معرفی سامسونگ گلکسی واچ 4

برند سامسونگ همواره در ارائه محصولات خود علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر به فرد، کیفیت بسیار بالایی نیز در آن ها به کار می ‌برد. بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ نشان می دهد که این محصول به روز و جدید به خوبی توانسته نیازهای کاربران را در زمینه ‌های مختلف پاسخگو باشد. این کمپانی به خوبی توانسته در کنار جذابیت های ظاهری به کار رفته در گلکسی واچ ۴ یک ساعت فوق العاده در بخش نرم افزاری نیز به بازار عرضه کند.

تغییرات گسترده ای که سامسونگ در این محصول خود نسبت به نسل قبلی یعنی واچ ۳ به کار برده به خوبی توانسته ویژگی های کاملی را در کنار طراحی ارگونومیک ادغام کرده و یک محصول فوق العاده قدرتمند به عنوان رقیبی برای اپل واچ معرفی نمایند.

در کنار تمام شرایطی که بیان کردیم، برند سامسونگ سعی کرده برای نخستین بار از سیستم عامل Wear OS در ساخت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ استفاده کند، تا محصولی کاملا مدرن و کاربردی را به کاربران عرضه نماید. با ما در فروشگاه ایمن خرید همراه باشید تا به شما اطلاعات کافی در مورد ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ ارائه دهیم.

طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

با وجود قابلیت های نرم افزاری و قطعات باکیفیت به کار رفته در این ساعت، شرکت سامسونگ سعی کرده از یک ترکیب جدید و منحصر به فرد در ساخت آن استفاده کرده تا بهینه سازی ظاهری را به بهترین نحو بتواند در این ساعت اجرا نماید. نگاه عمیق به ساخت و طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ نشان می دهد که سامسونگ تمام شرایط را برای تولید یک محصول منحصر به فرد رعایت کرده و یک ساعت هوشمند از بدنه تیتانیوم با کیفیت بسیار عالی و زیبایی منحصر به فرد در بازار ارائه داده است.

طراحی ساعت گلکسی واچ 4

این ساعت که در دو مدل کلاسیک و استاندارد در دسترس شما قرار دارد با اندازه های ۴۴ و ۴۰ میلیمتری برای مدل استاندارد و همچنین اندازه های ۴۶ و ۴۲ میلی متری برای مدل کلاسیک در بازار ارائه می شوند. چنانچه قصد خرید مدل کلاسیک ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ را دارید می توانید از دو رنگ نقره ای و مشکی بهره ببرید.

با این حال سامسونگ با شناسایی نیازهای کاربران در طیف ‌های مختلف رنگی این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید ساعت مورد نظر را در رنگ دلخواه خریداری کنید. برای نسخه استاندارد شما از رنگ های رزگلد و سبز یشمی نیز می توانید بهره برد که جذابیت فوق العاده ای برای خریداران خواهد داشت.

نمایشگر ساعت Galaxy watch 4

سامسونگ برای ساخت ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 از یک نمایشگر سوپر امولد استفاده کرده که به صورت گرد در اندازه 1.4 اینچی طراحی شده است. کیفیت کار سامسونگ در ارائه این ساعت به گونه ای است که هر کاربری را می ‌تواند به خود جذب کند. رزولوشن ۴۵۲ در ۴۵۰ و همچنین تراکم پیکسلی ۳۳۰ در صفحه نمایش این ساعت موجب می شود که شما با کیفیت ترین صفحه نمایش موجود در بازار را بتوانید بر روی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مشاهده نمایید.

نمایشگر ساعت galaxy watch 4

یکی از ویژگی ‌های خارق ‌العاده موجود در صفحه نمایش ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ استفاده از فناوری مدرن برای تنظیم میزان نور در شرایط مختلف به شمار می ‌رود. نوع تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ به گونه ‌ای است که شما در هنگام تاریکی مطلق و همچنین در زیر نور خورشید به خوبی می توانید صفحه نمایش را بدون هیچگونه مشکلی در چشمان خود مشاهده کنید. در کنار تمام ویژگی هایی که بیان کردیم سامسونگ با قرار دادن یک محافظ صفحه نمایش گوریلا گلاس +DX  به خوبی از صفحه نمایش این ساعت در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد.

