بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون

بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون یک بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد. پس از انتشار نسخه اول این بازی کاربران استقبال بی نظیری از این بازی داشتند که این مسله باعث شد تا نسخه دوم این بازی هم ساخته و عرضه شود. بازی زیبای Piano Tiles 2 توسط کمپانی Cheetah Technology ساخته شده و در دسته بازی های فکری و پازلی جای می گیرد. یک بازی سرگرم کننده که برای تمامی سنین می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد و شما را وارد چالش جدیدی در دنیای موسیقی و بازی خواهد کرد.

بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون 7
بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون

بازی های بسیاری در همین سبک منتشر شده اند اما می توان گفت هیچ یک تا کنون نتوانسته اند محبوبیتی تا این حد کسب کنند. همانطور که از نام بازی مشخص است شما در این بازی مشغول نواختن پیانو خواهید شد و می توان گفت این بازی با موسیقی و سرعت عمل عجین شده است. گیم پلی بازی بسیار آسان است و هیچ پیچیدگی در آن مشاهده نمی شود. شما در این بازی باید کاشی های مشکی رنگ را که به سرعت از نمایشگر در حال عبور هستند را لمس کنید. حواستان باشد هیچ گاه کاشی های سفید رنگ را لمس نکنید زیرا در این صورت بازنده خواهید شد.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 7 به بالا هستند، کلیک کنید.

بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون
بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون

در هر بار فشردن کاشی های مشکی رنگ یک نت از پیانو نواخته می شود که در ابتدا بسیار نامفهوم به نظر برسد اما در ادامه بازی این نت ها در کنار هم تبدیل به یک موسیقی بسیار زیبا از آهنگ سازان مشهور دنیا می شود. در بازی Piano Tiles 2 سرعت عمل حرف اول را می زند. به این صورت که اگر شما نتوانید به موقع کاشی ها را لمس کنید بازنده شده و مجبور می شوید از اول بازی را شروع کنید پس دقت و سرعت عمل خود را بالا ببرید تا پیروز این بازی جذاب شوید. در هر مرحله از بازی کاشی های پیانو شما با چالش ها و مراحل جدید و هیجان انگیز روبرو می شوید و همین امر باعث می شود تا به سختی این بازی را کنار بگذارید.

همان طور که قبلا نیز اشاره شد استفاده از موزیک های زیبا و هیجان انگیز در این بازی باعث جذابیت بیش از حد آن شده است. در این بازی شما می توانید به صورت آنلاین با دوستانتان و دیگر کاربران در سراسر دنیا به رقابت بپردازید و از نزدیک شاهد هیجان بازی باشید.

بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون 12
بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون

گرافیک سه بعدی و محیط کاربری با کیفیت بالا بازی Piano Tiles 2 را به یکی از محبوب ترین بازی های روز دنیا مبدل کرده است. این بازی موفق به کسب امتیاز 4.7 از 5.0 در در مارکت های اپ استور و پلی استور از سوی کاربران شده است.

ویژگی های بازی فکری Piano Tiles 2 برای آیفون :

گرافیک سه بعدی با کیفیت بسار بالا

استفلده از موزیک های محبوب روز دنیا

قابلیت بازی آنلاین

گیم پلی ساده و روان

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 7 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store