بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون

بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون یکی از پرطرفدار ترین بازی های حال حاضر اعلام شده است. این بازی با صد میلیون بار دانلود توانسته است یکی از بازی های موفق در نوع خود باشد. بازی Fortnite یک بازی نام آشنا از کمپانی Epic Games می باشد که سبک بقا و اکشن را دارد. در این بازی شما در نقش یک فرد هستید که در یک جزیره حضور دارد و باید تمام سعی خود را به کار گیرید تا از جان خود محافظت کنید و زنده بمانید.

بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون
بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون

با انواع سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده می شود باید از خودتان در برابر حمله های احتمالی دفاع کنید و در مکان هایی که در بازی تعبیه شده است پناه بگیرید. این بازی قبلا برای کنسول های بازی ارائه شده بود و با پیشرفت های چشم گیر خود در حال حاضر برای سیستم عامل های iOS و Android نیز ارائه شده است. در بازی فورت نایت شما در یک جزیره و محیط جنگی قرار می گیرید و می توانید از میان چندین شخصیت خارق العاده با قابلیت های منحصربفرد شخصیت خود را انتخاب کرده و وارد بازی شوید.

گرافیک سه بعدی این بازی به شما این امکان را می دهد که حس یک بازی در محیطی حقیقی را تجربه کنید. بازی Fortnite در محیطی گسترده ساخته شده و دست کاربر را برای بازی در حالت های مختلف باز گذاشته است.

برای خرید گوشی های آیفون X کارکرده و تست شده کلیک کنید.

صد شخصیت متفاوت در این بازی گنجانده شده است که می توانید از میان آنها دوستانی را برای خود انتخاب کرده و با تشکیل یک تیم متحد در برابر دشمنان خود ایستادگی کنید. سلاح ها و مهمات ویژه نظیر اسلحه shotgun، Assault rifles، Boogie Bomb و دیگر سلاح های دستی، به همراه نارنجک های Port-A-Fort برای ساخت قلعه و نارنجک Impulse Grenade برای تخریب در اختیارتان قرار دارد. علاوه بر آن سایر ابزارها و سلاح ها نظیر Submachine Gun، موشک انداز و تیرکمان نیز قابل دسترسی است.

بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون
بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون

همان طور که گفته شد هدف اصلی در این بازی بقا و زنده ماندن است لذا به دو نکته باید توجه ویژه داشته باشید یکی کیت و بسته پزشکی که یک نوار سبز در بالای صفحه است و دیگری سپر دفاعی که به رنگ آبی در نوار بالای صفحه است. کیت پزشکی یا نوار سبز نمایشگر میزان سلامتی و یا به اصطلاح میزان جان کاراکتر شماست و نوار آبی یا سپر دفاعی مربوط به سلامت تجهیزات و ابزارهایتان است. این بازی با امتیاز 4.6 از 5 در App Store دو نسخه رایگان و پولی دارد که روزانه بیش از 4 میلیون نفر به صورت همزمان آن را بازی می کنند.

قبل از دانلود بازی آنلاین و محبوب Fortnite برای آیفون موارد زیر را حتما مطالعه فرمایید :

  1. بازی دارای دیتای نزدیک به دو گیگابایت است.
  2. این بازی روی گوشی های 6S و مدل های بالاتر آیفون قابل اجرا است.
  3. برای اجرای بازی نیاز به گوشی های قدرتمند با پردازنده قوی نظیر ARM64 دارید.
  4. ثبت نام جهت اجرای بازی ضروری است.
  5. طبق قوانین آمریکا در داخل بازی امکان دسترسی به ایران، کره شمالی، سودان و کوبا وجود ندارد و برای دسترسی به آنها باید از فیلترشکن استفاده کنید.
  6. این بازی کاملا آنلاین بوده و در تنها در صورت اتصال به اینترنت قابل استفاده است.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store