در مورد نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل روش متفاوتی در این بخش معرفی می شود. این روش با تمامی روش هایی که تا به امروز برای تمیز کردن اسپیکر گوشی استفاده شده فرق دارد و روش جدیدی برای تمیز کردن اسپیکرهای گوشی موبایل است. طبق ادعای شرکت تولید کننده این نرم افزار، می توان رطوبت موجود در گوشی را با کمک این برنامه برطرف نمود. در ظاهر این روش بیشتر شبیه یک کلاهبرداری بزرگ می باشد. با این وجود این برنامه، عملکردی مثل سشوار کشیدن گوشی خواهد داشت. پس امتحان کردن یک روش تازه می تواند ایده جالبی باشد. صدا در گوشی شما ممکن است دچار گرفتگی های خاصی شده باشد.

در این صورت شاید بکارگیری این روش مشکل شما را برطرف کند. مرطوب نگه داشتن طولانی مدت اسپیکر گوشی اصلا  کار صحیحی نیست. بهتر است هر چه سریع تر روش مناسبی را برای از بین بردن این رطوبت مورد استفاده قرار دهید.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل

راهکارهایی برای تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل بر اساس جدیدترین روش های تایید شده به این شرح است. شما می توانید از یک دستمال برای خشک کردن رطوبت اسپیکر استفاده کنید. نم و رطوبت موجود در این بخش می تواند در نتیجه بهره گیری از سیاست های غلط اتفاق بیفتد. تنظیمات بخش اسپیکر گوشی شما ممکن است در اثر رطوبت تغییر کند.

یک راهکار ساده دیگر برای تمیز کردن اسپیکر بهره گیری از برچسب های محافظ گوشی تلفن همراه است. این برچسب ها از ورود هر نوع ماده خارجی و گرد و غبار به اسپیکر گوشی جلوگیری می کند. در این صورت اسپیکر گوشی هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. با استفاده از این برچسب می توانید حتی گرد و غبار موجود در این بخش را نیز از بین ببرید.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با برچسب مخصوص بر روی جعبه آن قید شده است. البته این روش تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشد. صدای خارج شده از اسپیکر دارای برچسب به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

راهکارهایی برای تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با گوش پاک کن

یک گوش پاک کن ساده نیز می تواند به راحتی فرایند تمیزکردن اسپیکر گوشی موبایل را برای شما انجام دهد. گوش پاک کن به هیچ عنوان نباید فشار بیش از حدی به گوشی وارد کند. در غیر این صورت ممکن است به سایر بخش های فیزیکی تلفن صدمه جدی وارد نماید.

این مطلب را از دست ندهید : چگونه گوشی آیفون را به لپ تاپ وصل کنیم؟

شما می توانید با حرکات دایره ای به راحتی گوش پاک کن را بر روی قسمت اصلی اسپیکر قرار دهید. استفاده از مقدار کمی الکل بر روی گوش پاک کن می تواند تا سطح زیادی اسپیکر را تمیز کند. بزرگ بودن سوراخ های اسپیکر می تواند یک مزیت بزرگ برای پاکسازی سطح آن ها محسوب شود.

چرخش گوش پاک کن در سطح اسپیکر را تا تمیزی کامل ادامه دهید. البته نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با گوش پاک کن بر اساس میزان جرم مشخص خواهد شد.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با گوش پاک کن

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با گوش پاک کن

مسواک می تواند یک ابزار بسیار خوب برای پاکسازی کامل گوشی موبایل باشد. سطح مسواک شما نباید انعطاف بیش از حد یا سختی زیادی داشته باشد. در این صورت روش تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با مسواک به خوبی جواب خواهد داد.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با گوش پاک کن

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با مسواک همانند روش مسواک زدن شما است. باید به آرامی مسواک را بر روی اسپیکر حرکت داده و از سمت چپ به راست آن را بکشید. می توانید از سمت راست به چپ نیز مسواک را جهت تمیزکاری حرکت دهید. دیواره های بالایی اسپیکر باید در هنگام تمیزکاری بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با چسب خمیری و نوار چسب

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با نوار چسب به این صورت است که با رول کردن و تبدیل این چسب به صورت استوانه می تواند به پاک کردن سطح اسپیکر گوشی کمک زیادی کند. با پیچاندن این چسب به دو دست هم می توان این پاکسازی را به بهترین نحو انجام داد. در قدم بعدی لازم است چسب را بر روی بلندگو قرار دهید. قسمت چسبنده می تواند گرد و غبار زیادی را از این ناحیه پاکسازی کند. شما می توانید با خرید لوازم جانبی اپل مثل انواع برچسب های محافظ این پاکسازی را کامل کنید.

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با چسب خمیری و نوار چسب

بلندگوهای موجود در گوشی شما پس از پاکسازی، عملکردی بسیار عالی خواهند داشت. برای تکمیل این پاکسازی می توانید از انواع روش های پاکسازی بهره ببرید.

خلال دندان راهی برای تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل از هر نوع آلودگی تجمع یافته است. با کمک خلال دندان شما می توانید تمامی سوراخ های موجود در این گوشی را پاکسازی کنید. بهتر است با حساسیت بالایی نسبت به پاکسازی این قسمت از اسپیکرها اقدام کنید. نوک تیز خلال دندان ممکن است آسیب های جدی به اسپیکر وارد کند. برای استفاده از این روش لازم است دقت نظر بسیار بالایی داشته باشید.

دمنده های هوا هم می توانند یک راه مناسب برای رهایی از آلودگی های سطح گوشی موبایل باشند. نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل بسیار ساده می باشد. علاوه بر ساده بودن این روش دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی خواهد بود.

سر سوراخ های موجود در اسپیکر را باید با این دمنده ها کاملا پاک کنید. راحت ترین کار این است که دمنده ها را نزدیک این سوراخ ها قرار دهید. در این صورت فرایند تمیزکاری اسپیکرها تکمیل خواهد شد. نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با کمک قوطی های دمنده بر روی این بسته ها به طور کامل قید شده است.

آلودگی های خارج شده با این دمنده بیشترین حجم ممکن را به خود اختصاص خواهد داد. اسپری کردن مواد این قوطی ها می تواند به پاکسازی همه سطوح موبایل، کمک زیادی کند.

در توضیح نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی موبایل با این تمیزکننده های عالی این جمله را نیز بیان می کنیم. باید با خرید لوازم جانبی اپل به تمیز کردن این سطوح کمک کنیم. دمنده ها در کنار برچسب های تمیز کننده اثرگذاری بسیار عالی دارند. برچسب ها در واقع از مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل هستند. شما می توانید برای خرید کابل شارژ اپل و لوازم جانبی مورد نظر خود به فروشگاه ایمن خرید مراجعه کنید. خرید شارژ اورجینال اپل هم در سایت ایمن خرید به صورت همیشگی انجام می شود.