بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون

بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون و سیستم عامل iOS منتشر شده است. یکی از بهترین بازی های سبک Matching می باشد. شاید به جرات بتوان گفت بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی در پلتفرم موبایل است. این بازی توسط کمپانی King با محیطی شاد و رنگارنگ تولید و عرضه شده است. نسخه اندرویدی این بازی به تنهایی 1 میلیارد بار دانلود شده است که خود نشان از طرفداری این بازی در بین کاربران می باشد. شاید در نگاه اول این بازی یک بازی کودکانه و آسان به نظر برسد اما با پیش بردن مراحل کاملا مشخص خواهد شد که در بعضی مواقع بسیار دشوار خواهد شد.

بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون
بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون

بازی Candy Crush Saga با دارا بودن بیش از 4000 مرحله متنوع لقب یک بازی اعتیاد آور را به خود اختصاص داده است. در این بازی شما باید آبنبات های هم رنگ را کنار یکدیگر بگذارید تا حذف شوند. البته کارهای بسیاری هم باید بکنید مانند آب کردن یخ ها، حذف کردن شکلات های مزاحم، منفجر کردن بمب هایی که از خود آبنبات ها ساخته می شوند، منفجر کردن سنگ ها و … .دقت ، تمرکز و سرعت عمل در این بازی حرف اول را می زد و شما باید با دقت و سرعت عمل بالا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون
بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 8 به بالا هستند کلیک کنید.

یک بازی هوشمندانه و دوست داشتنی پیش روی شماست که می توانید ساعت ها با آن سرگرم شوید. بازی Candy Crush Saga یک بازی داستانی نیز می باشد. به این صورت که شما پس از انجام مثلا 10 بازی یک مشکل را برطرف می کنید. شخصیت اصلی بازی که دخترکی بانمک به نام Tiffi و آقای Toffee با بازی های انجام گرفته توسط شما و امتیازهایی که به دست آورده اید به یک شخصیت دوسداشتنی کمک می کند. مثلا در یک قسمت از بازی به یک فضایی که سفینه اش خراب شده است کمک می کنید تا سفینه خود را برای برگشت به سیاره خود تعمیر کند.

بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون
بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون

بازی Candy Crush Saga را می توانید به صورت آنلاین بازی کنید و امتیازات ویژه کسب نمایید. شما می توانید با دوستان و یا کاربرانی مختلف از سرتاسر دنیا این بازی را انجام دهید و شاهد امتیاز خود در لیست جهانی باشید. تمامی مراحل این بازی با یکدیگر متفاوت است و این امکان را به شما می دهد تا هر بار با چالشی جدید روبرو شوید. بازی Candy Crush Saga با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 در اپ استور و گوگل پلی به یکی از سردمداران بازی های پازلی مبدل شود.

ویژگی های بازی آبنبات Candy Crush Saga برای آیفون :

دارای محیطی شاد و رنگارنگ

دارای بیش از 4000 مرحله متفاوت

گرافیک جذاب و دوست داشتنی

صداگذاری هیجان انگیز

مناسب برای تمامی گروه های سنی

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 8 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store