در نوشته های امروز ایمن خرید به بررسی این سوال که《 ایرپاد ضد آب است؟ 》 خواهیم پرداخت. در صورتی که این موضوع پاسخ سوال شما نیز می‌باشد، ما را همراهی کنید. همانطور که می‌دانید ایرپادها نسل جدید هندزفری های سیمی قدیم هستند. به عبارت دیگر هر نوع از هندزفری که بدون سیم و با بولوتوث به گوشی متصل شود ایرپاد نامیده می‌شود. مزیت استفاده از این محصول پرکاربرد، سهولت جابجایی در هر مکان و زمانی بدون نیاز به سیم است. ایرپادها یکی از لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب چند سال اخیر گوشی های ایفون می‌باشد.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که عبارت ایرپاد تنها به هندزفری بلوتوث کمپانی اپل اختصاص دارد. این محصول بسیار کاربردی شرکت اپل، برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ همراه با ایفون ۷ رونمایی شد. ایرپادها دارای انواع مختلفی هستند، ایرپاد نسل اول، دوم و سوم در این لیست قرار دارند. تفاوت انواع ایرپادها با توجه به امکانات سخت افزاری و ظاهری موجود در هر کدام مشخص می‌شوند. ایرپادها با کمک کیس شارژ و کابل USB به برق متصل شده و در نهایت شارژ خواهند شد. یکی از انواع ایرپادهای موجود در بازار، ایرپاد ضد آب است. در ادامه، مطالب زیر را به عنوان ضمیمه به مقاله اضافه خواهیم کرد:

  • نحوه تشخیص ایرپاد اصل
  • قیمت ایرپاد ضد آب
  • ایرپاد پرو اصل
  • تشخیص ایرپاد ۳ اصل و فیک
  • مقایسه ایرپاد اصل و فیک
  • تعمیر ایرپاد آب خورده
  • ایرپاد ضد آب شیائومی
  • سخن نهایی ایمن خرید با کاربرانایرپاد ضد آب است؟

    نحوه تشخیص ایرپاد اصل

    با توجه به قیمت بالای ایرپادها، لازم است که مشخصات اصل بودن این کالا را در اولویت قرار دهید. با داشتن اطلاعات کافی راجع به این محصول می‌توانید به راحتی ایرپاد اورجینال را تشخیص دهید.

    سایت تشخیص اصل بودن ایرپاد

    با رفتن به این سایت که توسط کمپانی اپل طراحی شده، می‌توانید از خرید محصولی اصل مطمئن شوید. همچنین می‎‌توانید بیابید که ایرپاد ضد آب است؟ در ابتدا سریال نامبر ایرپاد را پیدا کنید، این شماره، یک شناسه منحصر به فرد برای هر محصول است. با وارد کردن سریال نامبر در سایت جزئیات محصول و شرایط گارانتی را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد؟ را در پستی دیگر مطالعه کنید.

    اتصال ایرپاد به ios 16

    کمپانی اپل با توجه به دغدغه پیش آمده برای کاربران این محصول، اقدام به حل این مسئله کرد. افراد می‌توانند برای تشخیص ایرپاد اصل، آن را به ios 16 متصل کنند. در صورتی که ایرپاد مورد نظر اصل نباشد، گوشی هشدار خواهد داد. پس ابتدا نسخه به روزرسانی این ios را روی گوشی خود اجرا کرده و سپس نسبت به اصل بودن ایرپاد اقدام نمایید. برای انجام این کار به این روش عمل کنید: بلوتوث را روشن کنید، درب کیس ایرپاد را نزدیک گوشی ببرید. در صورت اصل نبودن پیغام مورد نظر مشاهده خواهد شد.

    چک کردن مشخصات ایفون در تنظیمات گوشی:

    1. ایرپاد را به گوشی وصل کنید.
    2. به قسمت تنظیمات گوشی بروید.
    3. بلوتوث را روشن کنید.
    4. در کنار عبارت ایرپاد، کلمه i را انتخاب نمایید.
    5. در این مرحله در صورتی که محصول مورد نظر اصل باشد، مشخصات کامل آن مانند: شماره سریال، نسخه و … را می‌توانید ببینید.

