بازی ماجراجویانه Alto's Adventure برای آیفون

بازی Alto’s Adventure یک بازی هیجان انگیز در آیفون است که شگفتی های ماجراجویانه ای را برای شما به ارمغان می آورد. روش بازی به این ترتیب است که  شما در نقش یک اسنوبورد باز هستید که باید از بالای کوه ها با اسنوبورد خود پایین آمده و مراحل را تمام کنید. این بازی هیجان انگیز این فرصت را به شما می دهد تا همیشه چالش های جدیدی را تجربه کنید.

بازی ماجراجویانه Alto's Adventure برای آیفون
بازی ماجراجویانه Alto’s Adventure برای آیفون

داستان بازی از آنجایی شروع می شود که Alto یک چوپان ساده است که در کوهستان زندگی می کند او از گله لاما ها که نوعی شترهای بدون کوهان هستند مراقبت می کند. لاما ها پراکنده شده اند و آلتو مجبور است به کمک هنر ورزشی خود آن ها را از کوهستان های پست و بلند جمع آوری کند. شما آلتوی داستان هستید. چندین شخصیت به نام های مایا، پاوز، ایزل، فیلیپ (که یک لاما است) و… وجود دارد که با پیشروی در مراحل به ترتیب می توانید هرکدام از کاراکترها را که دوست دارید انتخاب کرده و بازی را ادامه دهید. اگر می خواهید پیروز این بازی باشید سعی کنید که مسیر کوهستان را به خاطر بسپارید و موانع موجود را پشت سر بگذارید.

بازی ماجراجویانه Alto's Adventure برای آیفون
بازی ماجراجویانه Alto’s Adventure برای آیفون

با حرکاتی مانند پرش های بلند، پشتک زدن در هوا در حین اسکی سواری، امیتاز بیشتری برای خود کسب کنید تا از امکانات و قابلیت های جدید اعم از کاراکترهای نیرومند و چوب اسکی های متفاوت به همراه ویژگی های ممتاز بهره مند شوید. در این بازی شما باید مراقب پرتگاه های خطرناک و موانع سر راه باشید و علاوه بر کسب امتیاز با انجام حرکات نمایشی خود را به سلامت به لاما ها برسانید و آنها را نجات دهید. برای انجام حرکات نمایشی کافی است زمانی که آلتو از تپه ای پریده است، انگشت خود را مدت زمانی بیشتری روی صفحه نگه دارید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

در هر مرحله از بازی در ابتدای آن شرایطی برای انجام آن مرحله ذکر می شود که با طی کردن و انجام آن ها می توانید سه ستاره گرفته و وارد مرحله بعدی بازی شوید. نسخه iOS بازی ماجراجویانه Alto’s Adventure را از App Store دانلود کنید و در یک محیط دوبعدی با گرافیک بالای این بازی که در چهار فصل مختلف و تمامی آب و هواها اتفاق می افتد، تجربه جدیدی را رقم بزنید. علی رغم وجود سادگی در طراحی گرافیکی این بازی، از زیبایی و هیجان انگیزی آن چیزی کاسته نمی شود.

بازی ماجراجویانه Alto's Adventure برای آیفون
بازی ماجراجویانه Alto’s Adventure برای آیفون

این بازی را می توان در دسته بازی های پایان باز قرار داد که شاید به سرانجام رساندن آن مستلزم صرف زمان زیادی باشد. این بازی توسط گروه سه نفره Snowman تولید و ارائه شده است که رنگ بندی، رابط کاربری بازی و داستان کلی آن دارای ظرافت بالایی است. وجود اختلاف در پس زمینه بازی و منوی اولیه آن نشان دهنده یکی از همین ظرافت های اشاره شده است. همان طور که گفته شد در بازی ماجراهای آلتو از محیط های تکراری و خسته کننده خبری نیست. علاوه بر نسخه iOS ، این بازی برای سیستم عامل های Android و Amazon Kindle Fire ارائه شده است.

 

ویژگی های بازی ماجراجویانه Alto’s Adventure برای آیفون :

محیط گرافیکی جذاب و در عین حال ساده

سبک ماجراجویانه و وجود مراحل متنوع

گیم پلی عالی بازی

 

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 9 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store