بازی اکشن Xenowerk برای آیفون

بازی اکشن Xenowerk چندی پیش برای آیفون منتشر شد . این بازی مهیج و بسیار زیبا و در عین حال پر از چالش های سخت و خطرناک می باشد .این بازی اکشن داستانی است که شما را به دنیایی وارد می‌کند که باید برای نجات جان بشریت تمام تلاش خود را به کار ببرید . این بازی زیبا به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن در نسخه ios منتشر شده است و کاربران از سرتاسر دنیا با دانلود بی وقفه این بازی جذابیت بازی را نشان دادند .

بازی اکشن Xenowerk برای آیفون
بازی اکشن Xenowerk برای آیفون

داستان بازی Xenowerk به این گونه می باشد که چندین دانشمند برای آزمایش های عجیب و غریب خود در یک آزمایشگاه جمع شده اند .پس از این آزمایش ها اتفاقات عجیب و ترسناکی رخ می دهد و موجودات به وجود آمده از این آزمایشات پایان دنیا را برای اهالی زمین به ارمغان می آورند . در این میان دولت برای کنترل این آشوب و از بین بردن این موجودات خطرناک و نجات جان مردم گروهی ویژه را روانه این آزمایشگاه می‌کند . شما یکی از افراد این گروه ویژه هستید که باید تمام تلاش خود را برای از بین بردن این موجودات اهریمنی انجام دهید .بازی Xenowerk از آزمایشگاه مورد نظر شروع می‌شود و شاید در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد اما با دقت و تمرکز می توانید محیط نا آشنای اطراف خود را به خوبی درک کرده و بتوانید موفق از این جنگ بیرون بیایید .

بازی اکشن Xenowerk برای آیفون
بازی اکشن Xenowerk برای آیفون

آخر دنیا فرا رسیده و شما باید به همراه دوستان خود تلاش کنید تا نگذارید موجودات رها شده ی اهریمنی از آزمایشگاه کره زمین را به تصرف خود در بیاورند .البته تمام ماموریت شما منتهی به کشتن موجودات آزمایشگاهی نمی شود و شما ماموریت های بسیاری مانند قطع برق، قطع شبکه کامپیوتری و مواردی از این دست خواهید داشت . بازی Xenowerk دارای  ۵۰ مرحله بسیار هیجان انگیز می باشد که در طبقات آزمایشگاه انجام می گیرد .با انجام مراحل شما به یکی دیگر از طبقات آزمایشگاه منتقل می شوید و ماموریت های پیش رو کاملاً با دیگری متفاوت است . ویژگی های شما پیشرفته تر شده و دشمنانتان قوی تر خواهند شد .

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

بازی اکشن Xenowerk برای آیفون
بازی اکشن Xenowerk برای آیفون

در این بازی تمرکز بیشتر بر روی امتیازات است و شما با کسب امتیازات بیشتر می توانید امیدوار باشید که پیروز این بازی خواهید بود .یکی از ویژگی های هیجان انگیز بازی Xenowerk دعوت کردن از دوستان به منظور کسب امتیاز بیشتر می باشد . یعنی شما می‌توانید با دعوت از دوستانتان در سرتاسر دنیا یک بازی گروهی بسیار جالب انگیز را تجربه کنید .با سکه های بدست آمده از مراحل می توانید برای خود انواع سلاح ها و زره ها را خریداری نمایید .سلاح های تهاجمی ،آتش افروز ،لیزری ،شات گان و غیره می‌توانند یکی از انتخاب های شما برای از بین بردن موجودات اهریمنی باشد .

محیط گرافیکی و سه بعدی متفاوت بازی یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد .همچنین محیط بازی تقریبا تاریک است و بازیکنان برای دقت و تمرکز بیشتر بر روی محیط اطراف باید از چراغ قوه های خود استفاده کنند .صداگذاری بسیار هیجان انگیز و استفاده از موسیقی وهم آلود در بازی ،صدای موجودات آزمایشگاهی ،صدای اشیای درون بازی و موسیقی متن نشانگر یک بازی کامل با دقت و وسواس بالا و بسیار خارق العاده می باشد .

بازی اکشن Xenowerk برای آیفون
بازی اکشن Xenowerk برای آیفون

بازی توسط کمپانی پیکسل بایت برای سیستم عامل ios ساخته و منتشر شده است .این بازی با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 در اپ استور موفق به جذب مخاطبان بسیاری در سرتاسر دنیا شده است .

ویژگی های بازی اکشن Xenowerk برای آیفون :

قدرت های ویژه برای ارتقای گیم پلی شما
طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات
امکان دعوت از دوستان و بازی گروهی
خرید بسته های درون برنامه ای
محیط گرافیکی سه بعدی جذاب
رتبه بندی بر اساس عملکرد
وجود سلاح های قابل ارتقا
امکان لمس دوگانه

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 8 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store