سنسورهای گلکسی واچ4

هر آنچه که شما برای هوشمندسازی یک ساعت نیاز دارید سامسونگ در Galaxy Watch 4 خود به کار برده است. بهره مندی از سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون، آنالیز استرس و آنالیز خواب از جمله ویژگی‌ های به کار رفته در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ به شمار می ‌روند. در کنار تمام گزینه ‌هایی که بیان کردیم اگر قصد بررسی فشار خون خود را دارید نیز می توانید از ویژگی های گلکسی واچ ۴ استفاده کنید.

سنسورهای گلکسی واچ4

یکی از قابلیت های ویژه به کار رفته در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 ، قرار گرفتن یک سنسور جهت بررسی متابولیسم بدن و اندازه‌ گیری آن خواهد بود. شما به خوبی می توانید با استفاده از دو سنسور تعبیه شده، میزان آب بدن، چربی خون و تناسب اندام را اندازه گیری کرده و اطلاعات کافی از آن به دست آورید. فراموش نکنید که به مانند مدل ‌های قبلی در سامسونگ Galaxy Watch 4 شما یک GPS مستقل را نیز می توانید در اختیار داشته باشید.

سخت ‌افزار و پردازنده

پردازنده اگزینوس W920 که به عنوان پردازنده اختصاصی سامسونگ شناخته می شود با معماری ۵ نانومتری در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ به کار رفته است. علاوه بر این شما در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ می توانید یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و همچنین حافظه رم 1.5 گیگابایتی در اختیار داشته باشید.

سخت افزار پردازنده گلکسی واچ

اگر مبحث گرافیک برای شما اهمیت دارد نیز می ‌توانید با پردازنده گرافیکی Mali_G68 نیازهای خود را به بهترین شکل برطرف سازید. نوع پردازنده گرافیکی به کار رفته در این ساعت به خوبی می ‌تواند شما را از داشتن یک محصول خارق ‌العاده بهره مند کرده و شما بدون هیچگونه باگ و لگ می توانید از قابلیت های این ساعت بهره ببرید.

نرم افزار و رابط کاربری سامسونگ گلکسی واچ ۴

بدون شک مهمترین تغییر و اتفاقی که شما در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مشاهده می کنید استفاده از یک سیستم عامل مدرن و همکاری با گوگل برای اجرای آن به شمار می ‌رود. سیستم عامل WEAR OS سامسونگ در ساخت این ساعت به کار برده به خوبی توانسته آن را نسبت به نسخه های قبلی متفاوت نشان داده و شما می توانید از گوگل پلی، تمام نرم افزارهای مورد نیاز خود را برای این ساعت دریافت نمایید.

نرم افزار و رابط کاربری سامسونگ گلکسی واچ ۴

باتری گلکسی واچ سری 4

بسیاری از کاربران در کنار طراحی زیبا و استفاده از خدمات مختلف، مهمترین دغدغه خود را میزان شارژدهی باتری به شمار می برند. سامسونگ در ساخت این ساعت خود با استفاده از یک باتری با ظرفیت ۳۶۱ میلی آمپر سعی کرده کیفیت خود را در تمام بخش ‌ها حفظ کند. برای شارژ این ساعت شما از دانگل وایرلس می توانید استفاده کنید. شارژدهی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 با استفاده از تمام سنسورها می تواند بیش از یک نصف روز برای شما عملکرد داشته باشد. توجه داشته باشید که این عملکرد برای استفاده از تمام سنسورها و همچنین در حالت ALWAYS ON DISPLAY خواهد بود. برای شارژ کامل باتری این ساعت نیز شما نیاز به ۹۰ دقیقه زمان خواهید داشت.

باتری گلکسی واچ نسخه 4

خرید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ سری ۴

یکی از دغدغه های کاربران هنگام خرید انواع تجهیزات الکترونیکی، خرید محصول اورجینال به شمار می رود. با توجه به ارائه انواع محصولات فیک در بازار، توصیه ما به شما خرید یک فروشگاه معتبر خواهد بود. ما در مجموعه ایمن خرید با فروش ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ خدمات خود را به شما ارائه می ‌دهیم. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می ‌توانید با مراجعه به وب سایت ما، متناسب با نیاز خود از رنگ بندی مختلف این ساعت استفاده کنید.

جمع بندی

برند سامسونگ سعی کرده در ارائه جدیدترین محصول خود پا به پای اپل واچ نسخه مدرن و فول امکانات به بازار ارائه دهد. بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ نشان می دهد که این کمپانی توانسته به خوبی در زمینه های مختلف خود را به عنوان یک پرچمدار در این زمینه معرفی کند.