ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone

نرم افزار Clips یک نرم افزار ویرایش عکس و فیلم کاربردی و جالب بوده که برای سیستم عامل iOS و ایفون منتشر شده است. این برنامه توسط شرکت بزرگ اپل ساخته و طراحی شده است و ویژگی های فراوانی در خود دارد. برنامه ای می توانید به راحتی کلیپ ها و فیلم های بامزه درست کنید. شاید نرم افزار های بی نهایتی در این باره وجود دارند اما نرم افزار کلیپس یک برنامه کامل با ابزارهای کامل و متنوع می باشد. این برنامه با کسب امتیاز 3.5 از 5.0 و با هزاران بار دانلود در میان کاربران از توجه خاصی برخوردار است.

ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone
ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone

برنامه Clips می تواند یکی از جذاب ترین اپلیکیشن ها برای ساخت کلیپ های متنوع برای اشتراک در فضای مجازی باشد. هم چنین تمامی کاربران اپل این نرم افزار را می شناسند. با کلیپس می توانید عکس ها و کلیپ های خود را از طریق فیلتر های موجود در برنامه به شکل های مختلف امکان این را خواهید داشت که تا جدیدترین ادیت ها را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این برنامه می توانید تمامی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید.

ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone
ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone

شما می توانید توسط برنامه Clips فیلم هایی که به صورت زنده ضبط می کنید در همان لحظه ادیت کنید. با اضافه کردن اموجی، فیلتر، افکت، متن و عکس به فیلم در حال ضبط آن ها را ویرایش کنید. می توانید مدت زمان فیلم ها را بصورت سلیقه ای بلند یا کوتاه کنید. هم چنین امکان این را خواهید داشت که صدای فیلم در حال ضبط را خاموش کنید تا هیچ صدایی روی ویدئو قرار نگیرد. ابزارهای ویژه در کلیپس این اجازه را به شما می دهند تا ویرایش های ساده و یا پیچیده با چندین ابزلر مختلف ایجاد کنید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید

از قسمت library می توانید از میان 60 موسیقی زیبا و دلپذیر برای ویرایش ویدئو خود استفاده کنید. آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی فیلم بگذارید و به راحتی آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. نرم افزار Clips ابزارهای کارتونی در خود دارد که می توانید به عکس ها و فیلم های خود اضافه کنید. هم چنین این برنامه با پشتیبانی از فرمت شبکات اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، تویتر، یوتیوب و … کار شما را برای اشتراک عکس و فیلم در این شبکات آسان تر خواهد کرد. وجود چندین برچسب کارتونی مانند میکی موس و شخصیت های محبوب انیمیشن Inside Out از ویژگی های قابل توجه این برنامه می باشد.

ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone
ویرایش عکس و فیلم با Clips در iPhone

یکی از موارد مورد توجه در برنامه Clips ایجاد زیرنویس در ویدئو ها با صدای خودتان است. برای این کار کافیست بر روی گزینه حباب شکل در نوار ابزار بالای نرم افزار مراجعه کرده و بر روی گزینه Hold to Record کلیک کنید و صدای خود را بصورت کپشن بر روی ویدئوی مورد نظر خود قرار دهید. برای اضافه کردن عکس بر روی فیلم می توانید گزینه Hold to add this photo را انتخاب نمایید. برنامه کلیپس یک نرم افزار کامل و متشکل از انواع ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش عکس و فیلم می باشد که می توانید توسط آن بهترین ادیت ها را انجام دهید.

ویرایش عکس و فیلم در آیفون با Clips و قابلیت های دیگر آن :

امکان افزودن صدا بر روی ویدئو در حال ضبط

وجود 60 موسیقی جذاب در قسمت کتابخانه

قابلیت ویرایش عکس و فیلم به صورت حرفه ای

امکان اضافه کردن عکس، متن و موسیقی به ویدئو

دارای اموجی ها، استیکرها، افکت ها و فیلترهای هیجان انگیز

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 11 و بالاتر  می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store