نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone

نرم افزار گام شمار Pacer بهترین برنامه سلامت برای سیستم عامل iOS و آیفون عرضه شده است. نرم افزار های بسیاری برای سلامتی وجود دارند که می توانند برای شما مفید باشند اما یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ تناسب اندام برنامه Pacer می باشد. با این برنامه می توانید به راحتی برای ورزش و سلامتی خود برنامه ریزی کرده و مطمئن باشید که یکی از بهترین ها را برای این کار انتخاب کرده اید.

نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone
نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone

اپلیکیشن Pacer می تواند یک همراه خود برای ورزش کردن اصولی و درست باشد. بسیاری از ما به دلیل انتخاب های غلط در انجام حرکات ورزشی و زمان انجام آن ها به بدن خود آسیب می زنیم و نمی توانیم به وزن ایده آل خود برسیم. اما این برنامه طریقه درست دویدن، ورزش کردن و میزان زمان ورزش را به شما نشان داده و بعد از استفاده از این نرم افزار فوق العاده به کارای آن پی خواهید برد.

برنامه Pacer مانند یک مربی و یک دوست همراه شما خواهد بود تا بتوانید تمرینات اصولی و درست را انجام داده و به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید. این نرم افزار با چالش های سرگرم کننده و البته مفید در هر زمان و مکان احساس شادابی و سرزندگی داشته باشید. برای استفاده از نرم افزار گام شمار نیازی به دست بند و یا هیچ وسیله جانبی دیگری نخواهید داشت. کافیست این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.

نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone
نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone

برنامه گام شمار Pacer تمام حرکات و فعالیت های ورزشی شما را تحت نظر دارد و با هشدارهای به موقع شما را در جریان وضعیت سلامت بدنتان قرار می دهد. وجود GPS در این برنامه برای نشان دادن فضاهای باز اطرافتان برای فعالیت های بدنی می باشد. هم چنین شما می توانید با به اشتراک گذاری این برنامه با دوستان و خانواده خود گروه های ورزشی بسازید و در کنار یکدیگر به ورزش و تمرین بپردازید.

نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone
نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده iphone که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید

اندازه گیری فشار خون، میزان تپش قلب، فرستادن اطلاعات سلامتی به Apple Health App، برنامه های ورزشی منظم، میزان کالری سوزانده شده، میزان چربی مفید و مضر بدن، تمریناتی متناسب با بدن کاربر، امکان تعیین اهداف روزانه برای ورزش، میزان کالری دریافتی، شاخص توده بدنی، دریافت اطلاعات سلامتی بدن در طی هفته ها و ماه ها و … از ویژگی های منحصر به فرد برنامه Pacer می باشد. توسط این برنامه می توانید گزارش های تصویری زنده برای دوستانتان بگیرید و یا بعدا آن ها را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone
نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone

این برنامه توسط کمپانی Pacer Health, Inc ساخته شده است. هم چنین با دریافت امتیاز 4.9 از 5.0 و با بیش از 10 میلیون بار دانلود توانسته است محبوبیت ویژه ای را در بین کاربران به دست بیاورد.

ویژگی های نرم افزار گام شمار Pacer برای iPhone :

برنامه ریزی دقیق برای انجام فعالیت های ورزشی

فرستادن اطلاعات سلامتی به Apple Health App

امکان رسیدن به وزن ایده آل با تمرین های ویژه

اندازه گیری فشار خون و تپش قلب

امکان تعیین اهداف روزانه

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 9 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store