بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون

بازی هیجان انگیز Black Box یک بازی معمایی و پازلی برای آیفون می باشد. یکی از بهترین بازی ها برای گوشی های هوشمند که می تواند در نوع خود بهترین باشد. اگر از بازی های تکراری خسته شده اید و دنبال بازی جدید و البته متفاوت هستید بدون تردید بلک باکس را انتخاب کنید. زیرا هردعه شما را با چالشی عجیب روبرو خواهد کرد. این بازی زیبا در سال 2017 جایزه بهترین طراحی اپل را برنده شد. هم چنین از زمان عرضه بازی یعنی سال 2015 حدود 100 هزار رای مثبت در اپ استور به این بازی داده شده است.

بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون
بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون

گیم پلی بازی بسیار روان بوده و از گرافیک ساده اما بسیار خاصی بهره مند است. در مراحل اولیه بازی Black Box هی سختی وجود ندارد و این به دلیل آشنایی بیشتر با نوع معماهای بازی است تا کاربر پس از یادگیری کامل وارد مراحل اصلی و البته سخت تر شود.هر کدام از مراحل رنگ مخصوصی را دارا می باشد و هدف این است که تمام مربع های موجود در مراحل با رنگ مرحله خود هم رنگ شود.

اگر در یکی از مراحل گیر کردید و نتوانستید معمای مربوطه را به سرانجام برسانید می توانید با خرید درون برنامه ای این مشکل را حل کنید. البته باید توجه داشت که چندین راهنما برای حل پازل ها در نظر گرفته شده است اما تعداد آن ها مدود است یعنی نمی توانید در تمامی مرال آن ها استفاده کنید. شما می توانید با به اشتراک گذاری بازی Black Box با دوستانتان هار معمای جدید و سه سرنخ از بازی هدیه بگیرید.

بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون
بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون

برای خرید گوشی های استوک آیفون کلیک کنید.

مراحل بازی Black Box بسیار عجیب و غریب و قابل توجه است. به این صورت که در یکی از مراحل بازی به شما می گوید که نمی توانید به صفحه نمایش دست بزنید! هر معما راه حل مخصوص به خود را دارد و کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.از جمله معماهای قابل تامل بازی Black Box می توان به : شارژ 100 درصد گوشی، گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش، تنظیم نور صفحه نمایش، وصل کردن هدفون به گوشی، دویدن تا چند صد کیلومتر و یا حتی خاموش کردن تلفن همراه می توان اشاره نمود. اشتباه نکنید این موارد مقدمات اولیه برای شروع بازی نیستند بلکه این ها خود مراحل بازی هستند که باید انجام دهید. شاید ممکن است از اینکه نتوانید معمایی را حل کنید ناامید و عصبانی شوید در این صورت می توانید بر سر گوشی خود فریاد بزنید و از عکس العمل بازی شگفت زده شوید!

بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون
بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون

بازی Black Box هیچ تمایلی ندارد تا شما معماهایش را حل کرده و بازی را به اتمام برسانید به همین دلیل سرنخ های بسیار کم ودر برخی مواقع هیچ سرنخی در اختیار شما قرار نمی دهد. اگر شما هم به هوش و ذکاوت خود مطمئن هستید و می توانید از پس معماهای عجیب و غریب Black Box برآیید پس حتما این بازی را از وبلاگ ایمن خرید دریافت کنید. بازی Black Box توسط رایان مک لئود طراحی و ارائه شده است. آخرین به روز رسانی ها باعث شده تا این بازی از جذابیت های خاصی برخوردار باشد و معماهای سخت تر و جالب تری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ویژگی های بازی هیجان انگیز Black Box برای آیفون :

محیط گرافیکی ساده و در عین حال حذاب

معماها و پازل های عجیب

گیم پلی روان