امروز در سایت ایمن خرید به موضوع ” اینترنت گوشی ایفون وصل است ولی صفحه باز نمی‌شود” خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید تا راه حل هایی برای رفع این مشکل ارائه دهیم. در عصر امروز گوشی ها جز وسایل هوشمندی هستند که کاربردهای زیادی دارند. استفاده از اینترنت در انواع گوشی ها با سیم کارت های مختلف برای کاربران از ضروریات است. بدون داشتن اینترنت انواع گوشی های پیشرفته کاربرد چندانی نخواهند داشت. یکی از انواع این گوشی های پرطرفدار و پیشرفته گوشی های شرکت اپل است. گاها پیش آمده که گوشی های ایفون با وجود اتصال به اینترنت صفحه مورد نظر را باز نمی‌کند.

در اولین قدم و پیش از هر اقدامی اتصالات اینترنت را مورد بررسی قرار دهید. این احتمال وجود دارد که اینترنت وای فای یا نت خط همراه خاموش باشد. گاهی هم مشکل پیش آمده در اینترنت گوشی آیفون در عدم آنتن دهی است. بسته های اینترنت خریداری شده را نیز مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید که مهلت بسته خریداری شده تمام نشده باشد. در صورتی که از بابت اتصالات گوشی و عملکرد آن مطمئن شدید، راه کارهای دیگر را عملی کنید. آنچه در این مطلب می خوانیم:

  • مشکل اینترنت آیفون ۱۳
  • وصل نشدن آیفون به اینترنت ایرانسل
  • اینترنت وصل است اما سایت باز نمی‌شود
  • علت باز نشدن گوگل در اندروید
  • اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند شیائومی
  • تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ
  • اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند سامسونگ a12اینترنت گوشی آیفون وصل است ولی صفحه باز نمی‌شود

    مشکل اینترنت آیفون ۱۳

    با وجود قابلیت های زیاد و پیشرفته گوشی های ایفون به ویژه ایفون ۱۳ و ۱۳ پرو باز هم گاها مشکلاتی به وجود می‌آید. یکی از این مسائل مربوط به اتصال اینترنتی است. طراحان سیستم ios راه کارهایی برای رفع اینگونه مشکلات ارائه داده اند. سرعت وای فای کم، دریافت رمز عبور نادرست، سفید شدن تنظیمات وای فای، قطع شدن اتصال از رایج ترین مشکلات مربوطه می‌باشد. یکی از راه کارهای موجود، راه اندازی مجدد روتر وای فای است. توجه داشته باشید که پیش از انجام هر اقدامی اطلاعات مهم خود را پشتیبانی کنید.

    با در دست داشتن یک نسخه پشتیبانی از داده های خود دیگر نگران از دست رفتن آنها نخواهید بود. در برخی مواقع با وارد کردن مجدد رمز عبور مشکلات وای فای برطرف می‌شود. برای وارد کردن رمز در قسمت تنظیمات گزینه وای فای را انتخاب کنید. پس از آن روی گزینه( forget this network) ضربه بزنید. در این مرحله کد موردنظر را وارد کنید. راه حل دیگر برای رفع این مشکل به روزرسانی نسخه جدید نرم افزار ios است. گاهی با آپدیت شدن نسخه قدیمی نرم افزار مشکل اتصال به اینترنت حل می‌شود. برای انجام به روزرسانی وارد بخش تنظیمات شوید.

    پس از ورود به قسمت general گزینه saftware update را پیدا کرده و روی این گزینه بزنید. در نهایت به روز رسانی را بارگیری کنید. تنظیم مجدد و ریست تنظیمات شبکه از راه حل های پیشنهادی ایمن خرید برای مشکل به وجود آمده است. در صورتی که روش های بالا جوابگو نبود، راه اندازی مجدد دستگاه و ریستارت از راه حل های کاربردی می‌باشد. با انجام دادن حالت پرواز نیز می‌توان مشکل اتصال اینترنت آیفون ۱۳ را برطرف کنید. با غیر فعال کردن دکمه airplane mode در قسمت تنظیمات این کار را انجام دهید. در ضمن برای گوشی آیفون خود حتما از شارژر ۲۰ وات اپل استفاده کنید تا از سلامت باتری گوشی خود مطمئن باشید.

    مشکل اینترنت آیفون ۱۳

    وصل نشدن آیفون به اینترنت ایرانسل

    گوشی های آیفون از گوشی های محبوب در دهه های اخیر است.  بهترین انتخاب برای خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض سایت ایمن خرید می‌باشد. در بهره گیری بهتر از اینترنت بهتر است از شبکه های پرسرعت مانند وای فای استفاده شود. در صورت استفاده از نت خط و عدم اتصال به آن برای رفع این مشکل روش های زیر را به کار ببرید. پیش از انجام هر کاری از وضعیت داده اطمینان حاصل کنید. به بخش تنظیمات بروید و گزینه cellular data را انتخاب کنید. وضعیت این گزینه را بر روی حالت on ( روشن ) قرار دهید.

