بازی Cut the Rope Magic برای آیفون

بازی Cut the Rope Magic برای آیفون و در سبک ماجراجویانه است که شاید کمتر کسی باشد این بازی و کاراکتر معروف آن را نشناسد. تقریبا تمامی دارندگان گوشی های هوشمند این بازی زیبا و بامزه را در گوشی خود بازی کرده اند. این بازی جذاب با گیم پلی روان و محیط گرافیکی عالی و شخصیت بسیار بامزه یکی از بهترین بازی های روز دنیا می باشد.  این بازی توسط کمپانی ZeptoLab برای سیستم عامل های آ یو اس و آندروید ساخته شده است. شما باید به شخصیت اصلی بازی که عاشق آبنبات می باشد کمک کنید تا در هر مرحله از بازی با انجام دستورالعمل های مختلف آبنبات خود را به دست بیاورد.

در بازی Cut the Rope شما به یک دنیای رنگارنگ و پرهیجان قدم می گذارید و زیبایی بی حد این بازی شما را تحت تاثیر خواهد گذاشت. Om Nom (شخصیت اصلی بازی) در طی یک جادو به دنیایی مرموز و جدید وارد می شود و سفری را آغاز میکند که بسیار هیجان انگیز است. در این سری از بازی Cut the Rope شما باید آبنبات های شخصیت بامزه بازی را از دست جادوگر بدجنس نجات دهید زیرا در غیر این صورت Om Nom ناامید شده و نمی تواند زندگی کند. در این بازی Om Nom به انواع مختلف با عملکرد های متفاوت تبدیل می شود تا معماهای بازی به راحتی انجام بگیرد.

بازی Cut the Rope Magic برای آیفون
بازی Cut the Rope Magic برای آیفون

شکل‌هایی که Om Nom در طول سفر به صورت جادویی به آن‌ها تبدیل می‌شود:

پرنده: پرواز برای عبور از موانع و تله ها

بچه: وارد شدن Om Nom در فضاهای محدود

روح: متوقف نکردن Om Nom در برابر هیچ مانع

ماهی: شیرجه قوی و عمیق برای بدست آوردن آبنبات ها

موش: افزایش حس بویایی برای یافتن آبنبات های خوشمزه

بازی Cut the Rope Magic برای آیفون
بازی Cut the Rope Magic برای آیفون

البته باید توجه داشت که برای استفاده از این حالت ها در طول مراحل بازی فقط 6 بار می توانید از آن بهره ببرید. این بازی با دانلود بیش از 750 میلیون بار دانلود توسط کاربران از سراسر دنیا به یکی از محبوب ترین بازی های اپ استور و گوگل پلی تبدیل شده است. در جدیدترین نسخه بازی Cut the Rope بیش از 160 مرحله جذاب گنجانده شده است که هر کدام چالش و هیجان خاص خود را دارا می باشد.

با جمع آوری ستاره ها در هر مرحله از بازی می توانید جوایز و امتیازات ویژه ای را دریافت کنید. در این بازی بیش از 100 پازل جدید وجود دارد که در هریک از آن ها شاهد هیجان و چالش جدید خواهید شد. همچنین با طی مراحل و با روش های مختلفی شخصیت داستان قوی تر و تکمیل تر می شود و تبدیل به موجود جادویی می شود. گیم پلی عالی، گرافیک قدرتمند و رنگ بندی شاد در کنار محیط سازی فانتزی جذابیت و سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های بازی Cut the Rope Magic برای آیفون :

بیش از 160 مرحله چالش برانگیز

گیم پلی ساده و در عین حال جذاب

محیط گرافیکی فانتزی و سرگرم کننده

تبدیل شخصیت اصلی به انواع مختلف برای بازی بهتر

Cut the Rope یک سری بازی است که در نسخه های مختلف نظیر Cut the Rope و Cut the Rope 2 منتشر شده است که از طریق لینک زیر از iTunes دریافت و نصب نمایید.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store