    نحوه تشخیص ایرپاد اصل

    قیمت ایرپاد ضد آب

    ضد آب بودن ایرپادها یکی از قابلیت هایی است که به این محصول پرطرفدار اضافه شده است. به طور کلی ضد آب بودن این وسیله به معنای وارد شدن کامل آب به دستگاه نمی‌باشد. کیفیت صدای ایرپادها بسیار بالاست و این محصول به طور خودکار به گوشی های ایفون متصل می‌شود. قیمت ایرپادها به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل مربوط به کیفیت ساخت این محصول است. ایرپاد ضد آب با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و قطعات تشکیل دهنده آن بسیار مرغوب هستند.

    قدرت برند و مشهور بودن آن از دلایل تاثیر گذاری است که تعیین کننده قیمت نهایی (ایرپاد ضد آب است؟) می‌باشد. به عنوان نمونه، خرید هندزفری لایتنینگ اپل آیفون اورجینال با گارانتی تعویض یک خریدی مطمئن محسوب می‌شود. برای تهیه این محصول به سایت ایمن خرید که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد مراجعه نمایید. خاصیت مقاوم بودن ایرپاد در برابر قطرات اب و عرق نیز خود دلیلی بر قیمت بالای این محصول نسبت به سایرین است. شما می‌توانید پس از تحقیق و بررسی های لازم و با توجه به بودجه تعیین شده ایرپاد ضد آب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

    قیمت ایرپاد ضد آب

    ایرپاد پرو اصل

    همانطور که از نام این ایرپاد مشخص است، شما با یک محصول بسیار باکیفیت و حرفه ای روبرو هستید. این ایرپاد محصولی پیشرفته از تولیدات کمپانی اپل می‌باشد. در مقایسه این نوع ایرپاد با دیگر محصولات از نظر ظاهری، طراحی متفاوتی را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این قسمت سَری ایرپاد پرو از جنس سیلیکونی بوده و متناسب با گوش شما تنظیم می‌شود. شنیدن صدایی واضح با قابلیت تنظیم از مزایای استفاده از سری های سیلیکونی از نوع ایرپاد پرو است. همچنین وجود قابلیت ANC باعث شده  سرو صداهای مزاحم به گوش شما نرسد.

    شما می‌توانید با خیال راحت ایرپاد پرو را به گوش خود گذاشته و موسیقی یا پادکست مورد علاقتان را گوش کنید. البته در مواقع ضروری نیز می‌توانید قابلیت Transparency را بکار گیرید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر استفاده از اصوات داخلی به صداهای پیرامون خود نیز آگاهی داشته باشید. ایرپاد پرو به افرادی پیشنهاد می‌شود که کیفیت مکالمه عالی، کیفیت پخش موسیقی بالا و قابلیت ANC را با هم توامان می‌خواهند. طراحی ایرپاد پرو به گونه ای می‌باشد که با حذف نویزهای اضافه، کیفیتی بی نظیر را به کاربران خود ارائه کرده است.

    ایرپاد پرو اصل

    تشخیص ایرپاد ۳ اصل و فیک

    ایرپادهای نسل سوم کمپانی اپل یکی از بهترین هدفون های بی‌سیم به شمار می‌آیند. با توجه به قابلیت های بالای این محصول و اینکه (ایرپاد ضد آب است؟) قیمت آن نیز نسبت به ایرپادهای دیگر بیشتر می‌باشد. این محصول در سال ۲۰۲۱ به کاربران علاقمند معرفی شد. نسخه بلوتوثی این محصول ۵ است. سنسورهای این نوع ایرپاد فشار سنج، شتاب سنج و دارای تشخیص حرکت هستند. همچنین از سنسور تشخیص صدا و سنسور تشخیص پوست نیز برخوردار است. اگر بخواهید از مدت زمان کارکرد باتری آن مطلع شوید؛ باید بگوییم که این محصول کارکرد باتری با کیس شارژ ۳۰ ساعته دارد. گذشته از جزئیات محصول که در بالا بیان شد تشخیص ایرپاد اصل سبب می‌شود تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

