نرم افزار Xilisoft iPhone Magic Platinum برای آیفون

iPhone Magic Platinum Magic نرم افزاری بسیار کاربردی و جالب برای مدیریت کردن گوشی آیفون است. نرم افزار های مشابه بسیاری در این زمینه وجود دارند اما تعداد انگشت شماری ار آن ها قابل استفاده و کاربردی می باشند. با این نرم افزار شما می توانید مدیریت کاملی بر گوشی آیفون خود داشته باشید و تمامی موارد ذخیره شده در گوشی اعم از عکس، موزیک، فایل های PDF و موارد دیگر را تحت مدیریت خود نظارت کنید. با این کار شما دیگر مشکلی برای پشتیبانی از فایل های خود نخواهید داشت و می توانید در کمترین زمان کامل ترین بک آپ را از محتوای گوشی تلفن همراه خود داشته باشید.

مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum
مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید.

نرم افزار Xilisoft iPhone Magic Platinum یک نرم افزار کامل برای انتقال فایل، عکس، موزیک از گوشی به کامپیوتر و بالعکس می باشد. هم چنین می توانید تمامی فرمت های عکس، ویدیو، موزیک و متن موجود در گوشی خود را در کامپیوتر باز کرده و استفاده نمایید. می توانید تمامی فرمت های فایل های قابل پشتیبانی را به راحتی از سایت ها و فضای مجازی دانلود کنید. بدون کوچک ترین زحمت می توانید اطلاعاتی را از روی یک DVD بر روی آیفون منتقل کنید. با استفاده از نرم افزار Xilisoft iPhone Magic Platinum Magic می توانید فرمت انواع عکس ها، ویدئوها، متن ها و موزیک ها را به فرمت مورد علاقه خود تبدیل کرده و از آن ها استفاده نمایید.

مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum
مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum

یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار Xilisoft iPhone Magic Platinum Magic ساخت Ringtone از طریق استخراج آهنگ از ویدئو ها و موزیک ها است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید قسمت های مورد علاقه خود را از ویدئو ها و یا موسیقی ها را جدا کرده و از آن ها برای زنگ تلفن همراه خود استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از چندین سیستم عامل iOS به صورت همزمان را نیز دارا می باشد. یعنی شما می توانید برای ارسال فایل به دستگاه های آیفون از این نرم افزار کاملا امن استفاده نمایید.

مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum
مدیریت آیفون با iPhone Magic Platinum

ویژگی نرم افزار Xilisoft iPhone Magic Platinum :

امکان تغییر فرمت ها

سازگاری با انواع ویندوزها

محیط کاربری ساده و قابل فهم

ارائه شده برای سیستم عامل مک و ویندوز

امکان دانلود انواع فایل ها با فرمت های مختلف

قابلیت پشتیبان گیر از تمامی فایل های گوشی

انتقال سریع اطلاعات از آیفون به کامپیوتر و بالعکس

قابلیت ساخت رینگتون با برش از ویدئو ها و موزیک ها

قابلیت پشتیبانی از چندین دستگاه آیفون بصورت همزمان

پشتیبانی از فرمت های عکس: BMP, GIF, JPEG, PNG

پشتیبانی از فرمت های دی وی دی و سی دی : CD, DVD-Video ، پوشه DVD و فایل های ISO

قابلیت پشتیبانی از iPhone , iPod , latest iPhone 5 , iPod touch 5 , iPod nano 7 , iOS 6.1 and iTunes 10.7

پشتیبانی از فرمت های صوتی: AAC, AIF, AIFF, AC3, APE, CUE, AU, FLAC, MPA, MP2, MP3, OGG, RA, WAV, WMA, CDA, M4A, MP4

پشتیبانی از فرمت های ویدئو: GP, 3G2, ASF, AVI, DV, DIF, VOB, FLV, M2TS, MTS, M4V, SWF, MKV, DVR-MS, MJPG, CDA, MJPEG, MOD, MPG, MPEG, MPA, DAT, TS, MPV, NSV, MOV, QT, H261, H264, RM, RMVB, WMV, ASF, XWMV

 

دانلود نرم افزار از وب سایت رسمی xilisoft