    در این قسمت باید برنامه های ضروری را فعال کنید. پس از انجام مراحل گفته شده دوباره به اینترنت متصل شوید. در صورتی که مصرف اینترنت شما بالاست، می‌توانید برنامه های غیرضروری را در این قسمت غیرفعال نمایید. یکی از دلایل عمده وصل نشدن آیفون به اینترنت فعال بودن وی پی ان می‌باشد. برای قطع کردن وی پی ان به قسمت تنظیمات رفته و گزینه profiles را انتخاب کنید. تمامی موارد به این بخش را حذف کرده و با مشاهده گزینه ( vpn not connected ) این مرحله به پایان می‌رسد. حال گوشی خود را خاموش کرده و پس از یک دقیقه مجددا ریستارت کنید.

    وصل نشدن آیفون به اینترنت ایرانسل

    اینترنت وصل است اما سایت باز نمی‌شود

    دسترسی به سایت برای تعداد زیادی از افراد چه به صورت شخصی یا کاری جز نیازهای روزانه محسوب می‌شود. اگر با وجود اتصال به اینترنت، سایت مورد نظر برایتان باز نمی‌شود چندین علت دارد. شاید سایت فقط در گوشی شما باز نمی‌شود، برای اطمینان از این مورد با گوشی دیگری نیز وارد سایت شوید. در صورت مشاهده عبارت it’s just you به این نتیجه خواهید رسید که اینترنت شما دچار مشکل شده است. دلیل دیگر برای باز نشدن سایت مسدود بودن یا فیلترینگ بودن می‌باشد.

    مسدود بودن سایت خود به دو دلیل است یک اشکال از سرور و دیگری ترافیک بالا. اگر ترافیک سایت بالا باشد بهتر است در زمانی دیگر مجددا به سایت بروید. این مورد با دیدن عبارت ( site can’t reached ) مشخص می‌شود. علت دیگر برای به وجود آمدن این مشکل، سرعت اینترنت است. بهتر است سرعت اینترنت خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت کم بودن سرعت با اپراتور مربوطه تماس بگیرید. در صورت ارور دادن مانند ارور no internet نیز مانند همیشه می‌بایست اتصالات اینترنتی باز بینی شود.

    اینترنت وصل است اما سایت باز نمی‌شود

    علت باز نشدن گوگل در اندروید

    یکی از مشکلات به وجود آمده در گوشی های اندورید باز نشدن گوگل است. این مسئله به آسانی حل می‌شود و نیاز به دانش زیادی ندارد. افراد عادی نیز با انجام کارهایی که در ادامه بیان می‌شود می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. در قدم اول راه حل های ابتدایی و ساده تر را امتحان کنید. این راه حل شامل یک روشن و خاموش کردن ساده است. در گوشی های اندورید ابتدا دکمه on و off را نگه دارید. با انجام این روش گوشی خاموش می‌شود. برای روشن کردن مجدد نیز از همین روش استفاده کنید.

    ۱۰۰۰ راه حل کاربردی دیگر برای رفع این مشکل، حذف و نصب مجدد است. با بکارگیری این روش و نصب مجدد امکان برطرف شدن این اختلال وجود دارد. در صورت پاک کردن گوگل از اپ استور برای نصب کمک بگیرید. البته گوگل پلی نیز در این زمینه راه گشا می‌باشد. ۱۵۰ پس از انجام این مراحل شانس شما برای دسترسی به اینترنت در گوشی اندورید زیاد خواهد شد. درمقاله ی ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد؟ راه حل های متفاوتی برای گوشی های آیفون آموزش داده ایم که قطعا از خواندن آنها متحیر میشوید.

    علت باز نشدن گوگل در اندروید

    اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند شیائومی

    اگر گوشی شما شیائومی باشد احتمال اینکه با قطعی یا ضعیف شده اینترنت مواجه شده باشید زیاد است. این مشکل در سیم کارت های همراه اول و یا ایرانسل دیده می‌شود. استفاده از اینترنت همراه نیز یکی از دلایل عدم اتصال می‌باشد. کاربران گوشی شیائومی با سیم کارت ایرانسل باید به حالت شبکه توجه داشته باشند. تغییر حالت شبکه راه حل پیشنهادی ایمن خرید به شماست. بهترین و ایده آل ترین حالت شبکه ( prefer lte ) را برای این مسئله انتخاب کنید.

