بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ یکی مسائل مهم کاربران ایمن خرید است. مدت زمان زیادی از رونمایی آیفون ۱۴ می‌گذرد اما این گوشی هنوز ریجستری نشده و مشکلات آنتن‌ دهی دارد. افرادی که iPhone 14  را خریداری کردند، می‌دانند که سرنوشت گوشی آنها نامشخص است و ممکن است آنتن گوشی را برای همیشه از دست بدهند. این مسئله حتی با رونمایی آیفون 15 نیز حل نشد. با این حال، موضوعی نبوده که بتواند جلوی خرید این مدل گوشی را بگیرد. روزانه شاهد تقاضای بسیار زیاد خریداران برای گوشی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ هستیم. البته بزرگ ‌ترین دغدغه ی خریداران نیز همین آنتن دهی می‌باشد‌.

به همین خاطر قصد داریم راهکارها و اطلاعاتی به شما ارائه دهیم تا کمی از پاسخ سوال خود را دریافت کنید. با این وجود قطعا می‌دانید که جدیدترین مدل های آیفون ریجستری نمی‌شوند. از روزیکه سیم کارت را وارد گوشی آیفون می‌کنید، تقریبا ۴۰ روز فرصت دارید تا خدمات ارتباطی را برقرار کنید. خدماتی مثل تماس، پیامک، اینترنت و… باید در این مدت زمان فعال شود زیرا پیش از آن آیفون از خدمات سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل اتصال و آنتن دهی آن قطع می‌شود. از این جهت شما نیازمندید تا روش های دیگری را برای برقراری ارتباط امتحان کنید. تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا از بهترین و ساده‌ترین روش ها بهره مند شوید. آنچه در این مطلب می آموزیم:

  • قطع شدن آنتن آیفون ۱۴
  • برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ با اینترنت
  • حل مشکل آنتن آیفون ۱۴
  • کد تثبیت آنتن آیفون
  • استفاده از دستگاه ikos برای بازگشت آنتن آیفون 14
  • تمدید یک ماهه آیفون ۱۴بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴

    قطع شدن آنتن آیفون ۱۴

    قبل از آنکه به مسئله ی قطع شدن آنتن بپردازیم، ابتدا باید اطلاعاتی در رابطه با آیفون ۱۴ کسب کنیم. زمانیکه یک نگاه کلی به این گوشی می‌اندازیم معرفی محصول و تاریخ عرضه آن جلب توجه می‌کند. ابتدا مهم است که بدانیم این گوشی از چه زمانی عرضه شد و چرا در ایران نمی‌توان از آن استفاده کرد. شرکت اپل iPhone 14 را در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ رونمایی کرد. این سری آیفون دارای ۴ مدل، عبارتند از iPhone 14، 14 Pro، 14 Pro Max و 14 Plus می‌باشد.

    همچنین به جای آیفون ۱۴ مینی iPhone 14 Plus را جایگزین کرد که با استقبال بیشتری روبرو شد. آیفون نسخه های مینی را کنار گذاشت زیرا در سری های قبل فروش ضعیفی از آنها را تجربه کرد. پس از آن در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ از iPhone 15 رونمایی کرد و قیمت های پایه هر کدام را اعلام کرد. زمانیکه بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ هنوز یک مسئله ی مهم شناخته می‌شود، نمی‌توان به خرید آیفون ۱۵ فکر کرد. البته همانطور که گفتیم ما برای حل این مسائل راهکارهای اصولی و مهمی را آموزش می‌دهیم.

    اما بهتر است ابتدا تکلیف ریجستری این محصولات از سمت ایران معلوم شود، سپس خرید این مدل گوشی‌ را انجام دهید. حتی برای افرادی که برای استفاده شخصی خود در مسافرت خارج نیز خریداری کرده اند، امکان ریجستری وجود ندارد. حال برای قطع شدن آنتن آیفون ۱۴ استرس نداشته باشید و طبق مراحل گفته شده عمل کنید تا بتوانید قوانین ریجستری را کمی دور بزنید. با ایمن خرید می‌توانید دیگر «ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد» را بیاموزید. در بخش بعد روشی گفته می‌شود که به راحتی آنتن آیفون ۱۴ شما را باز می‌گرداند.

