اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون

اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون اخیرا منتشر شده است. در عصر حاضر که اجناس روز به روز گران تر می شود داشتن برنامه ای برای مدیریت حساب ها و دخل و خرج روزانه بسیار مهم و ضروری می باشد. شرکت مایکروسافت اپلیکیشن Spend را برای سیستم عامل آ یو اس طراحی و عرضه کرده است که به صورت کاملا هوشمندانه هزینه های شما را کنترل می کند.

نرم افزارهای حسابداری بسیاری وجود دارد که به دلیل پیچیدگی و یا نداشتن ابزارهای مناسب زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند و کاربران برای استفاده از آن دچار مشکل می شوند. نرم افزار Spend با داشتن رابط کاربری ساده اما دقیق کمک شایانی به حساب و کتاب های کاربران می کند. با این نرم افزار شما می توانید مخارج مختلف خود را یادداشت کرده و زمان بندی کنید تا در هنگام نیاز به آن ها مراجعه کنید.

اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون
اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون

مدیریت خودکار حساب ها در اپليکيشن حسابداری Spend به آسانی انجام می گیرد.

از ویژگی های بسیار کاربردی این اپلیکیشن می توان به قابلیت ایجاد یادآور برای پرداخت اقساط و مالیات، وارد کردن تمامی اطلاعات بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات کارت های بانکی برای همگام سازی به موقع، دسته بندی هوشمند اقساط، پیگیری پیشرفته هزینه ها، تطبیق پذیری خودکار هزینه ها و مدیریت کامل بر نحوه طبقه بندی اطلاعات می توان اشاره نمود.

 

شرکت مایکروسافت امنیت را بسیار جدی گرفته است و با استفاده از رمزنگاری SSL 256 بیتی با گواهینامه مایکروسافت اطلاعات ورود به بانک و یا شماره کارت کامل شما را در خود نگه داری نمی کند. به این صورت که شما بعد از حذف این نرم افزار نگران اطلاعات شخصی که وارد این نرم افزار کرده اید نباشید. به عبارتی نرم افزار Spend بسیار امن است و شما به راحتی می توانید تمامی اطلاعات خود را وارد کنید و سر وقت به آنها مراجعه کنید. با اپلیکیشن Spend شما کنترل کاملی بر نحوه طبقه بندی و مدیریت هزینه های خود دارید. هم چنین این برنامه رایگان بسیار ایده آل برای مدیریت هزینه در زمان است.

اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون
اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون

مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد نشان دادن نمودارهای هزینه و اقساط در طی ماه ها به کاربر می باشد. اپلیکیشن Spend در عرض چند ثانیه فایل PDF ریزهزینه های شما را در اختیارتان قرار می دهد و اگر مایل باشید آن ها را به ایمیل تان ارسال خواهد کرد. این نرم افزار زیبا و کاربردی توسط کمپانی MileIQ ساخته و عرضه شده است. که نمره 4.5 از 5 را در آیتونز به خود اختصاص داده است. با این که محیط نرم افزار انگلیسی است ولی می توانید با شخصی سازی آن برخی از امکانات را به سادگی استفاده نمایید.

ویژگی های اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون :

رابط کاربری ساده و جذاب

امنیت بسیار بالای نرم افزار

امکان طبقه بندی حساب ها

دسته بندی هوشمند اقساط

قابلیت همگام سازی کارت های بانکی

 

اپليکيشن حسابداری Spend برای آيفون به صورت رایگان از طریق iTunes قابل نصب می باشد. برای استفاده از این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store