بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone

بازی ماجراجویی Battle Souls به تازگی برای آیفون و سیستم عامل iOS ساخته و عرضه شده است. این بازی دارای داستانی جالب و عجیب و گیم پلی ساده بوده و به همین علت طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. این بازی دوسداشتنی با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 یه نمره خود را اذان خود کرده و هزاران کاربر تا به حال این بازی را دانلود کرده اند.

بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone
بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone

داستان بازی Battle Souls از یک شهر باستانی شروع می شود که در ابتدا چیز خاصی به چشم نمی خورد. مردم شهر در زندگی خود هستند و هیچ کس از اتفاقات شوم آینده خبری ندارد. خدایان مقدسی در میان مردم زندگی می کنند و همیشه یاری رسان مردم بوده اند اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. از مدت ها پیش یک ماه عجیب و ترسناک در آسمان شهر نمایان شده است. شومی این ماه جدید دامن همه را گرفته و اتفاقات بد اما کوچک در شرف وقوع هستند.

بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone
بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone

آخر دنیا با ظهور ماه جدید فرا رسیده است. همه مردم وحشت زده هستند. خدایان به کوه های شمالی پناهنده شده و شهر را ترک کرده اند. مردم تنها هستند و جنگ های بسیاری اتفاق می افتد. در این میان باید مردان قدرتمند و سربازان شجاع از شهر خود دفاع کنند. موجودات عجیب و هم چنین ارواح به سمت شهر سرازیر شده اند و امنیتی وجود ندارد. در بازی Battle Souls اتفاقات شومی خواهد افتاد که شما را شوکه خواهد کرد و لذت یک بازی ترسناک و جنگ با موجودات بیگانه را تجربه خواهید کرد.

برای خرید گوشی های استوک گرید A+ و تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

در بازی Battle Souls شما در نقش یک سرباز قدرتمند ظاهر می شوید و باید با دشمن وارد جنگ شوید. شما باید در کوتاه ترین مدت ممکن افرادی را برای خود انتخاب کنید تا همپای شما شهر را نجات دهید. این یک مبارزه ی خاص می باشد زیرا موجوداتی که با آن ها وارد مبارزه می شوید انسان نیستند و به راحتی شکست نمی خورند. برای این کار شما باید تجهیزات فوق العاده قدرتمند را انتخاب کنید تا جان خود و مردم شهر را نجات دهید. شما باید تمام توان خود را برای پیروزی در این میدان به کار ببرید.

بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone
بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone

با خرید و ارتقای تجهیزات پیشرفته شکست دشمن بسیار راحت خواهد بود. هم چنین می توانید از دیگر مردان مبارز برای این کار کمک بخواهید. گروه خود را تشکیل دهید و پیروز میدان باشید. شاید گرافیک بازی Battle Souls زیاد جالب و پیشرفته نباشد اما داستان بازی و کاراکتر های جذاب آن شما را به سرگرم شدن با آن ترغیب خواهد کرد.

ویژگی های بازی ماجراجویی Battle Souls برای iPhone :

انتخاب گروه و سلاح برای مبارزه

داستانی جذاب و هیجان انگیز

کاراکترهای متنوع و متفاوت

وجود سلاح های قابل ارتقا

خرید تجهیزات جنگی جدید

وچود دشمنانی متفاوت

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 7 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store