    قطع شدن آنتن آیفون ۱۴

    برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ با اینترنت

    یادگیری این موضوع بسیار مهم است. بخصوص برای کسانی که آیفون ۱۴ دارند یا قصد دارند این گوشی را خریداری کنند. یادگیری برگرداندن آنتن یکی از ترفندهای مهم برای این افراد می‌باشد. زیرا در ایران آیفون ۱۴ و ۱۵ ریجستری نشده، پس ما به دنبال روش های معتبر برای حل این مشکل هستیم. در این بخش برگرداندن آیفون را با کمک اینترنت آموزش می‌دهیم. یکی از روش های متعددی که برای انجام این کار وجود دارد، استفاده از اینترنت است.

    در این روش باید ابتدا سیم کار خود را از آیفون ۱۴ خارج کنید. سپس سیم کارت را در گوشی دیگری که ریجستری شده قرار دهید و تنظیمات آن را بر روی 2G تنظیم کنید. توجه داشته باشید که تنها شبکه را تغییر دهید و هرگز اینترنت گوشی خود را روشن نکنید. با کمک این روش می‌توانید احتمال آنتن دهی گوشی آیفون ۱۴ را تا حد زیادی افزایش دهید. در روشی دیگر می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید‌ و در این روش نیازی به درآوردن سیم کارت از گوشی نیست.

    • ابتدا وارد منوی Setting در آیفون خود شوید.
    • سپس گزینه Airplane Mode را انتخاب کنید و آن را روشن خاموش کنید.
    • حال باید قسمت Cellular را بیابید و پس از انتخاب آن بر روی Cellular Option تپ کنید.
    • تفاوتی ندارد که از چه سیم کارتی استفاده می‌کنید، گزینه Voice and Data را انتخاب کنید.
    • و در این سیم کارت نوع شبکه اینترنت را از حالت LTE به حالت 2G تغییر دهید.
    • حال پس از اتمام مراحل گفته شده به سراغ حالت پرواز دستگاه بروید و آن را خاموش و روشن کنید.

    انجام این مراحل نیز تا حد زیادی بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ کمک می‌کند. شما می‌توانید پس از انجام این عملیات و بازگشت آنتن مجددا به بخش Cellular Data بروید و قسمت  Voice & Data را انتخاب کنید. با ورود به این بخش شبکه اینترنت آیفون را از 2G به  3G تغییر دهید. همچنین امکان ارتقا به شبکه 4G نیز وجود دارد. از بابت قطع شدن انتن نگران نباشید زیرا این تغییر شبکه سبب قطع آنتن دهی شما نمی‌شود. اما اگر باز به مشکلی برخورد کردید این مراحل را از ابتدا انجام دهید.

    برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ با اینترنت

    حل مشکل آنتن آیفون ۱۴

    در این بخش قصد داریم حل مشکل آنتن را با کمک دایورت کردن سیم کارت انجام دهیم. این روش نیز یکی از تاثیرگذارترین روش های بازگردانی آنتن آیفون است. برای انجام آن باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

    • ابتدا سیم کارت خود را در گوشی آیفون ۱۴ قرار دهید.
    • سپس به تنظیمات یا همان Setting وارد شوید.
    • پس از آن به بخش Cellular وارد شوید. (می‌توانید از سرچ تنظیمات نیز برای پیدا کردن این بخش کمک بگیرید)
    • حال باید حالت شبکه دستگاه آیفون را بر روی 2G تنظیم کنید.
    • در مرحله ی بعد سیم کارت را از آیفون ۱۴ خارج می‌کنید و در دستگاه دیگری قرار می‌دهید.
    • سپس گوشی آیفون ۱۴ خود را بر روی حالت پرواز قرار داده و با دستگاهی که سیم کارت را داخل آن قرار دادید کد دستوری *21* شماره موبایل# را وارد کنید.
    • حال حالت هواپیما را در آیفون ۱۴ غیرفعال کنید.
    • با این عمل شما آنتن آیفون باز می‌گردد.
    • در مرحله ی پایانی نیز آنتن موبایل را بررسی کنید.
    • با شماره گیری مجدد کد دستوری #21# می‌توانید گوشی خود را از حالت دایورت خارج کنید.

