برنامه های ویژه اپل برای آیفون در سال 2019

در سال ۲۰۱۸ گوشی های آیفون با ارائه خدمات متفاوت برای کاربران خود توانست گوی سبقت را از دیگر برندهای گوشی برباید و در سال ۲۰۱۹ بنابه اخبار انتشار یافته برنامه های ویژه اپل برای آیفون در سال 2019 علنی خواهد شد که این کمپانی تصمیم دارد خدمات خود را بیش از پیش پیشرفته تر به رخ رقیبان خود بکشد.

هرچند در سال ۲۰۱۸ شاهد تغییراتی مانند طراحی های بی نظیر، مدل های edge، حاشیه تاچ بالای صفحه نمایش و… در محصولات این شرکت بودیم ولی بنا به گزارش International Data Corporation – IDC محصولات اپل در رده سوم پرفروش ترین های 2018 و بعد از سامسونگ و هوآوی قرار گرفت. اما در سال ۲۰۱۹ شرکت اپل خدمات و تغییراتی نظیر تکنولوژی 5G ، حفره صفحه نمایش و… را ارائه خواهد کرد.

یکی دیگر از خدمات این شرکت که می تواند برای مصرف کنندگان مورد توجه واقع شود کاهش قیمت گوشی های آیفون است، در بیشتر مواقع کاربران آیفون از قیمت بسیار بالای این گوشی ها گلایه‌مند بوده و حتی در بعضی مواقع گوشی های آیفون کاهش فروش خیلی زیادی داشتند. در این راستا شرکت اپل با کاهش قیمت قطعات سازنده خود سعی دارد قیمت گوشی های خود را نیز کاهش می دهد. در سال جاری بیشتر مدل های آیفون بر پایه مدل X خواهند بود و این گوشی ها جزو اصلی ترین تولیدات اپل خواهند بود.

یکی دیگر از تغییرات چشمگیر شرکت Apple افزایش سرعت آنتن دهی است. این کمپانی در ساخت محصولات خود از آنتن هایی با جنس پلیمر کریستال مایع استفاده می کند که ترکیبی از تکنولوژی LCP و MPI هستند.

 

از دیگر برنامه های ویژه اپل برای آیفون در سال 2019

تکنولوژی ام سی پی کوتاه شده لینک کنترل پروتکل Link Control Protocol می باشد که وظیفه آن تست اتصالات اینترنتی لایه پیوند داده را برعهده دارد به زبان ساده این پروتکل اتصالات خط تلفن را بررسی می کند تا مطمئن شود چه ارتباطی برای نرخ داده مناسب است. تکنولوژی MPI کوتاه شده Massage Passing Interface می‌باشد که وظیفه این پروتکل فرستادن پیام های استاندارد می باشد.

یکی دیگر از پیشرفت های شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ استفاده از سه لنز در دوربین می باشد همچنین سنسور چهره جلو که تشخیص را راحت‌تر کرده و همچنین می توان چندین چهره را به صورت پیش فرض به آن افزود تا در صورت بروز مشکل تشخیص چهره بتوان به راحتی آن را رفع کرد.

تکنولوژی اضافه شده در گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۹ سیستم تشخیص سه بعدی در دوربین های جدید است که باعث تصویربرداری پیشرفته و سه بعدی با عمق میدانی متفاوت خواهد بود. یکی از دیگی ویژگی هایی که برای آیفون در سال اخیر اتفاق می افتد به روزرسانی و ارائه ایموجی های جدید بر روی این گوشی هاست، Emoji ورژن 12 که شامل 59 ایموجی جدید و بیش از 171 تغییر و بروز رسانی است. این ایموجی ها معرفی شده و به احتمال قوی در بروزرسانی نسخه های جدید قابل دسترس خواهد بود.

با این تفاسیر گوشی‌های آیفون با وجود تغییراتی که انجام داده و یا خواهد داد می‌تواند مثل سابق یکی از پیشرفته ترین تلفن های همراه در قرن اخیر مطرح گردد و با طراحی های زیبا و منحصر به فرد برتری خود را حفظ نماید.

 

تاریخ رویداد WWDC 19 اپل در سال 2019

"<yoastmark

خبرها حاکی از برگزاری رویداد Apple Worldwide Developers Conference (که به اختصار به WWDC اپل شهرت دارد) در تاریخ 3 الی 7 ماه June سال 2019 برابر با 13 الی 17 خرداد 98 شمسی دارد و به احتمال قوی وعده های مطرح شده از جانب اپل تحقق خواهد یافت. این رویداد مربوط به توسعه دهنگان و برنامه نویسان محصولات اپل است و هر ساله توسط این کمپانی در کالیفرنیا برگزار می گردد که در کنار آن نوآوری ها و فناوری های این شرکت معرفی می گردد.