     سایتcheckcoverage. apple

    راحت ترین و بی دردسرترین راه تشخیص ایرپاد اصل از فیک، کمک گرفتن از سایت  checkcoverage. apple می‌باشد. شما باید شماره ای را وارد سایت کنید که این شماره بر روی درب کیس قابل مشاهده است. پس از وارد کردن شماره و کد امنیتی، مدل ایرپاد مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که محصول خریداری شده اصل نبوده و فیک باشد، سایت به شما هشدار می‌دهد. همچنین نیز اگر با ارور These headphones could not be verified as genuine AirPods and may not behave as expected مواجه شدید، یعنی باز هم ایرپاد شما فیک است. این ارور در صورتی که از قابلیت جدید ios ۱۶ استفاده کنید، قابل مشاهده می‌باشد.

    نصب نرم افزار Find My iPhone

    با نصب و اجرای این برنامه شما می‌توانید از خریداری محصول اورجینال خود مطمئن شوید. یکی از ویژگی های این نرم افزار کاربردی، نحوه تشخیص ایرپاد پرو اصل می‌باشد. این برنامه بر روی ایرپادهای اصل قابل اجراست. در صورتی که این محصول روشن باشد،  Find My iPhone  به طور خودکار فعال می‌شود. با روشن شدن این برنامه کاربر می‌تواند از قابلیت های پخش صدا یا مکان یابی این برنامه استفاده کند.

    تشخیص ایرپاد ۳ اصل و فیک

    مقایسه ایرپاد اصل و فیک

    امروزه محصولات فیک و تقلبی شباهت های زیادی به نوع اصل خود دارند. در صورتی که اطلاعات لازم را در این زمینه نداشته باشید یا ندانید که (ایرپاد ضد آب است؟)، احتمال اینکه محصولی فیک را خریداری نمایید زیاد می‌باشد. علاوه بر داشتن اطلاعات کافی، خرید محصول اورجینال از سایت های معتبر انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود. خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض از سایت ایمن خرید جز انتخاب های هوشمندانه شما می‌باشد. چرا که این سایت تمامی لوازم جانبی اپل اورجینال که شامل ایرپاد اپل اصل نیز می‌شود را موجود دارد. در هنگام مقایسه ایرپاد اصل از فیک بهتر است به این موارد دقت کنید.

    توجه به بسته بندی محصول

    این مورد با کمی دقت نیز کاملا مشخص خواهد شد. بسته بندی و جعبه محصولات اصل دارای زیبایی و ظرافت بالایی هستند.

    بررسی پخش کننده ایرپاد

    شرکت اپل، پخش کننده ایرپاد را در کنار دایره ای در قسمت بغل دستی ایرپاد طراحی کرده است. همچنین قطعه توری روی قسمت محفظه پخش کننده به شکل بیضی می‌باشد. در صورتی که نشانه های بیان شده با ایرپاد مطابقت نداشت ایرپاد خریداری شده تقلبی خواهد بود.

    بررسی پورت لایتنینگ

    جعبه را برگردانید و قسمتی که توسط آن هندزفری بلوتوث یا ایرپاد شما شارژ می‌شود را بررسی نمایید. فلز اطراف لایتنینگ دارای ظرافت خاصی است، اگر ضخیم بود به احتمال زیاد ایرپاد شما فیک می‌باشد.

    بررسی هدفون ایرپاد

    طراحی هدفون ایرپاد های اصلی منحصر به فرد است. یعنی ساختار هدفون های اصل از پیچیدگی و دقت بالایی برخوردار می‌باشد. در صورت عدم تطبیق این ساختار به طور حتم ایرپادی فیک خریداری کرده اید.

