چربی و لکه بر روی آن نخواهد ماند.

معایب قاب ۳۶۰ درجه

همانگونه که عنوان کردیم، بررسی مزایا و معایب قابلیت های کاور 360 درجه نشان می ‌دهد که این نوع قاب مزایای بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. با این وجود چند مورد نه چندان مهم می‌ تواند به عنوان معایب این نوع قاب به شمار روند. از جمله اینکه با توجه به ساختار این قاب که قسمت جلویی گوشی را به همراه لبه های کناری دکمه ها پوشش می ‌دهد، به شما امکان نصب گلس ضخیم را نخواهد داد. البته جهت نصب گلس های نازک شما بدون مشکل می توانید اقدام نمایید. با این وجود باید بدانید که امروزه گوشی های ارائه شده با بهره مندی از Girilla Glass با طراحی ایده‌ آلی که دارند هیچگونه خط و خراشی بر روی صفحه نمایش آن ها نخواهد افتاد.

معایب قاب 360 درجه

از دیگر مواردی که می توان به عنوان معایب قاب و کاور ۳۶۰ درجه اشاره کرد، زمانبر بودن باز و بسته کردن آن برای افرادی که همواره گوشی خود را از قاب خارج می کنند. با توجه به اینکه عدم احتیاط در باز و بسته کردن این قاب می‌تواند مشکلاتی در آن به وجود آورد، دقت کنید که به هنگام باز کردن آن گیره های آن لق نشوند.

نکته مهم

با وجود تمام مواردی که ما بیان کردیم و مزایایی گسترده ‌ای که خرید و استفاده از قاب ۳۶۰ درجه می تواند برای شما داشته باشد، باید این نکته را در نظر بگیرید که مهمترین اصل خرید کابل با کیفیت اورجینال خواهد بود. امروزه قاب های بی کیفیت ارائه شده در بازار نمی توانند برای گوشی شما مناسب باشند. حتی برخی از آن ها ممکن است برای شما مشکلاتی نیز ایجاد نمایند. مجموعه ما به همین منظور سعی کرده با بهره مندی از انواع تجهیزات با کیفیت و فروش محصولات اورجینال، خدمات گسترده ای در زمینه فروش قاب ۳۶۰ درجه نیز به شما ارائه دهد. چنانچه قصد خرید قاب ۳۶۰ درجه با کیفیت بالا و ظاهری زیبا را دارید می توانید از محصولات ارائه شده توسط ما استفاده کنید، همچنین راهنمای خرید قاب گوشی را بخوانید.

نکته مهم قاب های 360درجه

بهترین برندهای تولید کننده قاب ۳۶۰ درجه

به مانند سایر تجهیزات الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل، امروزه برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید قاب ۳۶۰ درجه می نمایند. با این حال در میان برندهای مختلف می توان برند GKK را به عنوان بهترین برند نام برد. قاب های ارائه شده توسط GKK بسیار مقاوم، زیبا و ظریف بوده و به شما این اطمینان را می دهند که هنگام استفاده از آن ها هیچگونه نگرانی برای شما به وجود نخواهد آمد.

بهترین برندهای تولید کننده کاور های ۳۶۰ درجه

خرید قاب ۳۶۰ درجه

بررسی قاب های موجود در بازار نشان می ‌دهد هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب مخصوص خود خواهند بود. با این حال همانگونه که مشاهده کردید با توجه به ویژگی هایی که قاب 360 درجه دارد، می‌ تواند به عنوان بهترین گزینه توسط شما مورد استفاده قرار گیرد. ما در فروشگاه اینترنتی ایمن خرید شرایطی فراهم کرده ‌ایم که جهت انتخاب و خرید کاور ۳۶۰ درجه بتوانید طیف گسترده ‌ای از محصولات را بررسی کرده و متناسب با سلیقه و نیاز خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.