    • برای دسترسی به بهترین حالت به قسمت تنظیمات بروید.
    • سپس وارد گزینه sim cards & mobile networks شوید.
    • سیم کارت مورد نظر را مشخص کنید. در پایان برای انتخاب بهترین حالت که ( prefer lte ) بود گزینه preferred network type را انتخاب کنید.
    • تغییر ای پی ان نیز در حل این مشکل به شما کمک می‌کند. برای سیم کارت ایرانسل وارد تنظیمات گوشی شوید.
    • در مرحله بعد وارد sim card setting شده و وارد گزینه access name pionts شوید.
    • در اینجا به قسمت new apn میرسیم.
    • حال نام apn را mtn بگذارید.
    • به قسمت پایین رفته و روی گزینه more ضربه بزنید.
    • در نهایت برای پایان کار گزینه save را انتخاب کنید.

    اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند شیائومی

    تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

    تنظیمات اینترنت سامسونگ شامل اینترنت اپراتورهای مختلف مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل است. اگر از کاربران جدید گوشی های برند سامسونگ هستید در ادامه مطالب با ما همراه شوید. سیستم عامل گوشی های سامسونگ اندروید می‌باشد و تنظیمات آن به دو صورت انجام می‌شود؛ حالت دستی و خودکار. پس از خرید گوشی اولین مرحله وارد کردن سیم کارت داخل گوشی است. با وارد کردن سیم کارت عبارت message configuration برایتان ارسال می‌شود. در برخی مواقع با تایید این عبارت تنظیمات فعال خواهد شد. در صورت فعال نشدن با استفاده از کد دستوری ussd تنظیمات را انجام دهید. کد دستوری # 10* 231* را شماره گیری کنید.

    در صورت موفقیت پیامکی برایتان ارسال می‌شود. روشی دیگر فرستادن یک پیامک خالی به شماره ۸۰۸۸ است. در مرحله بعد نوبت به فعال سازی می‌رسد که آن هم به دو صورت دستی و خودکار صورت می‌گیرد. مدل گوشی را به ۸۰۸۸  به صورت sms ارسال کنید تا به خودکار برایتان فعال شود. اگر روش های بالا کارساز نبود به روش دستی اقدام کنید. وارد تنظیمات شده روی گزینه های connections و mobile network ضربه بزنید. با مشاهده عبارت network mode  وارد بخش access point name شوید. سپس گزینه add را انتخاب کرده و عبارت های زیر را  به این صورت تکمیل کنید:

    Name: mci- gprs

    Apn:mcinet

    در قسمت بالای منو تنظیمات انجام شده را ذخیره سازی نمایید.

    تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

    اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند سامسونگ a12

    یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار گوشی های سامسونگ از سری A است. این سری از گوشی نیز دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود می‌باشد. گاهی این مدل از گوشی در اتصالات اینترنتی خود دچار مشکل می‌شود. یکی از دلایل این عدم اتصال مشکل سرویس دهنده های اینترنتی می‌باشد. نواقص داده ها یا وای فای هم دلیلی دیگر است. مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از مواردی است که باید به آن دقت شود. یکی از راه حل های سخت افزاری مربوط به خاموش و روشن کردن گوشی سامسونگ a12 می‌باشد. مشکل نرم افزاری نیز ارتباط آن با به روز رسانی نرم افزارها است.

    اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی‌کند سامسونگ a12

    سخن پایانی

    در این مطلب بررسی کردیم که چگونه مشکل «اینترنت گوشی آیفون وصل است ولی صفحه باز نمی‌شود» را حل کنیم. ما این مشکل را در انواع گوشی ها بررسی کردیم و راه حل اصولی برای هر مدل در این مطلب توضیح دادیم. برخی اوقات کاربران آیفون با مشکل اینترنت مواجه میشوند، برای حل این مسئله باید از قسمت (مشکل اینترنت آیفون۱۳) کمک بگیرند. اما در ادامه مسائل گوشی های شیائومی و سامسونگ را مطرح کردیم تا مشکل کاربران این مدل گوشی ها نیز برطرف شود.

    با وجود تمامی نکاتی که تا به این بخش از مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، در صورتی که هنوز سوال و یا چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های این مقاله به پاسخ آن دست پیدا کنید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت خواهند کرد. از طرفی شما نیز می‌توانید با ما در میان بگذارید که کدام یک از نکات مطرح شده در این بخش برای شما کاربردی بود.

    اگر علت باز نشدن گوگل در اندروید را نمیدانید ما در بخش وبلاگ سایت ایمن خرید، تکنیک ساده ای به شما آموختیم تا بتوانید به راحتی این مشکل را در اندروید حل کنید. در صورتی که از مطالعه این مطلب لذت بردید، خوشحال می‌شویم که سایت ایمن خرید را در شبکه‌های اجتماعی خود به دوستان و دیگران نیز معرفی کنید. زیرا پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید هندزفری لایتنینگ اپل آیفون و دیگر لوازم اپل کار ساده ای نیست و شما با این کار به دوستان و همراهان خود لطف می کنید. سپاس از اینکه تا پایان این بخش با ما همراه بودید.