    رنگ ایرپاد

    همیشه شرکت های تولید کننده ایرپاد، رنگ انتخابی و مورد نظرشان سفید می‌باشد. اگر رنگ ایرپاد مورد نظرتان از میان رنگ های دیگر است، در هنگام خرید تحقیقات لازم را به عمل اورید.

    مقایسه ایرپاد اصل و فیک

    تعمیر ایرپاد آب خورده

    یکی از سوالات دارندگان انواع ایرپاد این است که ایا ایرپاد خیس شده قابل تعمیر می‌باشد؟ جواب  به این سوال بستگی به میزان اب وارده به ایرپاد است. به طور کلی ایرپادهای ساخته شده کاملا ضد آب نیستند مگر ایرپادهای طراحی شده در استخر آب. اگر آسیب ایرپاد شما به علت آب خوردگی است، در سریع ترین حالت نسبت به خشک شدن آن اقدام کنید. در ابتدا به وسیله یک دستمال خشک آب اضافی را از سطح ایرپاد یا کیس آن بردارید.

    بهتر از دستمال های نانو در این مواقع استفاده کنید. اگر آب خوردگی ایرپاد ناچیز باشد با فرصتی چند ساعت رطوبت آن برطرف می‌شود. دقت کنید اگر ایرپاد خیس یا مرطوب است آن را درون کیس قرار ندهید. علاوه بر این می‌توانید از یک رطوبت گیر قوی کمک بگیرید. سیلیکاژل یا بسته های رطوبت گیر از گزینه های پیشنهادی ما به شما می‌باشد. البته به این نکته نیز توجه نمایید که بهترین و بی خطرترین راه کمک گرفتن از متخصص تعمیرات است.

    تعمیر ایرپاد آب خورده

     ایرپاد ضد آب شیائومی

    شرکت شیائومی نیز پس از ایرپادهای تولید شرکت اپل، اقدام به طراحی و تولید این محصول کرد. محصولات این شرکت نیز از تنوع و قابلیت های مختلفی برخوردار است. هندزفری بلوتوث شیائومی مدلHaylou T15 یکی از بهترین ایرپادهای شرکت شیائومی می‌باشد. این محصول پرکاربرد و پرطرفدار دارای قابلیت های بسیار بالایی است. افرادی که ورزش های سنگین انجام داده و به طور مداوم در مجاورت تعریق هستند، این نوع ایرپاد انتخابی ایده آل برایشان محسوب می‌شود. عمر ۱۰۰ ساعته باتری این محصول باعث برتری آن بر سایر ایرپادهای این شرکت است. عمر تخمین زده برای موسیقی این ایرپاد ۶۰ ساعت می‌باشد. این محصول به تکنولوژی کاهش نویز Dsp مجهز است.

    سخن نهایی ایمن خرید با کاربران

    در این قسمت دانستیم که آیا ایرپاد ضد آب است؟ یا در کل ایرپادهای ضداب وجود دارد؟ همچنین راه ها و ترفندهایی را مطرح کردیم که ایرپاد اصل و فیک را تشخیص دهید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید ایرپاد ابتدا مقایسه ایرپاد اصل و فیک را مطالعه کنید تا رضایت کاملی از خرید خود به دست آورید. همانطور که می‌توانید خرید شارژر ۲۰ وات ایفون اورجینال با گارانتی تعویض را به آسانی و با خیالی راحت از ایمن خرید انجام دهید. دیگر لوازم جانبی و محصولات اپل را نیز می‌توانید خریداری کنید.

    افرادی که از گوشی‌های آیفون یا محصولات اپل استفاده می‌کنند، قطعا نیازمند یک هدفون بی‌سیم هوشمند می‌باشند. که خوشبختانه شرکت Apple این محصولات را به صورت کامل تولید کرده تا کمبودی برای کاربران این برند ایجاد نشود. در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه اینترنتی ما را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. زیرا با این کار توانسته‌اید محصولات مرغوب، درجه یک و اصلی ایفون را به دوستان خود معرفی کنید.