بازی پابجی موبایل

امروزه بازی پابجی از جمله بازی‌ های ویدیویی است که در بین افراد مختلف طرفدار دارد. در حال حاضر این بازی قابلیت نصب در انواع گوشی‌ حتی گوشی های قدیمی را نیز دارد. اما آنچه اهمیت دارد کیفیت بازی پابجی است که در همه گوشی ها یکسان نیست. اگر می‌خواهید از بازی پابجی لذت ببرید بایستی گوشی با کیفیتی داشته باشید چون این بازی گرافیک بالا و حجم زیادی دارد. در صورتی که گوشی شما از گرافیک و حجم عالی و مناسبی برخوردار نباشد از ادامه بازی باز خواهید ماند. بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی، گوشی‌ های سری ۱۳ و ۱۴ است که دارای تراشه‌ی پردازنده‌ی A15 Bionic می ‌باشند.

بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی

در این سری از گوشی ‌های اپل، گوشی   Apple iphone 13 ProMax و گوشی Apple iphone 14 ProMax به دلیل دارا بودن باتری و نمایشگر فوق‌العاده بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی محسوب می‌شوند.

این گوشی ها با این که قیمت بالایی دارند اما بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی‌ هستند و این تعرفه  قیمتی به صرفه است چون نمایشگر6.7 داینامیک با روشنایی عالی با نرخ به روز رسانی شده ۱۲۰ هرتز و عملکرد فوق‌ العاده دارند. اگر با این گوشی ها بازی پابجی را انجام دهید به خوبی می‌ توانید در یک صفحه نمایش بزرگ دشمنان خود را مشاهده کنید و بازی را به خوبی ادامه دهید. همچنین این گوشی ها پشتیبانی ۱۲ ساعته برای شما به همراه خواهند داشت و مطمئن باشید هرگز در میان بازی گوشی شما خاموش نخواهد شد. از این گوشی نه تنها برای انجام بازی پابجی بلکه برای انواع بازی های ویدیویی می توان استفاده کرد.

مشخصات مخصوص گوشی برای بازی پابجی

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که علاقه مند به بازی پابجی هستید و می‌خواهید با گوشی خود بازی فوق‌العاده و هیجان انگیزی را تجربه کنید بایستی به برخی نکات توجه کنید که در ادامه به توضیح آن پرداخته می شود. اما پیشنهاد ما به شما خرید بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی است تا به هیچ مشکلی در حین بازی برنخورید.

افزایش سرعت گوشی را یاد بگیرید : 7 فاکتور موثر بر افزایش سرعت گوشی موبایل را بشناسید

  • برای داشتن تجربه‌ ای بهتر در بازی پابجی، گوشی شما بهتر است دارای نمایشگری با کیفیت باشد و سطح گرافیکی بالایی را پوشش دهد تا تصاویر بازی را به خوبی داشته باشید. در نتیجه نمایشگر گوشی بهتر است دارای رفرش ریت بالا باشد تا با خیال راحت هیچ فریمی را از دست ندهید.
  • مورد بعدی مربوط به بازخورد لمسی و نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر شما است که هرچه سریعتر و قدرتمندتر باشد، شما هم در صحنه بازی قوی‌تر خواهید بود و به احتمال زیاد رقیبتان را شکست خواهید داد.
  • اینترنت گوشی شما از دیگر مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. حتی اگر بهترین گوشی را داشته باشید اما به اینترنت وصل نباشد، نمی‌توانید بازی کنید چون این بازی به صورت آنلاین است و در صورت قطع اینترنت در ادامه بازی ناموفق خواهید بود.
  • مهم‌ترین مسئله به هنگام بازی پابجی قدرت و میزان شارژ باتری و سیستم خنک کننده گوشی است. هر چقدر میزان ذخیره باتری شما بیشتر باشد، بهتر خواهد بود. به علاوه گوشی شما دارای تراشه ها و پردازنده ‌هایی است که در طول روشن بودن و بازی گرما تولید می‌کنند، بنابراین اگر گوشی دارای یک سیستم خنک کننده قوی باشد گوشی شما داغ نخواهد شد و می‌توانید به بازی ادامه دهید.
  • شارژر و لوازم جانبی موبایل نیز یکی دیگر از مواردی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قبل از شروع بازی شارژر خوبی را تهیه نمایید که اگر در هنگام بازی گوشیتان شارژ نداشت آن را با کمک شارژر به پریز برق مصرفی وصل نمایید. این شارژر بایستی به گونه ای باشد که به هنگام شارژ کردن گوشی گرمای زیادی را تولید نکند و موجب داغی گوشی نشود تا مجبور به انصراف از بازی پابجی نشوید.مشخصات مخصوص گوشی برای بازی پابجی
  • خرید لوازم جانبی موبایل