    به این موضوع توجه داشته باشید که روش های زیادی برای بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ وجود دارد اما ممکن است هر روشی بر روی آیفون شما عمل نکند. حتی برخی از روش ها کارآمد نبوده و انجام آنها تاثیری ندارد.

    حل مشکل آنتن آیفون ۱۴

    کد تثبیت آنتن آیفون

    تا به حال متوجه شدید که ریجستری عمومی برای آیفون ۱۴ یا آیفون ۱۵ اعلام نشده. اما با کمک کد IMEI دستگاه می‌توانید تا حد زیادی کار ریجستری را انجام دهید. ابتدا باید کد IMEI آیفون را شناسایی کنید سپس با کمک روش های مختلف از آن استفاده کنید. اما ساده ترین روش معرفی شده برای استفاده از این کد اینگونه است:

    • وقتی شماره‌ گیری کد *#06# را در آیفون انجام می‌دهید، کد IMEI دستگاه آیفون شما نمایش داده‌ می‌شود.
    • همچنین از روش ساده‌ دیگری جهت دریافت این کد می‌توانید کمک بگیرید.
    • برای این کار به تنظیمات گوشی وارد شوید.
    • سپس با وارد شدن به بخش General می‌توانید قسمت About را مشاهده کنید.
    • زمانیکه در این قسمت به سمت پایین صفحه اسکرول می‌کنید، کد IMEI دستگاه خود را مشاهده می‌کنید.
    • این کد با عنوان IMEI number دیده می‌شود.
    • پس از انکه کد را شناسایی کردید، آن را یادداشت کنید و برای ریجستری آیفون ۱۴ یا آیفون ۱۵ خود استفاده کنید.
    1. برای استفاده از آن می‌توانید در وب سایت همتا ثبت شناسه دستگاه را با همان کد انجام دهید.
    2. یا در اپلیکیشن همتا این کار را با استفاده از موبایل ‌های اندروید یا iOS انجام دهید.
    3. و یا در روش سوم از ثبت شناسه دستگاه به کمک کد دستوری *۷۷۷۷# استفاده کنید.

    کد تثبیت آنتن آیفون

    استفاده از دستگاه ikos برای بازگشت آنتن آیفون 14

    زمانیکه تغییر دادن cellular عمل نمی‌کند باید از راه های دیگری استفاده کرد. از دیگر روش های پرکاربرد برای بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ می‌توان به دستگاه جانبی IKOS اشاره کرد. این دستگاه نوعی مبدل است و در نوع های مختلف در بازار وجود دارد. این راه حل خوب برای دور زدن ریجستری می‌باشد. استفاده از آن راه حلی قطعی برای حل این مشکل است. همچنین به تداوم و پایداری آنتن و اینترنت شما کمک می‌کند. این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و نحوه ی استفاده از آن بدین صورت است:

    • ابتدا باید اپلیکیشن IKOS Pro را از App Store دانلود کنید.
    • سپس با بلوتوث آیفون خود را به دستگاه متصل کنید‌. از این طریق می‌توانید سیم کارت خود را کنترل کنید‌.
    • همچنین باید دکمه ی روی دستگاه را فشار دهید و حالت جفت شدن با گوشی را انتخاب کنید.
    • افرادی که قصد دارند از دو یا تعداد بیشتری سیم کارت استفاده کنند اما با ظرفیت کم سیم کارت در موبایل روبرو می‌شوند، می‌توانند از این دستگاه کمک بگیرند.

    لازم است بدانید که ikos k6 و ikos K1S دو مدل از پرطرفدارترین های این دستگاه می‌باشند‌. برای آنکه اتصال بین دستگاه و گوشی انجام شود باید دسترسی هایی همانند تماس های ورودی، میکروفون، مخاطبین و… را صادر کنید‌. با کمک این دستگاه می‌توانید تا مدت‌ها بدون ریجستری ارتباط داشته باشید و بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ را به راحتی انجام دهید. توجه داشته باشید که از یک دستگاه با کیفیت کمک بگیرید. همانگونه که برای سلامت باتری گوشی ایفون خود از شارژر ۲۰ وات اپل اورجینال با گارانتی تعویض استفاده می‌کنید. تا با این لوازم های جانبی با کیفیت به سلامت و کیفیت گوشی خود کمک کنید.

