اپلیکیشن رایگان تمرینات ورزشی برای آیفون Sworkit

اپلیکیشن تمرینات ورزشی برای آیفون Sworkit برای کسانی مناسب است که احساس می کنند دارای تحرک کافی در طول روز نیستند. این نرم افزار را می توانید نسبت به نیاز خود استفاد کنید. فرض کنید در ماشین منتظر دوستتان هستید، می توانید با انتخاب نرمش های نشسته، تمریناتی را در این خصوص مشاهده و انجام دهید. یا در خانه می خواهید ورزش کنید ولی نمی دانید کدام حرکات برای بدنتان مفید است، اینجاست که می توانید به Sworkit اعتماد کنید.

این اپلیکیشن به عنوان یک مربی خصوصی و بر اساس تیپ بدنی شما نرمش و تمرینات لازم را پیشنهاد می کند. در ابتدای نصب برنامه می توانید با تعیین هدف نظیر لاغری، افزایش قدرت بدنی، یا زیبایی و پروش اندام برنامه را نسبت به آنچه که انتظار دارید آگاه نمایید. در گام بعدی میزان انجام ورزش و سطح خود را مشخص کنید مثلا مبتدی هستید یا حرفه ای، سپس برنامه شخصی سازی شده و سایر اطلاعات را نیز از شما دریافت می کند.

اپلیکیشن تمرینات ورزشی برای آیفون Sworkit یک مربی ورزش خصوصی همراه است

تمرین های ورزشی موجود در اسورکیت شامل تمرین های انعطافی، قدرتی، یوگا، حرکات کششی و فشاری، افزایش ضربان قلب، عضلانی و… می باشد. با انتخاب هریک از این موضوعات و تعیین زمان بندی مدنظر خودتان (5 دقیقه الی 60 دقیقه) در کنار فواصل استراحتی تمرین ها در قالب ویدئو و عکس برای شما نمایش داده می شود.

اپلیکیشن تمرینات ورزشی برای آیفون Sworkit
اپلیکیشن تمرینات ورزشی برای آیفون Sworkit

Sworkit بر خلاف دیگر برنامه ها به صورت کاملا اصولی و در قالب دستورالعمل ACSM که دانشگاه تربیت بدنی و پزشکی آمریکایی می باشد، نگارش و طراحی شده است و رتبه نخست را در این کالج برای برنامه های ورزشی از آن خود کرده است. بنابراین این برنامه برای حرفه ای هایی نظیر مربیان و فیزیوتراپ ها و ورزش کارهای متبحر نیز کاربرد دارد. همچنین می توانید بخش ویژه ای از بدن خود را برای نرم افزار تعیین و تمرینات آن را دریافت نمایید. این بخش ها می تواند شامل عضلات شکم، پا، ران، سینه، بازو و… باشد.

قابلیت دیگر اپلیکیشن رایگان Sworkit اطلاع رسانی و هشدارها در طول تمرین است. بر اساس فواصل زمانی تعریف شده یک آلارم و صدا از گوشی شما را دعوت به استراحت و سپس انجام حرکات بعدی می نماید. این برنامه دارای تنوع تمرینات بالایی است که تعداد آن بنابر ادعای طراحان آن به بیش از 50 میلیون تمرین می رسد.

نمونه ای از تمرینات ورزشی که در گوشی آیفون خود مشاهده خواهید کرد تمرینات 6 هفته است که می توانید برای لاغری، فیتنس، یا قدرتی تنظیم نمایید و برنامه به صورت خودکار شما را در طول این 6 هفته همراهی خواهد کرد. Sworkit می تواند به راحتی با اپل واچ و دیگر لوازم سلامتی اپل همگام سازی شده و شما را برای یک تجربه بهتر یاری نماید.

این برنامه بخش های رایگان بسیاری دارد ولی برای استفاده از تمامی قابلیت ها بایستی آن را خریداری نمایید، ولی قطعا همین بخش های رایگان نیازهای شما را برطرف خواهد نمود. این برنامه با حجم بیش از 150 مگابایت نمره 4.7 از 5 را در اپ استور به خود اختصاص داده است.

App Store Download Buttonدانلود از App Store