بازی رایگان آیفون

در این مقاله قصد داریم به معرفی 4 بازی رایگان فوق العاده بپردازیم و آن هارا با یک دیگر بررسی کنیم. بازی دوست دارید؟ بازی گوشی های آیفون را چطور؟ بازی های رایگان را که حتما دوست دارید. پس با ما همراه باشید.

  • Battle of Polytopia

بازی رایگان آیفون

در ابتدای بازی، شما خودتان را در شهر کوچک ناشناخته ای می یابید که یک سرباز از دستورات شما پیروی می کند. بازی به شما 30 شانس برای جست و جو میان مکان ها برای متحد شدن و یا جنگیدن با امپراطوری ها، تحقیق بر روی تکنولوژی ها و توسعه تمدنتان می دهد. نوع بازی استراتژیک بوده و شما باید بتوانید بهترین استفاده از منابع محدود خود را داشته باشید. آیا بهترین تصمیم این است که از منابع خود برای حمله استفاده کنید و یا این که منابع خودتان را توسعه دهید؟ این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان برای آیفون در این زمینه است.

  • Pigeon Wings Strike

بازی رایگان آیفون

مینیون های شیطانی تمام شهر را گرفته اند و تنها کبوتر های سوار هواپیما می توانند ما را نجات دهند.  سوخت شما رو به پایان است. خوشبختانه شما بالای تونل ها، مترو ها  و ساختارهای شهری پرواز می کنید که مقداری از این سوخت ها وجود دارد، البته اگر به دیوار ها برخورد نکنید. که خیلی اتفاق می افتد!

بله این بازی رایگان، یک بازی جهان باز بوده که شما در یک سرعت سرسام آور باید گوشی خود را با حرکت دادن به بالا و پایین باید کبوتر های خود را کنترل کنید. در این بازی به شما جوایزی داده می شود که می توانید تمام بخش های قفل بازی را باز کنید تا همچنان بازی برای شما لذت بخش باشد.

  • Disk Drivin 2

بازی رایگان آیفون

وقتی شما یک بازی مسابقه ماشین را تصور می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد یک بازی جنگی نخواهد بود. اما این بازی یک بازی ماشینی است که در آینده اتفاق می افتد.

البته ممکن است کمی مسخره به نظر برسد اما بازی واقعا جذاب است. بازی از یک مسابقه ای شروع می شود که باید در مقابل حریف های آنلاین خود بازی کنید! هدف شما این است که با نهایت سرعت دیسک خود را حرکت دهید و به قدرت آن اضافه کنید و تنها آن را نابود نکنید. خوشبختانه شما می توانید با تسلط بر سرعت و دقت در مواجهه با تله ها به موفقیت برسید. این یک مسابقه واقعی منحصر به فرد است.

  • Data Wing

بازی رایگان آیفون

اولین چیز مهم و تاثیرگذار این بازی محیط جذاب و متفاوت آن است. شما مسئول هدایت یک مثلث رنگی هستید. محیط بازی به نحوی است که انگار باید یک فضاپیما را کنترل کنید. اما اینجا چیزی سفینه شما را منفجر نمی کند. در عوض بازی شما را تشویق می کند که با رفتن به لبه های بازی سرعت خود را افزایش دهید.

اگر فکر کردید این تمام Data Wing است اشتباه کرده اید. Data Wing باز هم ویژگی های دارد که شما را مجذوب خود کند. شما باید ماموریت خود را قبل از اتمام زمان به پایان برسانید. در واقع این بازی رایگان، بیشتر از یک بازی مسابقه ای است.