    استفاده از دستگاه ikos برای بازگشت آنتن آیفون 14

    تمدید یک ماهه آیفون ۱۴

    افرادی که در انتظار ریجستری آیفون ۱۴ هستند، باید اطلاعاتی در اینباره به دست آورند. ابتدا قرار بود که از ابتدای آذر ۱۴۰۱ درباره ی ریجستری این آیفون تصمیم گیری کنند‌‌. اما نتیجه این تصمیم گیری ها هیچگاه اعلام نشد و مبهم باقی ماند‌‌. در همان ابتدای رونمایی یکماه تمدید آنتن دهی اعلام شد اما پس از آن، تکلیفی از آیفون ۱۴ یا آیفون ۱۵ معلوم نشد. در شرایط کنونی نهاد های دولتی اعلام کردند که وجود این مدل گوشی ها قاچاق محسوب می‌شود. اما این سخنان چیزی از محبوبیت آیفون در میان کاربران و خریداران این گوشی کم نکرد.

    با اینکه وارد کردن محصولات شرکت اپل به جمهوری اسلامی ایران ممنوع است اما روزانه افراد بیشتری به استقبال گوشی های iPhone 14 و iPhone 15 می‌روند. وضعیت کنونی سبب شده که قیمت این دو مدل آیفون (به دلیل نداشتن ریجستری) در بازار از آیفون ۱۳ پایین تر باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به انتظار ریجستری ایفون از سمت دولت ننشینید و از روش های گفته شده یا خرید دستگاه ikos کمک بگیرید. همانطور که برای داشتن یک صدای با کیفیت از خرید هندزفری لایتنینگ اپل آیفون اورجینال با گارانتی تعویض استفاده می‌کنید.

    تمدید یک ماهه آیفون ۱۴

    سخن نهایی

    با مطالعه این مطلب آموختیم که بالا آوردن آنتن آیفون ۱۴ ممکن است. به شرط آنکه از روش های گفته شده در این مطلب استفاده کنید. سعی کنید از روش های کارآمد و معتبر استفاده کنید زیرا برخی از روش ها هیچ کمکی به بازگشت آنتن شما ندارد و حتی ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند. همانطور که استفاده از لوازم جانبی فیک می‌تواند به گوشی شما آسیب برساند. به همین خاطر ما خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض را پیشنهاد می‌دهیم. در برخی از روش ها باید سیم کارت را از آیفون ۱۴ خارج کنید و داخل یک گوشی دارای ریجستری قرار دهید.

    اما در برخی از روش های دیگر نیازی به درآوردن سیم کارت نیست. تنها باید طبق تنظیمات پیش روید تا دوباره شاهد بازگشت آنتن گوشی خود باشید. اما همانطور که گفتیم راه حلی آسان‌تر استفاده از دستگاه IKOS می‌باشد. با خرید این دستگاه برای آیفون خود دیگر خیالتان از ماندگاری آنتن آیفون ۱۴ راحت است. البته شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین مطالب مفید ایمن خرید را برای دوستان خود ارسال کنید. تا تمامی کاربران ( بخصوص کاربران آیفون ) بتوانند نهایت استفاده را از این مطالب ببرند‌.

    در صورتی که هر یک از تکنیک های بالا را برای بالا آوردن آنتن آیفون 14 استفاده کردید و آنتن شما وصل شد، در بخش کامنت های این مقاله با مطرح کنید. حتی اگر از یک تکنیک اختصاصی برای این منظور استفاده کردید و به نتیجه رسیدید، می‌توانید در بخش کامنت های این مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. از طرفی اگر به دنبال خرید لوازم جانبی آیفون اورجینال با قیمت مناسب می‌باشید، ایمن خرید یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. با ایمن خرید می‌توانید کیفیت و قیمت مناسب را به صورت همزمان تجربه کنید. معرفی ما به دیگران باعث دلگرمی ما خواهد بود. ❤