مدیریت فایل ها با Documents در iPhone

نرم افزار منحصربفرد مدیریت فایل ها با Documents که یک برنامه کامل برای آیفون و سیستم عامل iOS می باشد بسیار آسان خواهد بود. این برنامه توسط کمپانی Readdle Inc طراحی و ساخته شده است. تمام کاربرانی که یک برنامه کامل برای مدیریت فایل ها و پخش انواع رسانه ها نیاز داشته باشند در اولین جستجو به اپلیکیشن Documents خواهند رسید زیرا با یک برنامه جامع و همه کاره مواجه می شوند.

مدیریت فایل ها با Documents در iPhone
مدیریت فایل ها با Documents در iPhone

نرم افزار Documents با داشتن تمام امکانات موجود در خود به یک برنامه نام آشنا مبدل شده است. این نرم افزار می تواند در خواندن، گوش دادن، حاشیه نویسی و مشاهده انواع فایل ها با انواع فرمت های مختلف کمک کند. با این نرم افزار می توانید همه کار انجام دهید اعم از خواندن PDF، گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن ویدئو، مرورگر، دانلود فایل، یکپارچه سازی فایل ها و … . این برنامه به تمامی جزئیات نوجه ویژه دارد و تمامی فایل ها را با دقت خاص دسته بندی خواهد کرد.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید

با برنامه Documents از وب سایت های مختلف فایل های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و استفاده نمایید. حتی می توانید صفحات مورد نظر خود را ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی کامل داشته باشید. شما با نرم افزار Documents امکان این را خواهید داشت که برای فایل های خود رمز عبور بگذارید تا فقط خودتان به آن ها رسیدگی کنید. فایل هایی که می توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید توسط اسن برنامه به راحتی انجام خواهند گرفت.

مدیریت فایل ها با Documents در iPhone
مدیریت فایل ها با Documents در iPhone

فایل ها را مدیریت کنید، پوشه های جدید ایجاد کنید و یا پوشه های قدیمی و به درد نخور را حذف کنید، نام فایل ها را تغییر دهید و کارهای بی شمار دیگر را توسط نرم افزار Documents به آسانی انجام دهید. می توانید فایل های Zip را باز کنید و یا فایل های خود را به صورت Zip تغییر دهید. تمام خدمات CLOUD را با یکدیگر ادغام کنید و خدمات ابری را به اسناد خود متصل کنید تا در امنیت کامل قرار بگیرند. از طریق این برنامه در iCloud، Dropbox، Google Drive کار کنید بدون اینکه نیاز باشد فایل مورد نیازی را دانلود کنید.

مدیریت فایل ها با Documents در iPhone
مدیریت فایل ها با Documents در iPhone

همانطور که قبلا نیز اشاره شد توسط اپلیکیشن Documents می توانید به موسیقی های آفلاین و آنلاین گوش دهید و ویدئو های مختلف با انواع فرمت ها را به راحتی به تماشا بنشینید. یک کتابخانه کامل برای جستجوی سریع فایل ها وجود دارد که امکان این را خواهید داشت تا فایل های مورد نظر موجود در تلفن همراه خود را به آسانی پیدا کنید. توسط برنامه Documents می توانید تمام فایل ها، کتاب ها و مقالات با فرمت PDF و Office را خوانده و یادداشت برداری نمایید. این نرم افزار با کسب امتیاز 4.7 از 5.0 یکی از نرم افزارهای نام آشنا برای مدیریت فایل ها در آیفون می باشد.

ویژگی های مدیریت فایل ها با Documents در iPhone :

باز کردن اسناد با انواع فرمت های مختلف

ایجاد رمز عبور برای امنیت بیشتر

مدیریت فایل ها بصورت پیشرفته

اشتراک گذاری فایل ها

جستجو و دانلود فایل

ایجاد و حذف فایل

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 11 و بالاتر  می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store