سامسونگ از ابتدای معرفی خانواده S سعی کرده است تا در نهایت کارایی خلاقیت های خود را به رخ بکشد. سامسونگ S7 Edge یکی از بهترین نمونه های خلاقیت در محصولات سامسونگ است. گوشی که با لبه های خمیده چیز جدیدی برای ارائه دارد. در این مقاله همه چیز در مورد سامسونگ S7 Edge گفته شده است.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

همان طور که گفته شد سامسونگ سعی کرده تا با ایجاد لبه های خمیده، ظاهر متفاوتی را به گوشی خود بدهد. ویژگی که تا حدودی باعث خوش فروش شدن این محصول هم بوده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت به بدنه قابل قبول 75 درصد، می تواند نشان از ظاهری دل چسب باشد.

ضخامت سامسونگ S7 Edgs تنها 7.7 میلیمتر است. تراکم پیکسلی آن نیز 534  ppi است که تراکم بسیار بالایی محسوب می شود.

سامسونگ S7 Edge

حافظه داخلی

ظرفیت های 32 و 64 گیگابایتی شاید چندان مناسب به نظر نرسند اما وجود پشتیبانی از کارت حافظه می تواند این مشکل را حل کند. جالب تر آن که شما می توانید از دو کارت حافظه استفاده کنید که دومین آن یک اسلات مشترک با سیم کارت دوم دارد.

حافظه رم گوشی نیز 4 گیگابایت است که فضای بسیار مناسبی برای اجرای هم زمان چندین برنامه است.

دوربین ها

دوربین اصلی S7 Edge یک لنز 12 مگاپیکسلی است که در شرایط نوری مناسب می تواند بهترین تصاویر را ثبت کند. بنابر این می توان از کیفیت تصاویر رضایت کافی داشت. البته امکاناتی مانند تشخیص لبخند و تشخیص صورت کمی آن را جذاب تر هم کرده است.

اما در بخش دوربین جلو یک لنز 5 مگاپیکسلی کمی ت وی ذوق می زند. اگر چه می توان تصاویر مناسبی را با این دوربین ثبت کرد، اما در صورت نوری بد و یا زاویه نامناسب تصاویر نویز خواهند داشت.

سامسونگ S7 Edge

قدرت پردازش

چیپست محبوب اسنپ دراگون در این محصول نیز به کار رفته است. CPU آن نیز از 4 هسته قدرتمند تشکیل شده که دوتای آن سرعت کم تری دارند. به همین علت در صورتی که شما برنامه یا بازی سبکی را اجرا کنید تنها دو هسته آن کار می کنند. این کار به حفظ باتری شما و افزایش بازدهی کمک می کند.

باتری

سامسونگ از یک ظرفیت 3600 میلی آمپری استفاده کرده است. می توان به سادگی انتظار داشت تا با یک استفاده متوسط دو روز شارژدهی داشته باشد.

اما این همه ی داستان نیست. سامسونگ از فناوری شارژ سریع استفاده کرده است. به طوری که 60 درصد از ظرفیت باتری تنها در 30 دقیقه شارژ می شود. بنابر این سامسونگ توانسته یک محصول با قابلیت شارژدهی و شارژ شوندگی بسیار بالا معرفی کند.

دیگر امکانات

  • دو سیم کارت هم زمان
  • اثر انگشت
  • سنجش ضربان قلب
  • رنگ بندی: طلایی، مشکی، نقره ای، سفید
  • سیستم عامل: اندروید 6

نتیجه گیری

سامسونگ S7 Edge محدود به لبه های خمیده نیست. بلکه محصولی کاملا کاربردی در کنار زیبایی است. محصولی که با نقاط مثبت فراوانش همچون باتری مناسب، نقاط ضعفی همچون دوربین دوم بی کیفیت را پوشش می دهد. محصولی که بازار دست دوم بسیار مناسبی نیز دارد.