اپلیکیشن های بسیاری به منظور ساده سازی فرایند سفر های شما فعالیت می کنند. بسیاری از آن ها شهرت جهانی دارند. بعضی از آن ها اهداف خاصی مانند رزرو هتل، اجاره آپارتمان و یا حتی رزرو بلیت هواپیما را بعهده دارند. برخی نیز چند منظوره بوده و تنها با نصب یک اپلیکیشن می توانید همه ی آن ها را یک جا داشته باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های سفر  برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

Skyscanner

بهترین اپلیکیشن ها ی سفر

” سلام مسافران. ما بسیار خوشحالیم که شما اپلیکیشن ما را پیدا کردید. این بدین معنی است که ما فرصت این را داریم تا بهترین سفر عمرتان را رقم بزنیم”

این شعاری است که اپلیکیشن Skyscanner از آن استفاده می کند. از همین جمله می توانید فهمید وظیفه این اپلیکیشن تنها رزرو هواپیما نیست. شما می توانید به کمک آن در سراسر دنیا هتل و ماشین اجاره کنید و در میان انبوهی از خطوط هوایی، ارزان ترین و سریع ترین آن ها را پیدا کنید.

این اپلیکیشن با بیش از 10 میلیون دانلود هم اکنون هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای iOS موجود است.

Booking.com

بهترین اپلیکیشن ها ی سفر

هتل ها و آپارتمان ها و میزبان ها را با یک دیگر مقایسه کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید. شما می توانید در میان 27 میلیون انتخاب در سرتاسر جهان جست و جو کنید، با میزبان ها هماهنگ کنید و برای تاریخ مدنظر خود با بهترین قیمت رزرو کنید.

نکته مثبت آن این است که می توانید نظرات مردم را بخوانید، تصاویر هتل ها و آپارتمان ها را ببینید، در مورد امکانات محل بیشتر بدانید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

TripAdvisor

بهترین اپلیکیشن ها ی سفر

این اپلیکیشن فوق العاده است! بهتر است قبل از برنامه ریزی برای سفر به هر شهری، ابتدا نام آن را در این اپلیکیشن جست و جو کنید. به همین راحتی می توانید بهترین جاذبه های گردشگری آن شهر را بعلاوه تصاویر آن مشاهده کنید و نظر مردم را در مورد آن ها بخوانید. همچنین هتل ها و محل های اقامتی بسیاری را می توانید داخل همان شهر پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های آن معرفی رویداد ها و جشنواره های شهر های مختلف جهان است. شاید برای شما مهم باشد که بدانید چه رویداد هایی برای مشاهده وجود دارد.

Omio

بهترین اپلیکیشن ها ی سفر

این اپلیکیشن فقط در قاره اروپا کاربرد دارد. اما می توان گفت بیشتر مسافران و ساکنان اروپا از سادگی این نرم افزار ابراز رضایت می کنند.

وظیفه این اپلیکیشن معرفی خطوط ریلی، اتوبوسرانی و هوایی تمام اروپا است. با جست و جوی مبدا و مقصد می توانید قیمت تمام خطوط را ببینید و در میان آن ها سریع ترین و ارزان ترین را پیدا کنید. همچنین می توانید با پرداخت مبلغی بیشتر برای بلیت های خود قابلیت کنسل هم فعال کنید.

Europcar

همانطور که از اسم اپلیکیشن مشخص است، وظیفه آن اجاره ماشین و یا ون در سراسر اروپا است. اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد. می توانید در تمام شهر های اروپا خودرو های مختلفی را پیدا کنید که با قیمت های مختلف قابل رزرو هستند.

به کمک این نرم افزار می توانید ارزان ترین خودرو ها را با مطالعه ویژگی های آن ها رزرو کنید.