نوت9

نسل جدید خانواده نوت سامسونگ صفحه نمایشی بیشتر از همیشه دارد. این ویژگی کنار دوربین قدرتمند، استایل زیبا و به روز رسانی های عالی سامسونگ گلگسی Note 9 را به یک انتخاب کامل تبدیل می کند. در این مطلب قصد داریم تا این پرچم دار جدید را بررسی کنیم تا بدانیم چگونه نوت 9 همه را مجذوب خود کرده است.

نوت9

رنگ های جدید

سامسونگ برای نوت 9 دو رنگ جدید Cloud Silver و همچنین Midnight Black را در نظر گرفته است. هدف سامسونگ این بوده که ممکن است کاربران عاشق سامسونگ گلگسی Note 9 باشند، اما نتوانند رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنند.

نوت9

دوربین ها

داستان تکراری دوربین های دوگانه در نوت 9 ادامه پیدا کرده است. اما باید گفت کیفیت دوربین ها در نوت 9 بی نظیر است. سامسونگ برای این بخش از دو لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. کیفیت تصاویر در نور کم نیز رضایت بخش است. امکانات نرم افزاری دوربین ها نیز با نوت 8 تفاوت چندانی ندارد. دوربین جلوی آن نیز یک لنز 8  مگاپیکسلی با وضوح بالا است. شاید نقطه عط دوربین نوت 9 زوم بسیار مناسب آن باشد.

گلگسی نوت 9 بیشترین امتیاز کیفیت صفحه نمایش را بدست آورد.

همه می دانیم که کیفیت AMOLED به قدر کافی تحسین برانگیز است، اما گویا داستان در مورد نوت 9 کمی متفاوت است. گلگسی نوت 9 بیشتر از چیزی که فکر می کردیم فوق العاده است. این پرچم دار گوی سبقت را از Galaxy S9 ربوده است. صفحه نمایش نوت 9 6.4 اینچ است که عمق رنگ بسیار مناسبی داشته و کیفیت رنگ های آن بسیار بالا است.

طراحی ظاهری

همانند S9 و S9 Plus این گوشی نیز به روزرسانی هایی در بخش طراحی داشته، اما این بدین معنی نیست که کاملا به یک طراحی جدید رو به رو هستیم.  نوت 9 ضخامت کم تری نسبت به نوت 8 دارد. عمق رنگ مشکی در صفحه نمایش آن به خوبی بهبود یافته است. نوت 9 از یک بدنه ی شیشه ای خاص با یک قاب فلزی ساخته شده است.

نوت9

باتری

باتری 4000 میلی آمپری انتظار ما را برای دوام بیشتر بالا می برد. می توان از باتری این گوشی رضایت کامل داشت.

سخت افزار

حافظه RAM 6 گیگابایتی با یک CPU اسنپ دراگون 845 قدرت پردازش بالایی را نشان می دهد. عملکرد این دستگاه به هنگام بازی های بسیار سنگین، نرم افزار های گرافیکی و… فوق العاده است. حافظه داخلی نوت 9 در دو نوع 128 و 512 گیگابایتی است که می توان با کارت حافظه خارجی 512 گیگابایتی از آن یک غول کامل ساخت.

سایر

وزن دستگاه 201 گرم است که با توجه به ابعاد و سایز گوشی مناسب به نظر می رسد. اما همچنان کمی سنگین است. سیستم عامل گوشی اندروید 8.1 Oreo با رابط کاربری بسیار زیبا و ساده است.