برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون

برنامه ویرایش تصویر Enlight یک برنامه کاربردی برای آیفون می باشد. یک نرم افزار قدرتمند و کاملا خاص برای ادیت کردن عکس های شما است که  توسط کمپانی Lightricks Ltd ساخته شده است که می توانید از آن لذت ببرید. تمام کاربردهای ویژه در این نرم افزار به صورت یکجا جمع شده اند تا به شما کمک کنند عکس های خود را به زیباترین و به روزترین حالت ممکن ویرایش کرده و استفاده نمایید.

برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون
برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون

نرم افزار Enlight یک برنامه کامل است که با داشتن آن دیگر نیازی به دیگر برنامه های ویرایش فیلم و عکس نخواهی داشت. این برنامه دارای محیطی زیبا و مدرن می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را برش زده ، کپی کرده ، رتوش نموده و فیلتر گذاری کنید. ابزارهای قدرتمند و دقیق برنامه Enlight به شما امکان ساخت بهترین عکس ها را خواهد داد. با این نرم افزار ویرایش تصویر چندین عکس را یکجا و به صورت همزمان ادیت نمایید و تصاویری خیره کننده بسازید.

برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون
برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید.

با برنامه Enlight تصاویر خود را به شاهکارهای هنری تبدیل کنید و با اافه کردن متن، عکس ، قالب و حاشیه آن ها را برای خود سفارشی سازی کنید. برنامه ای خارق العاده و زیبا با کنترل دقیق بر روی انتخاب رنگ و ساخت پوشش یکپارچه و تنظیمات پیش فرض که می توانید هر نوع ویرایشی را با آن ایجاد نمایید. با نرم افزار ویرایش عکس Enlight می توانید عکس های خود را به صورت کاملا خاص سیاه و سفید کرده و بر شدت و محو شدن آن نظارت کامل داشته باشید. هم چنین می توانید تصاویر را با افکت های نقاشی زیبا و با افزودن استیکر های شکلک ویرایش کرده و در شبکات اجتماعی منتشر نمایید.

برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون
برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون

با این برنامه شما می توانید با میکس کردن چندین تصویر با یکدیگر عکس های جدید و منحصر به فردی را بسازید و مونتاژ های ویژه را با حالت های مختلف ادغام نمایید. نرم افزار Enlight از چندین فرمت بسیار خاص پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی تصاویر خود را به صورت PNG ، JPEG و TIFF ذخیره کنید. این نرم افزار با کسب امتیاز 4.8 از 5.0 و با دانلود بیش از 50 هزار بار به یکی از خاص ترین نرم افزار های ویرایش تصویر در بین کاربران مبدل شده است.

ویژگی های برنامه ویرایش تصویر Enlight برای آیفون :

1. کنترل دقیق بر روی تصاویر
2. تنظیمات پیش فرص کاملا خاص
3. تبدیل عکس ها به هنرهای خیابانی
4. میکس چندین عکس و مونتاژ های ویژه
5. ویرایش خارق العاده عکس ها بطور سیاه و سفید
6. امکان تبدیل تصاویر به طرح های واقع گرایانه
7. افزودن افکت های نقاشی و استیکر های مختلف
8. افزودن متن ، عکس ، فریم ها و موارد دیگر
9. ویرایش جزئیات تصاویر و اشیای خاص
10. تغییر زاویه تصاویر با ابزار قدرتمند

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 10 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store