نکاتی در مورد نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون

با شناخت بیشتر فضای گوشی آیفون و اندروید شما می توانید اتصال ایرپاد بهتری را تجربه کنید. در مورد نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون شما باید به نکات خاصی توجه کنید.

مشاهده کردن وضعیت کابل شارژ اپل و شارژ آیفون 12 و باتری ایرپاد، در طول مراحل اتصال ممکن نخواهد بود. پشتیبانی سیستم عامل ios در اندروید وجود ندارد. در این حالت نحوه اتصال ایرپاد به اندروید بسیار متفاوت تر خواهد بود.

نکاتی در مورد نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون

روش اتصال ایرپاد به گوشی های اندروید

نحوه اتصال ایرپاد به اندروید بسیار ساده است. برخلاف انتظار عده ای هیچ گونه پیچیدگی در تنظیمات این اتصال وجود نخواهد داشت. در برقراری ارتباط ایرپاد رعایت چند نکته ضروری است. در صورت عمل کردن به این توصیه ها هیچ گونه مشکلی برای اتصال ایرپاد به گوشی اندروید ایجاد نمی شود.

روش اتصال ایرپاد به گوشی های اندروید

 

اگر ایرپاد دارید بخوانید: تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر

روش اتصال ایرپاد به گوشی های آیفون

اولین خوان از سلسله مراحل اتصال ایرپاد به گوشی آیفون بررسی وجود سیستم عامل ios در گوشی است. بعد از  سپری شدن این مرحله لازم است بلوتوث گوشی شما روشن شود. ایرپاد در این قسمت باید در کیس شارژر آیفون 12 قرار گیرد. کیس شارژ پس از این مرحله باید باز شود. در ادامه باید کیس شارژ در کنار آیفون نگهداری شود. در این مرحله باید علامت خاص راه اندازی ایرپاد آیفون در گوشی شما به نمایش درآید. در بخش آموزش روش اتصال گوشی آیفون شما به مرحله خوبی رسیده اید. در این جا تنها کافی است دکمه ادامه را بفشارید. اتصال گوشی آیفون در این حالت با موفقیت انجام خواهد شد.

در بررسی نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون، ما به مشکلی رایج اشاره می کنیم. لازم است به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. در برخی موارد افراد به بروز بودن نرم افزار سیستم عامل گوشی خود توجه کافی نشان نمی دهند. در این حالت لوازم جانبی اپل به خوبی به این گوشی ها متصل نخواهند شد.

روش اتصال ایرپاد به گوشی های آیفون

ترفندهای ایرپاد برای اتصال بهتر به گوشی های اندرویدی و آیفون

بیشتر کاربران تصور می کنند که نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون فقط شامل چند گزینه ساده بالا است. لازم به ذکر است که اتصال لوازم جانبی اپل همیشه با ترفندهای اصلاحی خاصی همراه است. انجام این تنظیمات و ترفندها به ساده تر شدن روش اتصال گوشی آیفون به ایرپاد کمک زیادی خواهد کرد.

ترفندهای ایرپاد برای اتصال بهتر به گوشی های اندرویدی و آیفون

نحوه اتصال ایرپاد پرو به اندروید

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون در بالا توضیح داده شد. در حالت کلی اتصال این گوشی ها به یک صورت می باشد. اما لازم به ذکر است که اتصال ایرپاد پرو به اندروید دارای مراحل متفاوت تری است. در توضیح نحوه اتصال ایرپاد به اندروید لازم است بیان کنیم که شما باید بلوتوث خود را در ابتدا روشن کنید. در بخش کیس شارژر آیفون 12 منو  را انتخاب نمایید. دکمه سفید رنگی در پشت این منو قرار دارد. با فشردن این دکمه و نگهداشتن آن می توانید اتصال را برقرار کنید. باید تا زمانی که این دکمه به صورت چشمک زن در بیابید، آن را بفشارید.

در ادامه باید گزینه airpods  را جهت اتصال کامل از قسمت لیست بلوتوث بفشارید. در این حالت اتصال ایرپاد به گوشی اندروید کاملا برقرار شده است.

مشکلات اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون

در توضیح نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون ما به قسمت بررسی مشکلات احتمالی رسیدیم. ممکن است در مسیر برقراری این ارتباط مشکلاتی برای شما ایجاد شود و بهتر است برای بررسی این مشکلات با ما همراه شوید.

گوشی های سامسونگ به صورت ساده ای به ایرپاد متصل نمی شوند. در برخی موارد ممکن است مشکلاتی برای اتصال این گوشی ایجاد شود. برای رفع مشکل این سری گوشی های اندرویدی بهتر است مراحل زیر را انجام دهید.

علت عدم اتصال در این گوشی ها وجود باگ هایی است که این مشکل را ایجاد می کنند. در نتیجه جفت شدن اندروید سامسونگ با ایرپاد به طور کامل اتفاق نمی افتد. شما با انجام 4 مرحله زیر می توانید این مشکل را در نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون برطرف کنید.

مرحله اول مربوط به بررسی باتری ایرپاد است. کابل شارژ اپل و لوازم جانبی اپل باید در صحت کامل باشند. در این صورت شارژ باتری ایرپاد به خوبی برقرار خواهد بود. ایرپاد نباید شارژ کمی داشته باشد. در این صورت بخشی از مشکل اتصال برطرف خواهد شد.

در صورت برقراری مشکل در نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون لازم است ایرپاد را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. برای این کار کافی است در کیس را بسته و دکمه اتصال را به مدت 15 ثانیه به صورت مداوم بفشارید. پس از آن مراحل اتصال دوباره به ایرپاد را انجام دهید. در بیشتر موارد مشکل عدم اتصال ایرپاد به گوشی با این کار برطرف می شود.

 

ترفند های ایرپاد را بشناسید : 10 ترفند ایرپاد که باید بدانید

 

بستن برنامه های دیگر به خوبی می تواند مشکل نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون را حل کند. با بستن برنامه های اضافه قدرت اتصال گوشی و ایرپاد بیشتر از قبل خواهد شد.

در این صورت مشکل احتمالی شما در نحوه اتصال ایرپاد به اندروید برطرف خواهد شد.  مرحله آخر در اصلاح نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون، پاک کردن داده های بلوتوث است. با این کار امکان اتصال مجدد ایرپاد برای شما ایجاد خواهد شد.

بهتر است قبل از انجام مرحله آخر تمامی مراحل اشاره شده را به طور کامل امتحان کنید. در صورت موفق نشدن برای اصلاح نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون، می توانید مرحله آخر را اجرایی کنید.

مشکلات اختصاصی اتصال ایرپاد به گوشی اندروید

در مورد نحوه اتصال ایرپاد به گوشی های اندرویدی و آیفون، باید بیان کنیم که تمام ویژگی های مدل اندروید اجرایی نیست. یعنی شما نمی توانید از تمامی قابلیت های سیستم عامل اندروید در ایرپاد بهره ببرید. البته با اجرایی کردن ترفندهای خاصی می توان از تعدادی قابلیت های اندروید در ایرپاد بهره برد. برای آموزش این تکنیک ها می توانید به فروشگاه ایمن خرید مراجعه نمایید.