ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون

نرم افزار ویرایش تصاویر PicsArt یکی از بهترین برنامه های ویرایش برای آیفون و سیستم عامل iOS می باشد. برنامه ای فوق العاده زیبا و کاربردی برای ساخت عکس های جدید و هنری که هر کاربری را به وجد خواهد آورد. این نرم افزار با کسب امتیاز 4.7 از 5.0 و با 500 میلیون بار دانلود در نوع خود بی نظیر بوده و به یکی از برنامه های معروف و محبوب مبدل شده است.

ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون
ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون

ابزارهای ویژه ویرایش برای ساخت تصاویر خلاقانه در نرم افزار PicsArt با دقت و ظرافت خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این برنامه پرطرفدار ابزارهای نقاشی جدیدی برای ویرایش تصاویر به صورت فانتزی در خود دارد. کتابخانه موجود در نرم افزار به شما در ساخت و استفاده از ابزارها کمک خواهد کرد. هم چنین با اتصال به اینترنت تمامی ابزار به روز رسانی می شود و شما هر لحظه از ابزارهای جدید و آپدیت شده لذت خواهید برد. ساخت کولاژ های جذاب از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

در قسمت PICSART GOLD می توانید از ابزارهای ویژه ی این نرم افزار بهره مند شوید. آیتم های خاص مانند PREMIUM، FONTS، FRAMES، COLLAGES و MASKS از موارد قابل توجه این بخش می باشد که می توان ویرایش های فوق العاده جدید و خاص را ایجاد کرد. البته باید اشاره کرد که برای دریافت و استفاده از ابزارهای ویژه قسمت PICSART GOLD باید مبالغی را پرداخت نمایید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید.

با نرم افزار PicsArt می توانید 100 قالب رایگان برای ساخت کلاژهای زیبا دریافت کنید. هم چنین سازندگان این برنامه هر روز هزاران قالب جدید را به این برنامه اضافه می کنند که می توانید با اتصال به اینترنت آن ها را دریافت نمایید. ساخت کلاژهایی در سبک نقاشی و سبک آزاد می تواند یکی از مواردی باشد که این نرم افزار را برای ویرایش عکس های خود انتخاب کنید. با ایجاد پس زمینه های خارق العاده با کیفیت بسیار عالی تصاویر خود را ویرایش کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ابزارهای مختلف نرم افزار PicsArt شامل برش ها، کاشت ها، کشش ها، اضافه کردن عکس و متن و ایجاد منحنی و دیگر ابزارهای مختلف می باشد. این برنامه دارای یک کتابخانه بزرگ که حاوی فیلترهای عکس هنری (از جمله HDR)، فریم ها، پس زمینه ها، یادداشت ها و دیگر موارد می باشد. حدود 100 فونت رایگان و زیبا برای استفاده کاربران در این نرم افزار گنجانده شده است که همه روزه به روز رسانی می شوند. در قسمت REMIX CHAT PicsArt شما این امکان را خواهید داشت که با دوستان خود در سرتاسر دنیا گفتگو کرده و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید.

ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون
ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون

اپلیکیشن PicsArt یکی از زیباترین و کاربردی ترین برنامه های ویرایش تصاویر است که تمامی ابزارهای ادیت را دربر دارد. با این نرم افزار شما دیگر به هیچ برنامه ای نیاز نخواهید داشت زیرا این نرم افزار بسیار جامع و خلاقانه طراحی شده است که در نوع خود بی نظیر است. تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش تصاویر در این برنامه به صورت یکجا جمع آوری شده اند.

ویژگی های نرم افزار ویرایش تصاویر با PicsArt در آیفون :

وجود قسمت REMIX CHAT برای ارتباط با دوستان

ابزارهای فوق پیشرفته برای ویرایش تصاویر

ساخت تصاویر به صورت فانتزی و نقاشی

وجود 100 فونت زیبا و رایگان

 

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 11 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store