بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون

بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون منتشر شده است. اگر شما هم علاقه مند به بازی های معمایی و فکری هستید پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Infinity Loop یا به زبان ساده تر حلقه بی نهایت همانطور که از نامش پیداست یک بازی با بی نهایت حلقه می باشد. در ابتدا شاید کمی گیج کننده یا بسیار ساده به نظر بیاید اما در ادامه و با جلو رفتن مراحل بسیار شگفت زده خواهید شد. اگر می خواهید استرس و خستگی را از خودتان دور کنید و چند ساعتی زا در آرامش باشید Infinity Loop این کار را برای شما انجام می دهد. یک بازی با بی نهایت مرحله که قصد تمام شدن ندارد. هر چقدر که مراحل را پشت سر می گذارید بیشتر به این بازی علاقه مند می شوید.

بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون
بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

محیط گرافیکی ساده اما جذاب، موسیقی بسیار دلنشین و هیجان انگیز و رنگ های مختلف استفاده شده در این بازی بر محبوبیت و زیبایی بازی افزوده است. در بازی Infinity Loop هیچ محدودیت زمانی و حرکتی وجود ندارد و این کار باعث می شود تا با کمترین استرس این بازی را انجام دهید. پس از اتمام هر مرحله می توانید با فشردن دکمه دوربین واقع در پایین صفحه از صفحه عکس گرفته و آن را ذخیره و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون
بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون

در بازی Infinity Loop باید حلقه های جدا شده که شبیه به لوله هستند را به یکدیگر متصل کنید. این حلقه ها قابلیت چرخش به هر طرف را دارار می باشند و شما باید با تمرکز و دقت این حلقه ها را به یکدیگر بچسبانید و یک لوپ با شکلی عجیب اما جذاب درست کنید. در لبتدای بازی حلقه ها ساده و تعدادشان کم است اما با پشت سر گذاشتن مراحل تعداد و شکل این حلقه ها عوض می شوند.

بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون
بازی معمایی Infinity Loop برای آیفون

مورد دیگری که می توان در مورد بازی Infinity Loop به آن اشاره کرد وجود یک بازی دیگر دقیقا مخالف بازی وصل حلقه هاست، یعنی 2 نوع بازی در یگ گیم! در بازی دوم که مانند زاویه های 90 درجه یا خط های صاف هستند شما باید اشکال وصل شده را از یکدیگر جدا کنید. این بازی هم دقیقا مانند بازی وصل حلقه ها بی نهایت است. وجود دو بازی مخالف هم در یک بازی منحصر بفرد جذابیت و زیبایی آن را به مراتب بیشتر نشان می دهد و کاربران را به آن علاقه مند می کند. در این بازی نیز می توانید از آثار خلق کرده خود عکس برداری کرده و در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های بازی Infinity Loop برای آیفون :

مراحل بی پایان و بی نهایت

گیم پلی ساده اما جذاب

کاهش استرس و خستگی

وجود دو بازی متفاوت در یک بازی

نداشتن محدودیت زمانی و حرکتی

بازی فکری با مراحل متعدد و متنوع

 

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store