    اگر می خواهید بازی پابجی را انجام دهید بایستی لوازم جانبی موبایل خود را نیز به همراه داشته باشید. در صورتی که هر یک از لوازم جانبی را ندارید، بایستی آن را تهیه کنید. امروزه با گسترش استفاده از موبایل نیاز به وجود مراکزی برای خرید لوازم جانبی موبایل به وجود آمده است. برای خرید، بهتر است به مراکز و وب سایت هایی مراجعه کنید که معتبر باشند و اجناسی خوب و با کیفیتی را ارائه می دهند. این مراکز به ارائه انواع لوازم جانبی موبایل از قبیل کیف ، قاب ، محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای، گارد موبایل، گلس، شارژرهای متنوع برای انواع گوشی و… می پردازند.

     

    خرید لوازم جانبی موبایل

  • خرید شارژر۲۰ وات اپل

    اگر قصد دارید بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی را تهیه کنید. حتما به شارژری قوی و مناسب آن هم نیاز خواهید داشت. پیشنهاد ما خرید شارژر ۲۰ وات اپل است که مخصوص گوشی ۱۳ پرومکس اپل و ۱۴ پرومکس اپل می‌باشد. توان خروجی در این شارژر دیواری ۲۰ وات می ‌باشد. همچنین جریان خروجی با شدت ۳ آمپر را عبور می‌دهد. این شارژر دارای 2 قسمت یعنی کابل usb و کلاهک سه شاخه است فقط به هنگام اتصال به پریز، یک رابط به کلاهک وصل می‌گردد تا بتوانید به پریزهایی که در ایران موجود است آن را وصل کنید و گوشی خود را شارژ کنید. مقاله تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات اپل را از دست ندهید.

    خرید شارژر۲۰ وات اپل

  • خرید شارژر اورجینال اپل

    شاید شما هم به فکر تهیه شارژر مناسبی برای لذت بیشتر از بازی پابجی هستید. اگر قصد خرید شارژر اورجینال اپل را دارید به اصل بودن آن دقت نمایید. این کابل شارژرها دارای چند سوکت هستند به همین دلیل به کابل شارژر چند سر، معروف هستند. محصولات شرکت اپل از موادی تشکیل شده است که تجزیه پذیر هستند و بعد از گذشت زمان به چرخه طبیعت بر می گردند. بنابراین در صورت خرید هر یک از محصولات متنوع اپل بایستی از آن‌ به خوبی استفاده نمایید تا دچار تجزیه و خرابی نشود. شارژر اورجینال اپل به گونه‌ای طراحی شده اند که می توان برای انواع گوشی استفاده کرد.

    برای خرید لوازم جانبی اپل اورجینال به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مراجعه نمایید. این فروشگاه بهترین وب سایت ارائه دهنده لوازم جانبی اپل اورجینال می ‌باشد. شما با خرید از این وب سایت می‌توانید بهترین لوازم جانبی گوشی خود را داشته باشید و از بازی پابجی لذت ببرید.

    خرید شارژر اورجینال اپل